Nee, niet gelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
Ah, heb al even gegoogled. Wiki zegt er veel over.
Die zeggen trouwens: Otosclerose komt vooral voor bij jonge volwassenen, met name vrouwen.
En nu krijg je een operatie dus? (Volgens Wiki tenminste)
Irritant zeg...quote:
Nou, een operatie kan pas als mijn gehoor veel erger achteruit gaat. De risico's van de operatie wegen nu veel zwaarder dan het voordeel van het iets beter horen. Pas als het erger wordt, en dan dus echt erg kan er een operatie gedaan worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
Irritant zeg... /*bemoeimodus aan* Kun je dan niet beter wel een operatie overwegen?*bemoeimodus uit*/
Waren het maar kutoren, dan had ik er nog wat aanquote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej! Wat goed Morretje!
Mss kun je er een vast contract uitslepen!![]()
Qwea heeft dus kutoortjes...wel balen zeg![]()
En Ingetje heeft geloof ik the worst day ever gehad op het werk. Gadverdegadver, ben nog nooit zo chaggerijnig geweest daar.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen Qwea.. Heb ooit gedacht dat ik blind zou worden, in het tempo waarmee de sterkte van m'n ogen toen afnam.. Heel heel eng idd!!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waren het maar kutoren, dan had ik er nog wat aan
Ik moet zeggen dat het me wel beangstigend dat ik doof kan worden![]()
Komt da?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej! Wat goed Morretje!
Mss kun je er een vast contract uitslepen!![]()
Qwea heeft dus kutoortjes...wel balen zeg![]()
En Ingetje heeft geloof ik the worst day ever gehad op het werk. Gadverdegadver, ben nog nooit zo chaggerijnig geweest daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |