Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet inquote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, vrijdagavond 17.00 pas weer.![]()
Hoezo?
Ik ben orgineel, had je wat anders verwacht dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Wat een originele TT, Qwea!Hadden we niet op gerekend!
[..]
Nou, ik dacht dat je het leren dan daarheen kon verschuiven. Maar dat zit er dus niet in
NEEEEEE, MN SC, WAHT DOE JUHquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
fuckquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
TeeVeePee![]()
Ik ga zondagmiddag wel weer ff braaf zitten. Over een maand het eerste examen al...over "slechts" 5 hele boeken
wrom ben je jaloers? je hebt mij tochquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Morretje het volgende:
Truste Non! * Morretje is stiekem jaloers...
Fok was net bij mij echt ongelooflijk sloooooooom
En ga je dan al dat lekkersquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Nonneke het volgende:anale wuppieverkrachtingen
![]()
Ik ga een beetje in mn frisgewassen bedje liggen![]()
![]()
Slaap lekker mooie dromen ladyz![]()
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ga je dan al dat lekkers![]()
pas morgen aanschouwen?
de foto's komen eraan hoor
Met die courgette in zn reet is er geen anus overquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Past er bij jou een heel nachtkastje in!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
je hebt er een fotoshoot van gemaakt
![]()
Woohoo nou ik vrees dat mn nachtkastje het dan moet ontgelden vannacht
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat zou toch zonde zijn ! Heeftie net zn Wuppie-anus laten bleken, ga jij er peentjes in stampenDan ist toch zo weer oranje !
Niet zo projecteren, Nonquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Nonneke het volgende:
Wup laten wennen aan bospeentjes![]()
[ afbeelding ]
Courgette ! Dát zallem leren !
Als ik die boekenkast eruit haal wel 2quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
Ik bedenk me net dat ik een mop kende over een 3 meiden op een barkruk met een cola fles in hun kut. Maar ik ben hem vergetenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Past er bij jou een heel nachtkastje in!
haal je ook het stof eraf?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als ik die boekenkast eruit haal wel 2
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Zo krijgen we Senesta echt nooit overtuigd van het feit dat onze ehm... uitspattingen qua onderwerpen slechts sporadisch zijn hoor ladies...
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Qwea het volgende:
IK WEET HEM
Zitten er drie vrouwen in een kroeg, en dan zegt er een ik heb zon grote kut en stopt er een bierglas in. De tweede zegt mijn kut is veel groter en stopt er een colafles in. De derde zegt die van mij is veel groter, wil je hem zien? En dan valt ze dwars door de barkruk heen.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Zo krijgen we Senesta echt nooit overtuigd van het feit dat onze ehm... uitspattingen qua onderwerpen slechts sporadisch zijn hoor ladies...
ja, zo ging die ook. Maar ik plukte hem ff snel van Googlequote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallen
Zo gaat ie ook...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou hem grappiger vinden als ze OVER ipv DOOR de barkruk heen zou vallen
alweer die honger afrikaantjesquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet kunnen toch? Moeten we anders gaan discussieren over de wantoestanden in den wereld?
Dat weet ik. Ik wilde even vervelend en bijdehand doenquote:
Liever bijdehand dan bijdevoet. Anders moet je me toch een end rekken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik wilde even vervelend en bijdehand doen
Waar blijven die foto's van Nok nou?????????????????
En dan moet ik weer eerder naar de fysioquote:Op woensdag 12 december 2007 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liever bijdehand dan bijdevoet. Anders moet je me toch een end rekken!
kun je weer 10x sorry zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan moet ik weer eerder naar de fysio
Ik moet seizoen 3 nog zien eerstquote:Op woensdag 12 december 2007 22:02 schreef Qwea het volgende:
omfg, heb je die trailer gezien? http://nl.youtube.com/watch?v=qRMh1gYlAJ4
*niet kan wachten
Ja, natquote:
Fucking same here. Ik zit de season final clip van the l word season 4 te kijken. Men, bette en jodi zijn hotquote:Op woensdag 12 december 2007 22:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 3 nog zien eerstseizoen 2 heb ik ook teveel uit gemist, dus beter schaf ik eerst die boxen aan.
Ze moeten dat gewoon weer gaan uitzenden, mijn maandag zal nooit hetzelfde worden zonder L Word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |