Dan vraag je het maar aan de dikke van dalequote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die gaat het denk ik niet leuk vinden als ik haar nu bel: "OI MAMS! Zeg, ik vroeg me nou eigenlijk iets af he, wat zijn homo's eigenlijk, weet jij het?
"
Ik denk dat ik dan morgen levend gevild word waarna ze mijn huid gaat gebruik als vloerkleedje voor de hond waarbij de strontsporen nog aan d'r kont zitten!
homo=gelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan vraag je het maar aan de dikke van dale
Clysma's?! wat heeft dat met wiskunde te maken?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, soort van. Tijdens wiskunde college ging het opeens over clysma's
m2 naar liters berekenen, zodat je weet hoeveel water er door heen moet???quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Clysma's?! wat heeft dat met wiskunde te maken?
ag jochie toch, hoe komt dat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
En nu word ik zelfs bedreigd door mn stalker, heel fijn!!!![]()
Sam huppelt met zijn handtasje richting O stalker en deelt hem een klap uitquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:38 schreef MisterO het volgende:
En nu word ik zelfs bedreigd door mn stalker, heel fijn!!!![]()
Ik heb een jongen afgewezen en nu dreigt hij allemaal profielen met mijn foto en tel nummer aan te makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ag jochie toch, hoe komt dat?
ik kreeg laatst het advies hetro te worden...Ook iets voor jou?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb een jongen afgewezen en nu dreigt hij allemaal profielen met mijn foto en tel nummer aan te maken
Dus moet ik wel aardig tegen hem zijn, echt klote dit! Heb dit nooit zo erg gehad! Echt ik heb het helemaal gehad!
Nou nee, want dan maakt hij allemaal profielen van mij aan met verkeerde informatie, en bovendien ben ik nog niet eens helemaal uit de kast, dus dit is echt fucking shitquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kreeg laatst het advies hetro te worden...Ook iets voor jou?
Maar goed, volgende keer maar iets voorzichtiger zijn met je gegevens? En voor nu gewoon hem laten gaan en zeggen dat ie niet zo zielig moet doen!
Het enge is, hij woont gewoon in mijn wijk... en hij is pas tevreden als hij me heeft.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
moet ik hem dan even inelkaar tikken
Een idee regel een date met iemand anders voor hem... kan ie zijn aandacht op iemand anders richten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het enge is, hij woont gewoon in mijn wijk... en hij is pas tevreden als hij me heeft.
wie zijn lul?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:58 schreef MisterO het volgende:
Heel fijn, hij dreigt nu ook een foto van een andere lul bij mn foto neer te zetten. Ik weet echt niet wat ik moet doen...
die van mij heeft hij nooit gezien, gewoon zomaar 1quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
die van mij heeft hij nooit gezien, gewoon zomaar 1
21... hij is echt gestoord as hell...quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]ag zielig mannetje, hoe oud is ie?
dit kost je dus geld, maar hoe en waaerom had je hem opgescharreld?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
21... hij is echt gestoord as hell...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |