Staart tussen mijn benen....quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
zo erg was het nou toch ook weer niet
Huh ?? Ben ff de weg kwijtquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Maarre esthetisch gezien..die rooie drab is amper van je tanden af te poetsen, toch?
valt meequote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
Maarre esthetisch gezien..die rooie drab is amper van je tanden af te poetsen, toch?
quote:
lipjes ook even meenemen met de tandeborstel en je bent weer zo goed als nieuw!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rode wijn..krijg je blauwe lippen van en zo'n gore aanslag op je tanden?
ach gossiequote:
Beter, ik ken luitjes waar je ze aan de glimlach herkent, dat ze wel een rood wijntje lusten..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt mee![]()
heb een heul kek gebitje verders hoor
Kerst?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Dames, ik heb ff een probleempje van decoratieve aard... kan ik jullie dat ff voorleggen??
Doe je verstandig aan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga lekker naar mijn warme bedje
Ahhhh snap um ..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Rode wijn..krijg je blauwe lippen van en zo'n gore aanslag op je tanden?
Top!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jRYDetbwegs
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Dames, ik heb ff een probleempje van decoratieve aard... kan ik jullie dat ff voorleggen??
quote:
Ik niet begrijpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
ow doe maar ff. husb smeert nog bammetjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Maar natuurlijk Leandraquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:51 schreef Leandra het volgende:
Klopt, die rottelefoon ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee, dat jij een paar berichten achterloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |