Geef mij maar een bescheiden jongen!quote:
Middelste broer is langer, oudste broer is kleiner.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zijn die ook zo lang als jij. Dan kun je bijna een basketbalteam beginnen
Thxquote:
Thxquote:
Die wil ik stiekem ook nog wel zienquote:
cool lang haar is zooo sexyquote:Op donderdag 13 december 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook juist andersom aan 't doen. M'n haar wordt laaaaang
Klopt, ik was het alleen bij mezelf zatquote:
Pff... da's maar 2 cm verschil ofzo? Ik vind het een metamorfose van niksquote:Op donderdag 13 december 2007 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar ik heb niet de foto gekozen vlak voordat ik naar de kapper ging
ik ben de queen motherquote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springen
[..]
Icequeen.
Nah, er is wel meer vanaf dan 2 cm, vooral bovenop en achterquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pff... da's maar 2 cm verschil ofzo? Ik vind het een metamorfose van niks.
Maar het gaat de goede kant op.
Nee, de middelste zou de linker zijn, ik die daarnaast en de oudste rechts van mijquote:Op donderdag 13 december 2007 19:13 schreef Weemz het volgende:
Dus Tomasso,
Als jullie op leeftijd naast elkaar zouden staan, loopt het qua lengte ook af?
Nog 1 erbij en jullie waren net
[ afbeelding ]
Als jij 't zegt.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Tomasso het volgende:
Nah, er is wel meer vanaf dan 2 cm, vooral bovenop en achter
Ik wil wel een relatie. Dan moet ie lief, handsome en wat inhoud hebben. Maybe vraag ik te veelquote:Op donderdag 13 december 2007 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Inhoud wat heb je eraan, wil je een relatie of zoGewoon een lekker ding zonder bescheidenheid en inhoud en los gaan is veel beter
Wat is de huurprijs?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:49 schreef Tomasso het volgende:
Vanaf 1 februari nieuwe huisgenoot
Wie weet ik nog niet, maargoed, er gaat er wel eentje weg... Eindelijk
300 inclusief.quote:
Mja, als je er eenmaal bent enzo... wat bier achter de kiezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat komt waarschijnlijk vanzelf wel
Is ook zo lullig tov degene die me vroeg mee te gaan.quote:en anders kan je altijd nog weggaan.
En hij had nog net zo'n leuke kop als 3 jaar geledenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vanmiddag afgesproken met een 'scharrel' van een paar jaar geleden. Bijpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |