Heb je dat niet danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ja, daar heb je zeker weer windows voor nodig
en S dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Jij en C wordt gewoon rocken.
Dat imago heeft de school wel...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dr gebeurde bijna nooit iets
Natuurlijk met ze allenquote:
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat imago heeft de school wel...![]()
Jullie hadden wel mooi de AH tegenover julie...
Ik haalde altijd zo'n roze Glacé koek bij de BPquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenof een frikandelbroodje
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk met ze allen. Ik ga trouwens precies hetzelfde aantrekken als vorige keer. Heb eff geen inspiratie
.
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.quote:
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strakquote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succesquote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef Tomasso het volgende:
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.
Daar noem je ook wat...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succes.
Dus... conclusie... andere kleren graag!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strak.
Ik werk natuurlijk op Mac OS X 10.5 Leopardquote:
Veel te veel werkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef wonderer het volgende:
Dennis! Heeft je parkiet geen hyves of zo? Ik vind dat te weinig over hem verteld. Maak een blog en dan elke dag posten
Nee, niet we. Alleen Dennis.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vogels moeten of in een kooi of op mijn bord, we gaan er niet over bloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |