jouwequote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Weemz het volgende:
Ik ben ook veels te ongeduldig... Maar had tenminste wèl de OP goed!
Waar is de jouwe Sam?
Halloquote:
Ik heb netquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wat ben je vrolijk ja, reden voor?
Be kind ik heb vandaag een litteken overgehouden na de dokterquote:
Is dat nou echt leuk? Ik hoorde van andere mensen dat 't nogal chaotisch is, en dat de 2-player optie ook niet alles is...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb netSuper
Mario
Galaxy
![]()
gespeeld.
LItteken? wat heeft hij wel niet gedaan...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Be kind ik heb vandaag een litteken overgehouden na de dokter.
Geef mij maar Mario Kart Double Dashquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb netSuper
Mario
Galaxy
![]()
gespeeld.
BLASPHEMYquote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Weemz het volgende:
[..]
Is dat nou echt leuk? Ik hoorde van andere mensen dat 't nogal chaotisch is, en dat de 2-player optie ook niet alles is...
Ik loop nu rond met een huge pleister op mijn hals, zal hem wel vervangen zaterdag voor een kleine. Ben blij dat ik met auto kom, want ben eigenlijk hartstikke ziek nog steeds.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
LItteken? wat heeft hij wel niet gedaan...
Litteken... niet zo mietjesachtig doen man! Damn, als je dat al erg vindtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik loop nu rond met een huge pleister op mijn hals, zal hem wel vervangen zaterdag voor een kleine. Ben blij dat ik met auto kom, want ben eigenlijk hartstikke ziek nog steeds.
Dr. Nassau College - Quintusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[niewschierig]
HerrO, welke school je hier in assen eigenlijk gedaan
[/nieuwschierig]
Ja, daar heb je zeker weer windows voor nodigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nog steeds verslaafd aan Titan Quest (Immortal Throne).
pentaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dr. Nassau College - Quintus
jij?
Komt wel goed denk ik. Jij en C wordt gewoon rockenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Litteken... niet zo mietjesachtig doen man! Damn, als je dat al erg vindt![]()
Maar ik hoop dat de prik heeft geholpen en dat je zaterdag weer helemaal ok bent
Heb je dat niet danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ja, daar heb je zeker weer windows voor nodig
en S dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Jij en C wordt gewoon rocken.
Dat imago heeft de school wel...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dr gebeurde bijna nooit iets
Natuurlijk met ze allenquote:
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat imago heeft de school wel...![]()
Jullie hadden wel mooi de AH tegenover julie...
Ik haalde altijd zo'n roze Glacé koek bij de BPquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenof een frikandelbroodje
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk met ze allen. Ik ga trouwens precies hetzelfde aantrekken als vorige keer. Heb eff geen inspiratie
.
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.quote:
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strakquote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succesquote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef Tomasso het volgende:
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.
Daar noem je ook wat...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succes.
Dus... conclusie... andere kleren graag!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strak.
Ik werk natuurlijk op Mac OS X 10.5 Leopardquote:
Veel te veel werkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef wonderer het volgende:
Dennis! Heeft je parkiet geen hyves of zo? Ik vind dat te weinig over hem verteld. Maak een blog en dan elke dag posten
Nee, niet we. Alleen Dennis.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vogels moeten of in een kooi of op mijn bord, we gaan er niet over bloggen.
dat heb ik ooit eens met schoenen gehadquote:Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, zwarte, donkerblauw, iets minder donkerblauw, donkergrijze, met en zonder ribbeltje, lang en kort, gladde stof of wat groffer. En dat dan allemaal bij elkaar proberen te zoeken en uiteindelijk met 10 verschillende afzonderlijke sokken zitten....
M'goed, waarschijnlijk ben je zelf de enige die 't ziet, en heeft verder niemand het in de gaten als je twee niet exact dezelfde sokken aanhebt.
Ik had laatst een donkerblauw jasje met streepje aan, bij een grijze broek. Dat had ik 's ochtends niet gezien toen ik snel een jasje van een haakje greep.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Behalve dan Tomasso, want die is zo lang dat er toch niemand in kan kijken.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik ooit eens met schoenen gehad
bleek toen ik op mijn werk kwam dat ik een bruine en een zwarte had aangetrokken
Ik vond het meer een potje lijkenquote:
Ja, dat maakt het juist zo eng.quote:
En dat dan in de Bijenkorf ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Damn, waarom komen de goeie ideeën altijd te laatquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan kan die mooi voor je opruimen terwijl jij de film afkijkt.
Bij de bijenkorf krijg ik geen korting.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat dan in de Bijenkorf ofzo.
"Hallo meneer, kan ik u misschien voor dit nieuwe geurtje interesseren?"
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan kan die mooi voor je opruimen terwijl jij de film afkijkt.
Niet alleen te laat, maar ook nog eens van een ander persoon. Zit het voor jou dubbel tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, waarom komen de goeie ideeën altijd te laat.
Hangt ervan wat diegene heeft gezegd en wie het is.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Zakje het volgende:
Even een vraagje, is het not done om tegen iemand in de 30 ,,Hoe durf je zo'n brutale toon tegen me uit te slaan!'' te zeggen
Een vervelende collega die al een half uur tegen je loopt te zeuren dat je op moet schieten onder het mom van ,, ze betalen je niet om hier alleen rond de koffieautomaat te hangen''quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt ervan wat diegene heeft gezegd en wie het is.
Welke film heb je het nou over?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez. Was dat ff een vreemde film. De voorkant lijkt erg flauw sex comedy american pie achtig, maar het is meer een psychologische drama mindfuck met af en toe best wel rake dialogen. Mja. Zeker niet onaardig en eens wat anders!
Dan zou ik ook iets tegen hem gaan zeggen ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een vervelende collega die al een half uur tegen je loopt te zeuren dat je op moet schieten onder het mom van ,, ze betalen je niet om hier alleen rond de koffieautomaat te hangen''
De bebloede schatkaart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke film heb je het nou over?
Alsof een yup als jij korting nodig heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bij de bijenkorf krijg ik geen korting.
Die van 't plaatjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke film heb je het nou over?
Owquote:
Ik had de inhoud al gelezen en daar stond bij: don’t let the picture on the dvd cover mislead you: this is NOT a light comedy, but a rather intense dramaquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Die doet het, en qua voorkant lijkt het me niks.
Ja, want het is grammatical incorrectquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Zakje het volgende:
Even een vraagje, is het not done om tegen iemand in de 30 ,,Hoe durf je zo'n brutale toon tegen me uit te slaan!'' te zeggen
Moet ie zichzelf maar niet uitnodigen.quote:
Heb ook Diesel geurtje alleen het model ontbreekt nogquote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
ja maar... ja maar... boeie?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nou zou de Belg zondag overdag misschien langskomen en nu vraagt ie net of ie zaterdagavond al kan komen en of hij dan bij me mag blijven slapenJamaar! jamaar! Da's echt al 10 maande geleden of zo dat er iemand naast me heeft geslapen!
(nou ja, buiten mijn ex dan, maar dat telt niet, daar sliep ik 3 jaar lang naast, da's vertrouwd).
Ontmaagding zelfsquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
Haha, Een homotopic voor homo's! Worden nieuwelingen ook geaccepteerd of is daar een speciale ontgroening voor nodig?
Onder een overhemd kan het toch wel, zo'n shirt?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje heeft ook vn die decollete-shirts, trouwens, en is sinds een paar maanden druk bezig om ook borstspieren te ontwikkelen zodat het er leuk uitziet
jammer dat is alreeds enkele malen gedurende 6 jaar tijd gebeurt... Maar inmiddels singel dus mocht je leuk zijn...quote:
Onder een overhemd jah, en anders alleen als je onder de 25 bent...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Onder een overhemd kan het toch wel, zo'n shirt?. Dan zie je tenminste niet zo'n witte t-shirt rand.
.
Nee ik ben de minst leuk van allemaal...excuus voor het ongemak.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jammer dat is alreeds enkele malen gedurende 6 jaar tijd gebeurt... Maar inmiddels singel dus mocht je leuk zijn...
Er staat een lijstje in de OP. Als de OP een echte OP zou zijn, tenminste...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
Haha, Een homotopic voor homo's! Worden nieuwelingen ook geaccepteerd of is daar een speciale ontgroening voor nodig?
had ook al stiekem naar je leeftijd gekeken en je komt 5 jaar te kort, ook mijn excuus hier...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ik ben de minst leuk van allemaal...excuus voor het ongemak.
Ik vind het raar, bij mannen. Misschien odner een overhemd wel, als het overhemd dicht is. Als hij een overhemd aanheeft, staan de eerste vijf knoopjes dus ook gewoon open.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Onder een overhemd kan het toch wel, zo'n shirt?. Dan zie je tenminste niet zo'n witte t-shirt rand.
.
he jou ken ik van je huisje in klussen en wonen...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er staat een lijstje in de OP. Als de OP een echte OP zou zijn, tenminste...
5 jaar tekort?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
had ook al stiekem naar je leeftijd gekeken en je komt 5 jaar te kort, ook mijn excuus hier...
Het inschrijfformulier - opgesteld door IBG (wie anders)quote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er staat een lijstje in de OP. Als de OP een echte OP zou zijn, tenminste...
je bent mij te jong...quote:
Hoiquote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
he jou ken ik van je huisje in klussen en wonen...
p.s. kun je mij aan een lijstje helpen, dan zal ik hem invullen!
Ik 2,5 leukequote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, twee baggerfilms op een avond.
Ik word er steeds meer bedreven in.
quote:
Ik vroeg al: Wil je dan op de 2p slaapbank of bij mij?quote:Nee op zich best logisch dat je zo reageert, maar goed... als het echt klikt, dan is het wellicht goed toch?
Hahahahaha ik kan het me goed voorstellen hoor... heb het zelf ook. Ow hemel hemel wat nu... heeeeelpquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben nogal panisch met dat soort dingen.
[..]
Ik vroeg al: Wil je dan op de 2p slaapbank of bij mij?
Nou... ja... kreeg het logische antwoord
Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1104448/3/50#55233848]donderdag 13 december 2007 werk als gehandicapten tammer op een groep
quote:wie is hier de Queen?
quote:
Ben alleen suf door slaapgebrek, goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef samjustme het volgende:
Ik ben suf door medicatie pff, need a boyfriend who is looking after urgently 'snik'.
Hoi trouwens allemaal.
UIteraard dat wordt dan een leuke zaterdag avondquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben nogal panisch met dat soort dingen.
[..]
Ik vroeg al: Wil je dan op de 2p slaapbank of bij mij?
Nou... ja... kreeg het logische antwoord
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's allquote:Op donderdag 13 december 2007 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben alleen suf door slaapgebrek, goedemorgen trouwens
Heb je goed bedacht !quote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springen
minder feesten denk het niet, vanavond weer party timequote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's all.
Als je ziek bent ben je toch gewoon ziek?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's all.
heet dat tegenwoordig pratenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vanmiddag afgesproken met een 'scharrel' van een paar jaar geleden. Bijpraten.
Krijg je geen mooiere koppie doorquote:Op donderdag 13 december 2007 11:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
minder feesten denk het niet, vanavond weer party time
Keldertje?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin. Ik ga zo naar een meeting
waarom las ik hier "voor zijn vriend wel"quote:
Tssssk...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:43 schreef Nuno_G het volgende:
waarom las ik hier "voor zijn vriend wel"
En jij kan het weten!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef samjustme het volgende:
Krijg je geen mooiere koppie door.
Thxquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lekker warrig, staat tof bij je!
mietje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Thx! Ik ben er ook echt blij mee
. Ik zou ook nog een before-after foto kunnen plaatsen, maar dat vind ik eng
Thxquote:Op donderdag 13 december 2007 16:15 schreef Weemz het volgende:
Gaaf kapsel hoor Tomasso
Ik moet ook maar eens naar de kapper...
En nee, ik heb op die eerste foto geen gekke zooi op m'n lippen, sowieso klopt heel de kleurbalans nietquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb niet de foto gekozen vlak voordat ik naar de kapper ging
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Je mag ook weleens lachen op de fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De before foto is ook al wel van 2 weken terug volgens mij. Dus hij klopt niet helemaal meerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond before leuker dan after, maar ik hou niet zo van kort haar
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neemquote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je mag ook weleens lachen op de foto
He je signature he...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef Weemz het volgende:
Ah joh, je hebt sowieso een leuke kop. Of je nou lacht of niet![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef MisterO het volgende:
He je signature he...
wordt word
Graag gedaan
doe ik regelmatig, gewoon even stilstaan op straat, keihard gaan lachen, en een foto nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De before foto is ook al wel van 2 weken terug volgens mij. Dus hij klopt niet helemaal meer
[..]
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neem
Ik moet gewoon een prive-fotograaf
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef Weemz het volgende:
Ah joh, je hebt sowieso een leuke kop. Of je nou lacht of niet![]()
En al die mensen zo van: "quote:Op donderdag 13 december 2007 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe ik regelmatig, gewoon even stilstaan op straat, keihard gaan lachen, en een foto nemen
laat me raden, je bent enig kind of je hebt alleen zus(sen)quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.
Bewijs!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.
Op het moment dat je een foto van jezelf gaat maken sta je al dermate voor lul dat er ook best een lachje vanaf kanquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neem
Ik moet gewoon een prive-fotograaf
Nee, ik heb 2 oudere broers.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat me raden, je bent enig kind of je hebt alleen zus(sen)
Ik doe het ook niet als er 50 mensen mee zitten te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat je een foto van jezelf gaat maken sta je al dermate voor lul dat er ook best een lachje vanaf kan.
zijn die ook zo lang als jij. Dan kun je bijna een basketbalteam beginnenquote:
Cute.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
LOL dat is nou juist een ding waar ik zeker van ben, ik heb een heel leuk koppie, vooral als ik eff lach.quote:
bescheidenheid is zoquote:Op donderdag 13 december 2007 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En aan bescheidenheid geen gebrek.
Net zo overrated als inhoudquote:
Inhoud wat heb je eraan, wil je een relatie of zoquote:Op donderdag 13 december 2007 18:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Net zo overrated als inhoud.
Ik ben het dan ook juist andersom aan 't doen. M'n haar wordt laaaaangquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond before leuker dan after, maar ik hou niet zo van kort haar
Geef mij maar een bescheiden jongen!quote:
Middelste broer is langer, oudste broer is kleiner.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zijn die ook zo lang als jij. Dan kun je bijna een basketbalteam beginnen
Thxquote:
Thxquote:
Die wil ik stiekem ook nog wel zienquote:
cool lang haar is zooo sexyquote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook juist andersom aan 't doen. M'n haar wordt laaaaang
Klopt, ik was het alleen bij mezelf zatquote:
Pff... da's maar 2 cm verschil ofzo? Ik vind het een metamorfose van niksquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben de queen motherquote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springen
[..]
Icequeen.
Nah, er is wel meer vanaf dan 2 cm, vooral bovenop en achterquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pff... da's maar 2 cm verschil ofzo? Ik vind het een metamorfose van niks.
Maar het gaat de goede kant op.
Nee, de middelste zou de linker zijn, ik die daarnaast en de oudste rechts van mijquote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef Weemz het volgende:
Dus Tomasso,
Als jullie op leeftijd naast elkaar zouden staan, loopt het qua lengte ook af?
Nog 1 erbij en jullie waren net
[ afbeelding ]
Als jij 't zegt.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Tomasso het volgende:
Nah, er is wel meer vanaf dan 2 cm, vooral bovenop en achter
Ik wil wel een relatie. Dan moet ie lief, handsome en wat inhoud hebben. Maybe vraag ik te veelquote:Op donderdag 13 december 2007 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Inhoud wat heb je eraan, wil je een relatie of zoGewoon een lekker ding zonder bescheidenheid en inhoud en los gaan is veel beter
Wat is de huurprijs?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:49 schreef Tomasso het volgende:
Vanaf 1 februari nieuwe huisgenoot
Wie weet ik nog niet, maargoed, er gaat er wel eentje weg... Eindelijk
300 inclusief.quote:
Mja, als je er eenmaal bent enzo... wat bier achter de kiezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat komt waarschijnlijk vanzelf wel
Is ook zo lullig tov degene die me vroeg mee te gaan.quote:en anders kan je altijd nog weggaan.
En hij had nog net zo'n leuke kop als 3 jaar geledenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vanmiddag afgesproken met een 'scharrel' van een paar jaar geleden. Bijpraten.
Het is pas lullig als hij verwacht dat je blijft als je je plotseling ziekig voeltquote:Op donderdag 13 december 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is ook zo lullig tov degene die me vroeg mee te gaan.
Een meisjes-smoesquote:Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
als je je plotseling ziekig voelt.
Je bent een goede man DM.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een meisjes-smoes!
En het blijft nog steeds lullig, als ik mezelf daarna in de spiegel aankijk.
Je hebt natuurlijk gelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een meisjes-smoes!
En het blijft nog steeds lullig, als ik mezelf daarna in de spiegel aankijk.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei. Eerste grote ding af, nu die ander snel in elkaar zetten!
Weliswaar *iets* over de deadline maar achquote:
Deadlines zijn er om te overschrijdenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weliswaar *iets* over de deadline maar ach
En nu heb je twee maanden geen kans.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:23 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] de laatste durf ik nooit aan te spreken in palace
Ik had m zelf verlegd met een goede reden hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Tomasso het volgende:
Deadlines zijn er om te overschrijden
Mja, mijn deadlines zijn ook altijd minimaal 2 dagen voor de echte deadlinequote:Op donderdag 13 december 2007 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had m zelf verlegd met een goede reden hoor
Nu die presentatie voor morgen snel doen!
Het jaar is nog niet om, ik ga volgende week naar palacequote:Op donderdag 13 december 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En nu heb je twee maanden geen kans.
Ohja, goede voornemens beginnen pas in januari.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het jaar is nog niet om, ik ga volgende week naar palace.
Heb hem al net aangesproken wie gay.nl hij is echt cute irlquote:Op donderdag 13 december 2007 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, goede voornemens beginnen pas in januari.
Klopt, die dingen zijn te vaak zo inefficiënt als All Stars tegen temperaturen tegen het vriespunt aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef Weemz het volgende:
*zucht*
Vergaderingen die minstens een kwart van de tijd kunnen duren als er niet zo gebept wordt...
Maar ja, als je wat met hem krijgt en hij wil in januari uit....wat dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb hem al net aangesproken wie gay.nl hij is echt cute irl.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar ja, als je wat met hem krijgt en hij wil in januari uit....wat dan?
En als je niet mag uitgaan, mag een relatie wel uitgaan?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
heb jij nu ook een stalkert achter je aan zitten ?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:26 schreef MisterO het volgende:
One thing I know for sure! Ik geef nooit meer zo maar mn telefoonnummer weg
Joah, gewoon vaste styling gebruikt van ons jongerenplatform dus dat kwam wel goed!quote:
Ik had een stalker ja, hij smste me wel 30 keer per dag... Ik heb hem verzocht om mij niet meer te smsen en het is nu gelukkig weer lekker rustig!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij nu ook een stalkert achter je aan zitten ?
30 per dag haalt die van mij nog niet, maar wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had een stalker ja, hij smste me wel 30 keer per dag... Ik heb hem verzocht om mij niet meer te smsen en het is nu gelukkig weer lekker rustig!
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Enchanted?
Hoeft niet perse gay uit. Je kan ook gaan bowlenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Succes ermeequote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik ga mezelf richting slaapkamer laten flaneren
Weinig hetero's waarschijnlijk in dit topicquote:Op donderdag 13 december 2007 23:43 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik hier nou nog als enige homo over?
De mietjes!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weinig hetero's waarschijnlijk in dit topic
Haai!quote:
Ik ga ook zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:43 schreef Tomasso het volgende:
Ben ik hier nou nog als enige homo over?
Is dit topic voor homo's danquote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weinig hetero's waarschijnlijk in dit topic
Ja, ik over 10 minuten, dan moet ik namelijk iemand feliciteren en kan ik vredig slapen.quote:
Homo's? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is dit topic voor homo's dan![]()
Vooral lang bleegh...quote:
Die gaat het denk ik niet leuk vinden als ik haar nu bel: "OI MAMSquote:Op donderdag 13 december 2007 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uh uh vraag dat maar aan je mamma
Ja, soort van. Tijdens wiskunde college ging het opeens over clysma'squote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vooral lang bleegh...
En ik heb spierpijn...
jij ook een leuke dag gehad?
Dan vraag je het maar aan de dikke van dalequote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die gaat het denk ik niet leuk vinden als ik haar nu bel: "OI MAMS! Zeg, ik vroeg me nou eigenlijk iets af he, wat zijn homo's eigenlijk, weet jij het?
"
Ik denk dat ik dan morgen levend gevild word waarna ze mijn huid gaat gebruik als vloerkleedje voor de hond waarbij de strontsporen nog aan d'r kont zitten!
homo=gelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan vraag je het maar aan de dikke van dale
Clysma's?! wat heeft dat met wiskunde te maken?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, soort van. Tijdens wiskunde college ging het opeens over clysma's
m2 naar liters berekenen, zodat je weet hoeveel water er door heen moet???quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Clysma's?! wat heeft dat met wiskunde te maken?
ag jochie toch, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
En nu word ik zelfs bedreigd door mn stalker, heel fijn!!!![]()
Sam huppelt met zijn handtasje richting O stalker en deelt hem een klap uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
En nu word ik zelfs bedreigd door mn stalker, heel fijn!!!![]()
Ik heb een jongen afgewezen en nu dreigt hij allemaal profielen met mijn foto en tel nummer aan te makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag jochie toch, hoe komt dat?
ik kreeg laatst het advies hetro te worden...Ook iets voor jou?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een jongen afgewezen en nu dreigt hij allemaal profielen met mijn foto en tel nummer aan te maken
Dus moet ik wel aardig tegen hem zijn, echt klote dit! Heb dit nooit zo erg gehad! Echt ik heb het helemaal gehad!
Nou nee, want dan maakt hij allemaal profielen van mij aan met verkeerde informatie, en bovendien ben ik nog niet eens helemaal uit de kast, dus dit is echt fucking shitquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kreeg laatst het advies hetro te worden...Ook iets voor jou?
Maar goed, volgende keer maar iets voorzichtiger zijn met je gegevens? En voor nu gewoon hem laten gaan en zeggen dat ie niet zo zielig moet doen!
Het enge is, hij woont gewoon in mijn wijk... en hij is pas tevreden als hij me heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
moet ik hem dan even inelkaar tikken
Een idee regel een date met iemand anders voor hem... kan ie zijn aandacht op iemand anders richten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het enge is, hij woont gewoon in mijn wijk... en hij is pas tevreden als hij me heeft.
wie zijn lul?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef MisterO het volgende:
Heel fijn, hij dreigt nu ook een foto van een andere lul bij mn foto neer te zetten. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
die van mij heeft hij nooit gezien, gewoon zomaar 1quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
die van mij heeft hij nooit gezien, gewoon zomaar 1
21... hij is echt gestoord as hell...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]ag zielig mannetje, hoe oud is ie?
dit kost je dus geld, maar hoe en waaerom had je hem opgescharreld?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
21... hij is echt gestoord as hell...
En dan? wat kan de politie doen.. niks. kom ik alleen maar nog meer in de problemen door deze shitjochquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon terug dreigen dat als ie zoeist doet dat je naar de politie gaat
wegens inbreuk op privacy en smaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon terug dreigen dat als ie zoeist doet dat je naar de politie gaat
Misschien kan ik het beste contact opnemen met zn ouders ofzo...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan? wat kan de politie doen.. niks. kom ik alleen maar nog meer in de problemen door deze shitjoch
dat kun je ook doen, niet eens zon slecht idee. Ben je voor je ouders al out, anders is het helemaal zo wrangquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien kan ik het beste contact opnemen met zn ouders ofzo...
Ja gelukkig wel zeg, maar ik haat dit, ik ben echt een controle freak en nu moet ik voor altijd 'in onzekerheid' leven. Ik weet zeker dat ik vannacht niet zal slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat kun je ook doen, niet eens zon slecht idee. Ben je voor je ouders al out, anders is het helemaal zo wrang
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wilquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg, maar ik haat dit, ik ben echt een controle freak en nu moet ik voor altijd 'in onzekerheid' leven. Ik weet zeker dat ik vannacht niet zal slapen.
Ik ga morgen wel naar zn huis, hopelijk doet hij niet de deur open...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wil
Wat rookverbod???quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, wat zal ik blij zijn met het rookverbod in juli!
gewoon naar binnenstappen dan en als zijn ouders er niet zijn, gewoon hem hard de waarheid vertellen. Maar is het niet gewoon een reactie? teleurgesteldheid ofzo en dat hij het eigenlijk niet gaat uitvoeren!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel naar zn huis, hopelijk doet hij niet de deur open...
Echt hij kent me nog maar een week, heb hem vanmorgen verteld dat ik niks van hem meer hoef te horen (hij wilde alleen maar bij hem thuis daten en niet in het openbaar en dat wilde ik niet...) en hij zit er nog steeds mee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon naar binnenstappen dan en als zijn ouders er niet zijn, gewoon hem hard de waarheid vertellen. Maar is het niet gewoon een reactie? teleurgesteldheid ofzo en dat hij het eigenlijk niet gaat uitvoeren!
jap gewoon laten vallen idd! Morgen ff met hem praten en dan komt het weer oke!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt hij kent me nog maar een week, heb hem vanmorgen verteld dat ik niks van hem meer hoef te horen (hij wilde alleen maar bij hem thuis daten en niet in het openbaar en dat wilde ik niet...) en hij zit er nog steeds mee...
Het is echt een sex maniac ofzo
thnx, ik ga nu slapen, trusten!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
doe een baksteen door de ruit dan![]()
![]()
![]()
Maar hoop wel dat het goed komt herr o
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.cinemec.nl/00/cinemec/1_1/film/641/Elizabeth:_The_Golden_Age.html
lijkt me wel een leuke film...
Geef je nr eens, en je foto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wil
quote:
We hebben idd zo een knokploeg gevormd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:29 schreef Tomasso het volgende:
Wat een verhaal MisterO en wat een ongelooflijk kutte positie waarin je nu zit. Als je hulp nodig hebt, geef maar een gil
Om diezelfde reden maak ik er ook altijd een foto van, dan heb ik iig een aanknopingspunt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:44 schreef Tomasso het volgende:
Waarom kan ik m'n haar nooit hetzelfde krijgen als de kapper het doet?
En waarom zetten ze in de winter hier op school een airco aan![]()
Trouw met een kapper.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:44 schreef Tomasso het volgende:
Waarom kan ik m'n haar nooit hetzelfde krijgen als de kapper het doet?
Om de overgang van binnen naar buiten niet zo groot te maken in de winter, voorkomt verkoudheden.quote:En waarom zetten ze in de winter hier op school een airco aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |