Ja zie je de koppen al in de krant ?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:06 schreef Greys het volgende:Ing, no more wine for joe!
Waarom is Blijdorp nou niet centraler in het land ipv Rotterdam?
Ze hebben er zo'n mooie haaientunnel en veel fijne warme binnenruimtes met veel vreterij.
En als je mazzel hebt, komt Bokito je nog even in elkaar dreunen!
Dank je.. Was nooit bang voor meneer de tandarts, maar nadat ie me een keer geboord heeft, zonder ff te helpen herinneren hoeveel kiezen er moesten..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Succes bij den tandarts, darling troela Morretje!
Zal ik morgen nog ff kieke wat de logischte en centraalste zijn, en dan kijken wat de openingsdata en -tijden zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:14 schreef Greys het volgende:
Ja, en zijn die ook allemaal open in januari?
Maar je denkt goed mee!
Ik wil niet naar bed, maar Meneer Greys loopt nu naar boven en zegt "Kom Bink, wij gaan en dan zoekt het vrouwtje het maar lekker uit!"
quote:
Ik ben morgen aan die kant van het landquote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Greys het volgende:
Als we met de meet niet naar Blijdorp gaan vind ik het ook prima, dan ga ik binnenkort zelf even, want ik wil Bokito wel eens in het echt zien!
* Greys fototoestel vast klaarlegt...
Vanuit mijn tenen klinkt een soort grunt: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 13 december 2007 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders doe we zo'n kookstudio, dat je je eigen gerechten mag klaarmaken en vervolgens opvreten (da's dan ook het leukste ervan).
Normaal gesproken zou ik hier een bloedhekel aan hebben, maar voor jullie doe ik het graag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |