En nee, ik heb op die eerste foto geen gekke zooi op m'n lippen, sowieso klopt heel de kleurbalans nietquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb niet de foto gekozen vlak voordat ik naar de kapper ging
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Je mag ook weleens lachen op de fotoquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De before foto is ook al wel van 2 weken terug volgens mij. Dus hij klopt niet helemaal meerquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond before leuker dan after, maar ik hou niet zo van kort haar
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neemquote:Op donderdag 13 december 2007 16:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je mag ook weleens lachen op de foto
He je signature he...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef Weemz het volgende:
Ah joh, je hebt sowieso een leuke kop. Of je nou lacht of niet![]()
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef MisterO het volgende:
He je signature he...
wordt word
Graag gedaan
doe ik regelmatig, gewoon even stilstaan op straat, keihard gaan lachen, en een foto nemenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De before foto is ook al wel van 2 weken terug volgens mij. Dus hij klopt niet helemaal meer
[..]
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neem
Ik moet gewoon een prive-fotograaf
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef Weemz het volgende:
Ah joh, je hebt sowieso een leuke kop. Of je nou lacht of niet![]()
En al die mensen zo van: "quote:Op donderdag 13 december 2007 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
doe ik regelmatig, gewoon even stilstaan op straat, keihard gaan lachen, en een foto nemen
laat me raden, je bent enig kind of je hebt alleen zus(sen)quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.
Bewijs!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef Tomasso het volgende:
Ik ben de mooiste zoon van m'n ouders.
Op het moment dat je een foto van jezelf gaat maken sta je al dermate voor lul dat er ook best een lachje vanaf kanquote:Op donderdag 13 december 2007 16:53 schreef Tomasso het volgende:
Ja, weet ik, maar ik vind het zo stompzinnig om bij de tramhalte in m'n eentje helemaal kapot te gaan van het lachen terwijl ik een foto van mezelf neem
Ik moet gewoon een prive-fotograaf
Nee, ik heb 2 oudere broers.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
laat me raden, je bent enig kind of je hebt alleen zus(sen)
Ik doe het ook niet als er 50 mensen mee zitten te kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op het moment dat je een foto van jezelf gaat maken sta je al dermate voor lul dat er ook best een lachje vanaf kan.
zijn die ook zo lang als jij. Dan kun je bijna een basketbalteam beginnenquote:
Cute.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
LOL dat is nou juist een ding waar ik zeker van ben, ik heb een heel leuk koppie, vooral als ik eff lach.quote:
bescheidenheid is zoquote:Op donderdag 13 december 2007 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En aan bescheidenheid geen gebrek.
Net zo overrated als inhoudquote:
Inhoud wat heb je eraan, wil je een relatie of zoquote:Op donderdag 13 december 2007 18:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Net zo overrated als inhoud.
Ik ben het dan ook juist andersom aan 't doen. M'n haar wordt laaaaangquote:Op donderdag 13 december 2007 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vond before leuker dan after, maar ik hou niet zo van kort haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |