En dan? wat kan de politie doen.. niks. kom ik alleen maar nog meer in de problemen door deze shitjochquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon terug dreigen dat als ie zoeist doet dat je naar de politie gaat
wegens inbreuk op privacy en smaadquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
gewoon terug dreigen dat als ie zoeist doet dat je naar de politie gaat
Misschien kan ik het beste contact opnemen met zn ouders ofzo...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan? wat kan de politie doen.. niks. kom ik alleen maar nog meer in de problemen door deze shitjoch
dat kun je ook doen, niet eens zon slecht idee. Ben je voor je ouders al out, anders is het helemaal zo wrangquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien kan ik het beste contact opnemen met zn ouders ofzo...
Ja gelukkig wel zeg, maar ik haat dit, ik ben echt een controle freak en nu moet ik voor altijd 'in onzekerheid' leven. Ik weet zeker dat ik vannacht niet zal slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat kun je ook doen, niet eens zon slecht idee. Ben je voor je ouders al out, anders is het helemaal zo wrang
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wilquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg, maar ik haat dit, ik ben echt een controle freak en nu moet ik voor altijd 'in onzekerheid' leven. Ik weet zeker dat ik vannacht niet zal slapen.
Ik ga morgen wel naar zn huis, hopelijk doet hij niet de deur open...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wil
Wat rookverbod???quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, wat zal ik blij zijn met het rookverbod in juli!
gewoon naar binnenstappen dan en als zijn ouders er niet zijn, gewoon hem hard de waarheid vertellen. Maar is het niet gewoon een reactie? teleurgesteldheid ofzo en dat hij het eigenlijk niet gaat uitvoeren!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel naar zn huis, hopelijk doet hij niet de deur open...
Echt hij kent me nog maar een week, heb hem vanmorgen verteld dat ik niks van hem meer hoef te horen (hij wilde alleen maar bij hem thuis daten en niet in het openbaar en dat wilde ik niet...) en hij zit er nog steeds mee...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gewoon naar binnenstappen dan en als zijn ouders er niet zijn, gewoon hem hard de waarheid vertellen. Maar is het niet gewoon een reactie? teleurgesteldheid ofzo en dat hij het eigenlijk niet gaat uitvoeren!
jap gewoon laten vallen idd! Morgen ff met hem praten en dan komt het weer oke!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt hij kent me nog maar een week, heb hem vanmorgen verteld dat ik niks van hem meer hoef te horen (hij wilde alleen maar bij hem thuis daten en niet in het openbaar en dat wilde ik niet...) en hij zit er nog steeds mee...
Het is echt een sex maniac ofzo
thnx, ik ga nu slapen, trusten!quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
doe een baksteen door de ruit dan![]()
![]()
![]()
Maar hoop wel dat het goed komt herr o
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.cinemec.nl/00/cinemec/1_1/film/641/Elizabeth:_The_Golden_Age.html
lijkt me wel een leuke film...
Geef je nr eens, en je foto?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap kut man! Ben blij dat niemand mij wil
quote:
We hebben idd zo een knokploeg gevormd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:29 schreef Tomasso het volgende:
Wat een verhaal MisterO en wat een ongelooflijk kutte positie waarin je nu zit. Als je hulp nodig hebt, geef maar een gil
Om diezelfde reden maak ik er ook altijd een foto van, dan heb ik iig een aanknopingspunt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:44 schreef Tomasso het volgende:
Waarom kan ik m'n haar nooit hetzelfde krijgen als de kapper het doet?
En waarom zetten ze in de winter hier op school een airco aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |