Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1104448/3/50#55233848]donderdag 13 december 2007 werk als gehandicapten tammer op een groep
quote:wie is hier de Queen?
quote:
Ben alleen suf door slaapgebrek, goedemorgen trouwensquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef samjustme het volgende:
Ik ben suf door medicatie pff, need a boyfriend who is looking after urgently 'snik'.
Hoi trouwens allemaal.
UIteraard dat wordt dan een leuke zaterdag avondquote:Op woensdag 12 december 2007 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik ben nogal panisch met dat soort dingen.
[..]
Ik vroeg al: Wil je dan op de 2p slaapbank of bij mij?
Nou... ja... kreeg het logische antwoord
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's allquote:Op donderdag 13 december 2007 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ben alleen suf door slaapgebrek, goedemorgen trouwens
Heb je goed bedacht !quote:Op donderdag 13 december 2007 07:41 schreef Ang3l het volgende:
Tammer? Temmer? Nu zie ik dus echt zo'n beeld voor me met ene stoel en een zweepje en door hoepels laten springen
minder feesten denk het niet, vanavond weer party timequote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's all.
Als je ziek bent ben je toch gewoon ziek?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik voel me echt kut en zit nog te werken, ik ga denk ik vragen of ik iets eerder naar huis mag. Voel me echt beroerd. Jij moet gewoon minder feesten that's all.
heet dat tegenwoordig pratenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Vanmiddag afgesproken met een 'scharrel' van een paar jaar geleden. Bijpraten.
Krijg je geen mooiere koppie doorquote:Op donderdag 13 december 2007 11:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
minder feesten denk het niet, vanavond weer party time
Keldertje?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin. Ik ga zo naar een meeting
waarom las ik hier "voor zijn vriend wel"quote:
Tssssk...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:43 schreef Nuno_G het volgende:
waarom las ik hier "voor zijn vriend wel"
En jij kan het weten!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:08 schreef samjustme het volgende:
Krijg je geen mooiere koppie door.
Thxquote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lekker warrig, staat tof bij je!
mietje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Thx! Ik ben er ook echt blij mee
. Ik zou ook nog een before-after foto kunnen plaatsen, maar dat vind ik eng
Thxquote:Op donderdag 13 december 2007 16:15 schreef Weemz het volgende:
Gaaf kapsel hoor Tomasso
Ik moet ook maar eens naar de kapper...
| Forum Opties | |