Ja, nou, moest eerst even afzonderen, na het zien van dit tafereel en de gedachte aan peentjes, hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef Nonneke het volgende:
Zou Nok de foto's liever voor zichzelf houden ?
Nee doos, nat afnemen. Met lapjes, natte lapjes, weet je welquote:
Had je die illusie nog dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Zo krijgen we Senesta echt nooit overtuigd van het feit dat onze ehm... uitspattingen qua onderwerpen slechts sporadisch zijn hoor ladies...
natte dozenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee doos, nat afnemen. Met lapjes, natte lapjes, weet je wel
Die illusie had ik echt nog, ja... naief he?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Had je die illusie nog dan?![]()
Ik heb de afgelopen tijd hier echt dingen voorbij zien komen...
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
natte dozen![]()
*duikt koelkast in voor een zak peen*
Truste all !
Dan snap ik hem nog niet echt, geloof ikquote:
Krap doosjequote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
natte dozen![]()
*duikt koelkast in voor een zak peen*
Truste all !
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Morretje het volgende:
Ik moet om 23.00 uur beginnen Ing, dus je hebt nog ff.. Morgen, als jij gaat werken, kruip ik er weer in (half 8, hoop ik)
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik hem nog niet echt, geloof ik
Ze hebben mij ook ORLY (of zoiets?) uit moeten leggen
![]()
Dan ga ik net naar bed als jij moet werkenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Morretje het volgende:
Ik moet om 23.00 uur beginnen Ing, dus je hebt nog ff.. Morgen, als jij gaat werken, kruip ik er weer in (half 8, hoop ik)
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
En wat is Buttsecks nou weer? [ afbeelding ]
Nee, ze moet overmorgen naar de tandarts.Morgen naar moeder om te beppen en de ochtend erna naar de tandarts te gaanquote:Op woensdag 12 december 2007 22:19 schreef Greys het volgende:
Huh? Morretje moest toch morgenochtend naar de tandarts?
Of haal ik mensen-met-zelfde-usericon nu door elkaar?
Sex in je butt. DOHquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Vraag dat maar aan meneer Greys. Vindt ie leukquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Ken je die Orly's echt niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, dat was het!![]()
Let op hoor... gaatie weer.... SORRY! [ afbeelding ]
Ach ja...dat ben ik zo gewend he? Doe overdag niet andersquote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Morretje het volgende:Ingetje houdt m'n agenda bij...
En Nok ook...
![]()
![]()
En Nok ook!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Morretje het volgende:Ingetje houdt m'n agenda bij...
En Nok ook...
![]()
![]()
Moet je alleen niet doen alstie bruine bonen heeft gegetenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan meneer Greys. Vindt ie leuk
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oh god ja, dat was het!![]()
Let op hoor... gaatie weer.... SORRY! [ afbeelding ]
Zucht... dat moet HIJ niet doen als ZIJ bruine bonen heeft gegetenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je alleen niet doen alstie bruine bonen heeft gegeten
Sex?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe dit
![]()
![]()
iedere keer als je de behoefte voelt om HET S WOORD weer te zeggen
Het was Morretjequote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En Nok ook!
@Qwea...Ik zag het echt niet
Courgettes FTW!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht... dat moet HIJ niet doen als ZIJ bruine bonen heeft gegeten
neeeee sorryquote:
Oh oke...squote:
Ja, zie je...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:![]()
Het gaat echt supersnel hier, t is wel een slowchat he
Eerder een [FC]quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:![]()
Het gaat echt supersnel hier, t is wel een slowchat he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |