Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet inquote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, vrijdagavond 17.00 pas weer.![]()
Hoezo?
Ik ben orgineel, had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat een originele TT, Qwea!Hadden we niet op gerekend!
[..]
Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet in
NEEEEEE, MN SC, WAHT DOE JUHquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
fuckquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
TeeVeePee![]()
Ik ga zondagmiddag wel weer ff braaf zitten. Over een maand het eerste examen al...over "slechts" 5 hele boeken
wrom ben je jaloers? je hebt mij tochquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Morretje het volgende:
Truste Non! * Morretje is stiekem jaloers...
Fok was net bij mij echt ongelooflijk sloooooooom
En ga je dan al dat lekkersquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ga je dan al dat lekkers![]()
pas morgen aanschouwen?
de foto's komen eraan hoor
Met die courgette in zn reet is er geen anus overquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Past er bij jou een heel nachtkastje in!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt er een fotoshoot van gemaakt
![]()
Woohoo nou ik vrees dat mn nachtkastje het dan moet ontgelden vannacht
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Niet zo projecteren, Nonquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
Als ik die boekenkast eruit haal wel 2quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
Ik bedenk me net dat ik een mop kende over een 3 meiden op een barkruk met een cola fles in hun kut. Maar ik ben hem vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
haal je ook het stof eraf?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als ik die boekenkast eruit haal wel 2
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Zo krijgen we Senesta echt nooit overtuigd van het feit dat onze ehm... uitspattingen qua onderwerpen slechts sporadisch zijn hoor ladies...
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Qwea het volgende:
IK WEET HEM
Zitten er drie vrouwen in een kroeg, en dan zegt er een ik heb zon grote kut en stopt er een bierglas in. De tweede zegt mijn kut is veel groter en stopt er een colafles in. De derde zegt die van mij is veel groter, wil je hem zien? En dan valt ze dwars door de barkruk heen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Zo krijgen we Senesta echt nooit overtuigd van het feit dat onze ehm... uitspattingen qua onderwerpen slechts sporadisch zijn hoor ladies...
ja, zo ging die ook. Maar ik plukte hem ff snel van Googlequote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallen
Zo gaat ie ook...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallen
alweer die honger afrikaantjesquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet kunnen toch? Moeten we anders gaan discussieren over de wantoestanden in den wereld?
Dat weet ik. Ik wilde even vervelend en bijdehand doenquote:
Liever bijdehand dan bijdevoet. Anders moet je me toch een end rekken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik wilde even vervelend en bijdehand doen
Waar blijven die foto's van Nok nou?????????????????
En dan moet ik weer eerder naar de fysioquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liever bijdehand dan bijdevoet. Anders moet je me toch een end rekken!
kun je weer 10x sorry zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet ik weer eerder naar de fysio
Ik moet seizoen 3 nog zien eerstquote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef Qwea het volgende:
omfg, heb je die trailer gezien? http://nl.youtube.com/watch?v=qRMh1gYlAJ4
*niet kan wachten
Ja, natquote:
Fucking same here. Ik zit de season final clip van the l word season 4 te kijken. Men, bette en jodi zijn hotquote:Op woensdag 12 december 2007 22:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 3 nog zien eerstseizoen 2 heb ik ook teveel uit gemist, dus beter schaf ik eerst die boxen aan.
Ze moeten dat gewoon weer gaan uitzenden, mijn maandag zal nooit hetzelfde worden zonder L Word
Ja, nou, moest eerst even afzonderen, na het zien van dit tafereel en de gedachte aan peentjes, hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Zou Nok de foto's liever voor zichzelf houden ?
Nee doos, nat afnemen. Met lapjes, natte lapjes, weet je welquote:
Had je die illusie nog dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
natte dozenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee doos, nat afnemen. Met lapjes, natte lapjes, weet je wel
Die illusie had ik echt nog, ja... naief he?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je die illusie nog dan?![]()
Ik heb de afgelopen tijd hier echt dingen voorbij zien komen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
natte dozen![]()
*duikt koelkast in voor een zak peen*
Truste all !
Dan snap ik hem nog niet echt, geloof ikquote:
Krap doosjequote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
natte dozen![]()
*duikt koelkast in voor een zak peen*
Truste all !
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Morretje het volgende:
Ik moet om 23.00 uur beginnen Ing, dus je hebt nog ff.. Morgen, als jij gaat werken, kruip ik er weer in (half 8, hoop ik)
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik hem nog niet echt, geloof ik
Ze hebben mij ook ORLY (of zoiets?) uit moeten leggen
![]()
Dan ga ik net naar bed als jij moet werkenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Morretje het volgende:
Ik moet om 23.00 uur beginnen Ing, dus je hebt nog ff.. Morgen, als jij gaat werken, kruip ik er weer in (half 8, hoop ik)
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
En wat is Buttsecks nou weer? [ afbeelding ]
Nee, ze moet overmorgen naar de tandarts.Morgen naar moeder om te beppen en de ochtend erna naar de tandarts te gaanquote:Op woensdag 12 december 2007 22:19 schreef Greys het volgende:
Huh? Morretje moest toch morgenochtend naar de tandarts?
Of haal ik mensen-met-zelfde-usericon nu door elkaar?
Sex in je butt. DOHquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Vraag dat maar aan meneer Greys. Vindt ie leukquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Ken je die Orly's echt niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, dat was het!![]()
Let op hoor... gaatie weer.... SORRY! [ afbeelding ]
Ach ja...dat ben ik zo gewend he? Doe overdag niet andersquote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Morretje het volgende:Ingetje houdt m'n agenda bij...
En Nok ook...
![]()
![]()
En Nok ook!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Morretje het volgende:Ingetje houdt m'n agenda bij...
En Nok ook...
![]()
![]()
Moet je alleen niet doen alstie bruine bonen heeft gegetenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan meneer Greys. Vindt ie leuk
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, dat was het!![]()
Let op hoor... gaatie weer.... SORRY! [ afbeelding ]
Zucht... dat moet HIJ niet doen als ZIJ bruine bonen heeft gegetenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je alleen niet doen alstie bruine bonen heeft gegeten
Sex?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe dit
![]()
![]()
iedere keer als je de behoefte voelt om HET S WOORD weer te zeggen
Het was Morretjequote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En Nok ook!
@Qwea...Ik zag het echt niet
Courgettes FTW!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht... dat moet HIJ niet doen als ZIJ bruine bonen heeft gegeten
neeeee sorryquote:
Oh oke...squote:
Ja, zie je...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:![]()
Het gaat echt supersnel hier, t is wel een slowchat he
Eerder een [FC]quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:![]()
Het gaat echt supersnel hier, t is wel een slowchat he
me tooooooquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar al die ongein die je je ex hebt aangedaan!
Kom maar op
Was dat voor je een beetje een leven had?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Qwea het volgende:
vroegah toen ik nog in ONZ kwam met yvonne haar bonkjes en sliertjes topique's of haar "alle mannen moeten klootzakken en zijn dood!" reeks. Dát waren tijden dat je het niet kon bijhouden
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar al die ongein die je je ex hebt aangedaan!
Kom maar op
Leven? Tis da?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was dat voor je een beetje een leven had?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Morretje het volgende:
http://icanhascheezburger.com/
Dees is leuker!!
Ik weet echt NIET wat je bedoelt gewoonquote:Op woensdag 12 december 2007 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet over heen lullen...verhalen willen we!
Hebben we recht op!
hijs leukquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Morretje het volgende:
http://icanhascheezburger.com/
Dees is leuker!!
Al die pizza's, loodgieters, kuub zand enzo die je hem gestuurd had, maar dan met de sappige uitlegquote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet echt NIET wat je bedoelt gewoon
Wij liggen ook in een deuk hiero...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Kan daar echt zitten schateren
Geeft niet schat. We nemen je op een meet wel onderhandenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet echt NIET wat je bedoelt gewoon
Werksequote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wij liggen ook in een deuk hiero...
* Morretje gaat nu echt echt werken![]()
Dames!
welke meetquote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niet schat. We nemen je op een meet wel onderhanden
Zien we het hoge noordelijke verweggistan ook eensquote:Op woensdag 12 december 2007 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom allemaal maar bij mij, want ik heb wel 3 kerstbomen in de kamer en Sheridan's in de kast
Wie wordt er nou niet geil van een grote Wup?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef nokwanda het volgende:
owwww help. De wup heeft heel wat losgemaakt. Mudhle is opeens krols en Karel denkt nog iets te kunnen. Broer en zus
Ja, allemaal meeten bij Makatsiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef nokwanda het volgende:
Hij blijft leuk, die uil.
Is wel een idee.Voor volgende week maar gewoon afspreken. Kerstmeet? Als we op dit tempo doorgaan lukt dat wel
Hij heeft al die tijd in mijn Smart gelegen!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Wat heb je thuis met die Wup gedaan?
Je weet wel wat ik bedoel dus?quote:
Of meneer Greys. Ik vond de wup opvallen stoicijns blijven toen ze straks door de hele ploeg even genomen werd. Zelfs toen Purrr aankwam met haar courgette gaf ze geen kik.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys! Wat heb je thuis met die Wup gedaan?
Dat gifje...dat kwam dan zo in je post rollen. Die witte uil!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel dus?
Niet dat ik het gedroomd of verzonnen heb, ofzo?
Gingen de Wupoogjes ook twinkelen en kwam er een vochtige plek in het kleed?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of meneer Greys. Ik vond de wup opvallen stoicijns blijven toen ze straks door de hele ploeg even genomen werd. Zelfs toen Purrr aankwam met haar courgette gaf ze geen kik.
Neeee, die was intussen wel opgedroogd. Maar weet je... ik zag wel een stil doch rammelend verlangen in de wupoogjes. Dat soort dingen wennen ook. Welbekend effect.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gingen de Wupoogjes ook twinkelen en kwam er een vochtige plek in het kleed?
Niet hier heur...quote:
We dachten aan iets centraals.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:09 schreef Qwea het volgende:
welke dierentuin?
Emmen ben ik al 50x geweest
Nee, niet gelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
Ah, heb al even gegoogled. Wiki zegt er veel over.
Die zeggen trouwens: Otosclerose komt vooral voor bij jonge volwassenen, met name vrouwen.
En nu krijg je een operatie dus? (Volgens Wiki tenminste)
Irritant zeg...quote:
Nou, een operatie kan pas als mijn gehoor veel erger achteruit gaat. De risico's van de operatie wegen nu veel zwaarder dan het voordeel van het iets beter horen. Pas als het erger wordt, en dan dus echt erg kan er een operatie gedaan worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Irritant zeg... /*bemoeimodus aan* Kun je dan niet beter wel een operatie overwegen?*bemoeimodus uit*/
Waren het maar kutoren, dan had ik er nog wat aanquote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej! Wat goed Morretje!
Mss kun je er een vast contract uitslepen!![]()
Qwea heeft dus kutoortjes...wel balen zeg![]()
En Ingetje heeft geloof ik the worst day ever gehad op het werk. Gadverdegadver, ben nog nooit zo chaggerijnig geweest daar.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen Qwea.. Heb ooit gedacht dat ik blind zou worden, in het tempo waarmee de sterkte van m'n ogen toen afnam.. Heel heel eng idd!!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waren het maar kutoren, dan had ik er nog wat aan
Ik moet zeggen dat het me wel beangstigend dat ik doof kan worden![]()
Komt da?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej! Wat goed Morretje!
Mss kun je er een vast contract uitslepen!![]()
Qwea heeft dus kutoortjes...wel balen zeg![]()
En Ingetje heeft geloof ik the worst day ever gehad op het werk. Gadverdegadver, ben nog nooit zo chaggerijnig geweest daar.
Als ik ga liggen dan ben ik gelijk in comaquote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef Greys het volgende:
Qwea, pak je dekbed lekker en ga lekker film kijken!
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn idd keurig.
Ik heb net heeeeeerlijk gedouchd, zo'n drie kwartier ongeveer![]()
Lekker scrubje en maskertje en nog een keer een scrubje. Ik glim weer als een keutel in de maneschijn
Nou nee...tis een oude uitspraak van wijlen Oma Ingetjequote:Op donderdag 13 december 2007 21:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je doet het erom he?![]()
![]()
Wat een enorm rotbericht Ingetje van jullie patientje
Ja, dat zijn enorme rotdingenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou nee...tis een oude uitspraak van wijlen Oma Ingetje![]()
En iedereen was gister en vandaag een beetje van slag door het overlijden ja. Tis sowieso al vreselijk en nu helemaal zo vlak voor de feestdagen
Eigenlijk vind ik alle babies maar 'zo zo'quote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind vreemde babies ook altijd maar 'zo zo'... maar het shoppen van babykleertjes is
Ik vind ze leuker als ze een jaar of anderhalf zijn, maar dat lijkt me niet echt prettig bevallenquote:
Mijne zijn gisteravond op de bus gegaan, goed he?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:46 schreef Nonneke het volgende:
Zo 40 geschreven kaartjes liggen klaar om verstuurd te worden![]()
ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk op de post gaan![]()
zow ! Das zeker goed !quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne zijn gisteravond op de bus gegaan, goed he?
uiteraard, die dingen worden meestal gewoon in delen geleverd hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef Qwea het volgende:
Non? Gaat die in je caddy passen?
dat gaat dus niet in een aygo passen hea
Meisjes drinken geen bierquote:Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Morretje het volgende:
*snif snotter* film is moooooiii!!
Wauw Qwea, wat een gaaaave kattenspeeltuin zeg!
't Is idd flink koud, de voorruit van de auto was bevroren.. Het bier wat er in lag gelukkig nog niet
Super tof joh dat ze dat willen donerenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Qwea het volgende:
woehoe
Kattenplaza![]()
Hij zal rond Dinsdag/Woensdag binnen komen
Heb hem maar naar mn zwager zn fietswinkel laten sturen. Ik heb door de weeks studie
Liters. Afgelopen zaterdag nog.quote:
Wijn FTW!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Meisjes in Friesland dan zeker![]()
![]()
Bier !
*mm achter zn gameconsole wegtrapt.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Super tof joh dat ze dat willen doneren![]()
![]()
kan kattenplaza nog op de cheque ?
WTF is dat voor vage filmquote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef Greys het volgende:
Vreselijk he Morrie, die film! Ik kon me echt niet inhouden op het moment dat Neverland in beeld kwam en zij ging huilen
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
*mm achter zn gameconsole wegtrapt.
Dat moest hij dus nog maken
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTF is dat voor vage filmIk zag een promo stukkie.
Lijtk op peter pan
quote:
MIJN KIKKERTJES!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan neemtie al die spullen maar op zn bult volgende week zaterdag![]()
Kan ik het goedmaken met kikkertjes MM ?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
MIJN KIKKERTJES!
Ik deel niet![]()
![]()
![]()
![]()
egoist die ik ben![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Bier: mwoa, heeeeel soms
Wijn: ja!! Nu ook!
Qwea, Peter Pan speelt toch ook in Neverland..De film Finding Neverland gaat over de schrijver die... neverland (uit)vindt..
Ja, zeg... UITERAARD ben jij ook een darling troelaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Morretje het volgende:
Morretje ook darling troela?
Ik heb een hekel aan kookstudio's, maar als jullie het echt graag willen kom ik wel etenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders doe we zo'n kookstudio, dat je je eigen gerechten mag klaarmaken en vervolgens opvreten (da's dan ook het leukste ervan).
Normaal gesproken zou ik hier een bloedhekel aan hebben, maar voor jullie doe ik het graag
Pfjeewww... met dat ik op invoeren had gedrukt, dacht ik al "ik hoop dat geen mens dat wil"quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kookstudio's, maar als jullie het echt graag willen kom ik wel eten
Kvond het op zich wel leuker om iets met dieren te doen eigenlijk
Nou ja, iets met dieren doen klinkt weer zo ranzig, je snapt me wel
Gelukkigquote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Non, we geloven je![]()
Oh enneh... de Apenheul is pas vanaf 17 maart 2008 weer open
Zo lang gaan we niet wachten hoor!
* Greys iets zoeken gaat dat gewoon open blijft
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Daar ben je altijd zo snel uitgekekenWel leuk, maar dan moeten we met de boot, toch? Of ben ik weer zo topografisch aangelegd als een aangeschoten postduif?
Lekker op tijd...morgen weekend!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Greys het volgende:
* Greys gaat naar bed![]()
Morgen brainstorm ik weer mee
Je dacht toch niet serieus dat je er niet bij hoort ofzo he?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Morretje het volgende:* Morretje ook darling troela
![]()
Ik wil ook mee! En iets met beesten is wel toepasselijk he![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je er niet bij hoort ofzo he?
Troela!
Ja zie je de koppen al in de krant ?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Greys het volgende:Ing, no more wine for joe!
Waarom is Blijdorp nou niet centraler in het land ipv Rotterdam?
Ze hebben er zo'n mooie haaientunnel en veel fijne warme binnenruimtes met veel vreterij.
En als je mazzel hebt, komt Bokito je nog even in elkaar dreunen!
Dank je.. Was nooit bang voor meneer de tandarts, maar nadat ie me een keer geboord heeft, zonder ff te helpen herinneren hoeveel kiezen er moesten..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Succes bij den tandarts, darling troela Morretje!
Zal ik morgen nog ff kieke wat de logischte en centraalste zijn, en dan kijken wat de openingsdata en -tijden zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Ja, en zijn die ook allemaal open in januari?
Maar je denkt goed mee!
Ik wil niet naar bed, maar Meneer Greys loopt nu naar boven en zegt "Kom Bink, wij gaan en dan zoekt het vrouwtje het maar lekker uit!"
quote:
Ik ben morgen aan die kant van het landquote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Greys het volgende:
Als we met de meet niet naar Blijdorp gaan vind ik het ook prima, dan ga ik binnenkort zelf even, want ik wil Bokito wel eens in het echt zien!
* Greys fototoestel vast klaarlegt...
Vanuit mijn tenen klinkt een soort grunt: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 13 december 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders doe we zo'n kookstudio, dat je je eigen gerechten mag klaarmaken en vervolgens opvreten (da's dan ook het leukste ervan).
Normaal gesproken zou ik hier een bloedhekel aan hebben, maar voor jullie doe ik het graag
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |