Als ik ga liggen dan ben ik gelijk in comaquote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef Greys het volgende:
Qwea, pak je dekbed lekker en ga lekker film kijken!
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn idd keurig.
Ik heb net heeeeeerlijk gedouchd, zo'n drie kwartier ongeveer![]()
Lekker scrubje en maskertje en nog een keer een scrubje. Ik glim weer als een keutel in de maneschijn
Nou nee...tis een oude uitspraak van wijlen Oma Ingetjequote:Op donderdag 13 december 2007 21:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Je doet het erom he?![]()
![]()
Wat een enorm rotbericht Ingetje van jullie patientje
Ja, dat zijn enorme rotdingenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou nee...tis een oude uitspraak van wijlen Oma Ingetje![]()
En iedereen was gister en vandaag een beetje van slag door het overlijden ja. Tis sowieso al vreselijk en nu helemaal zo vlak voor de feestdagen
Eigenlijk vind ik alle babies maar 'zo zo'quote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik vind vreemde babies ook altijd maar 'zo zo'... maar het shoppen van babykleertjes is
Ik vind ze leuker als ze een jaar of anderhalf zijn, maar dat lijkt me niet echt prettig bevallenquote:
Mijne zijn gisteravond op de bus gegaan, goed he?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:46 schreef Nonneke het volgende:
Zo 40 geschreven kaartjes liggen klaar om verstuurd te worden![]()
ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk op de post gaan![]()
zow ! Das zeker goed !quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne zijn gisteravond op de bus gegaan, goed he?
uiteraard, die dingen worden meestal gewoon in delen geleverd hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef Qwea het volgende:
Non? Gaat die in je caddy passen?
dat gaat dus niet in een aygo passen hea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |