Ja, zeg... UITERAARD ben jij ook een darling troelaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Morretje het volgende:
Morretje ook darling troela?
Ik heb een hekel aan kookstudio's, maar als jullie het echt graag willen kom ik wel etenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders doe we zo'n kookstudio, dat je je eigen gerechten mag klaarmaken en vervolgens opvreten (da's dan ook het leukste ervan).
Normaal gesproken zou ik hier een bloedhekel aan hebben, maar voor jullie doe ik het graag
Pfjeewww... met dat ik op invoeren had gedrukt, dacht ik al "ik hoop dat geen mens dat wil"quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kookstudio's, maar als jullie het echt graag willen kom ik wel eten
Kvond het op zich wel leuker om iets met dieren te doen eigenlijk
Nou ja, iets met dieren doen klinkt weer zo ranzig, je snapt me wel
Gelukkigquote:Op donderdag 13 december 2007 22:58 schreef Greys het volgende:
Non, we geloven je![]()
Oh enneh... de Apenheul is pas vanaf 17 maart 2008 weer open
Zo lang gaan we niet wachten hoor!
* Greys iets zoeken gaat dat gewoon open blijft
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Daar ben je altijd zo snel uitgekekenWel leuk, maar dan moeten we met de boot, toch? Of ben ik weer zo topografisch aangelegd als een aangeschoten postduif?
Lekker op tijd...morgen weekend!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Greys het volgende:
* Greys gaat naar bed![]()
Morgen brainstorm ik weer mee
Je dacht toch niet serieus dat je er niet bij hoort ofzo he?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:09 schreef Morretje het volgende:* Morretje ook darling troela
![]()
Ik wil ook mee! En iets met beesten is wel toepasselijk he![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je dacht toch niet serieus dat je er niet bij hoort ofzo he?
Troela!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |