jouwequote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef Weemz het volgende:
Ik ben ook veels te ongeduldig... Maar had tenminste wèl de OP goed!
Waar is de jouwe Sam?
Halloquote:
Ik heb netquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wat ben je vrolijk ja, reden voor?
Be kind ik heb vandaag een litteken overgehouden na de dokterquote:
Is dat nou echt leuk? Ik hoorde van andere mensen dat 't nogal chaotisch is, en dat de 2-player optie ook niet alles is...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb netSuper
Mario
Galaxy
![]()
gespeeld.
LItteken? wat heeft hij wel niet gedaan...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Be kind ik heb vandaag een litteken overgehouden na de dokter.
Geef mij maar Mario Kart Double Dashquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb netSuper
Mario
Galaxy
![]()
gespeeld.
BLASPHEMYquote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Weemz het volgende:
[..]
Is dat nou echt leuk? Ik hoorde van andere mensen dat 't nogal chaotisch is, en dat de 2-player optie ook niet alles is...
Ik loop nu rond met een huge pleister op mijn hals, zal hem wel vervangen zaterdag voor een kleine. Ben blij dat ik met auto kom, want ben eigenlijk hartstikke ziek nog steeds.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
LItteken? wat heeft hij wel niet gedaan...
Litteken... niet zo mietjesachtig doen man! Damn, als je dat al erg vindtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik loop nu rond met een huge pleister op mijn hals, zal hem wel vervangen zaterdag voor een kleine. Ben blij dat ik met auto kom, want ben eigenlijk hartstikke ziek nog steeds.
Dr. Nassau College - Quintusquote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[niewschierig]
HerrO, welke school je hier in assen eigenlijk gedaan
[/nieuwschierig]
Ja, daar heb je zeker weer windows voor nodigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben nog steeds verslaafd aan Titan Quest (Immortal Throne).
pentaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dr. Nassau College - Quintus
jij?
Komt wel goed denk ik. Jij en C wordt gewoon rockenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Litteken... niet zo mietjesachtig doen man! Damn, als je dat al erg vindt![]()
Maar ik hoop dat de prik heeft geholpen en dat je zaterdag weer helemaal ok bent
Heb je dat niet danquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef Tomasso het volgende:
Ja, daar heb je zeker weer windows voor nodig
en S dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Komt wel goed denk ik. Jij en C wordt gewoon rocken.
Dat imago heeft de school wel...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dr gebeurde bijna nooit iets
Natuurlijk met ze allenquote:
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat imago heeft de school wel...![]()
Jullie hadden wel mooi de AH tegenover julie...
Ik haalde altijd zo'n roze Glacé koek bij de BPquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker in de pauze saucijzenbroodjes halenof een frikandelbroodje
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Natuurlijk met ze allen. Ik ga trouwens precies hetzelfde aantrekken als vorige keer. Heb eff geen inspiratie
.
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.quote:
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strakquote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa hooor, het zat toch voor geen meter had je het over? Ik heb nog wel shirtjes over...
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succesquote:Op woensdag 12 december 2007 16:59 schreef Tomasso het volgende:
Don't be sorry for me, be sorry for yourself.
Daar noem je ook wat...quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb laatst eens Ubuntu geprobeerd... geen succes.
Dus... conclusie... andere kleren graag!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Die dame vond me stylish uitzien, ik vond het zelf voor geen meter zitten, was te strak.
Ik werk natuurlijk op Mac OS X 10.5 Leopardquote:
Veel te veel werkquote:Op woensdag 12 december 2007 17:19 schreef wonderer het volgende:
Dennis! Heeft je parkiet geen hyves of zo? Ik vind dat te weinig over hem verteld. Maak een blog en dan elke dag posten
Nee, niet we. Alleen Dennis.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vogels moeten of in een kooi of op mijn bord, we gaan er niet over bloggen.
dat heb ik ooit eens met schoenen gehadquote:Op woensdag 12 december 2007 13:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, zwarte, donkerblauw, iets minder donkerblauw, donkergrijze, met en zonder ribbeltje, lang en kort, gladde stof of wat groffer. En dat dan allemaal bij elkaar proberen te zoeken en uiteindelijk met 10 verschillende afzonderlijke sokken zitten....
M'goed, waarschijnlijk ben je zelf de enige die 't ziet, en heeft verder niemand het in de gaten als je twee niet exact dezelfde sokken aanhebt.
Ik had laatst een donkerblauw jasje met streepje aan, bij een grijze broek. Dat had ik 's ochtends niet gezien toen ik snel een jasje van een haakje greep.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Behalve dan Tomasso, want die is zo lang dat er toch niemand in kan kijken.
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heb ik ooit eens met schoenen gehad
bleek toen ik op mijn werk kwam dat ik een bruine en een zwarte had aangetrokken
Ik vond het meer een potje lijkenquote:
Ja, dat maakt het juist zo eng.quote:
En dat dan in de Bijenkorf ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
Damn, waarom komen de goeie ideeën altijd te laatquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan kan die mooi voor je opruimen terwijl jij de film afkijkt.
Bij de bijenkorf krijg ik geen korting.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat dan in de Bijenkorf ofzo.
"Hallo meneer, kan ik u misschien voor dit nieuwe geurtje interesseren?"
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan kan die mooi voor je opruimen terwijl jij de film afkijkt.
Niet alleen te laat, maar ook nog eens van een ander persoon. Zit het voor jou dubbel tegenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Damn, waarom komen de goeie ideeën altijd te laat.
Hangt ervan wat diegene heeft gezegd en wie het is.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Zakje het volgende:
Even een vraagje, is het not done om tegen iemand in de 30 ,,Hoe durf je zo'n brutale toon tegen me uit te slaan!'' te zeggen
Een vervelende collega die al een half uur tegen je loopt te zeuren dat je op moet schieten onder het mom van ,, ze betalen je niet om hier alleen rond de koffieautomaat te hangen''quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt ervan wat diegene heeft gezegd en wie het is.
Welke film heb je het nou over?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeez. Was dat ff een vreemde film. De voorkant lijkt erg flauw sex comedy american pie achtig, maar het is meer een psychologische drama mindfuck met af en toe best wel rake dialogen. Mja. Zeker niet onaardig en eens wat anders!
Dan zou ik ook iets tegen hem gaan zeggen ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een vervelende collega die al een half uur tegen je loopt te zeuren dat je op moet schieten onder het mom van ,, ze betalen je niet om hier alleen rond de koffieautomaat te hangen''
De bebloede schatkaart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke film heb je het nou over?
Alsof een yup als jij korting nodig heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bij de bijenkorf krijg ik geen korting.
Die van 't plaatjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke film heb je het nou over?
Owquote:
Ik had de inhoud al gelezen en daar stond bij: don’t let the picture on the dvd cover mislead you: this is NOT a light comedy, but a rather intense dramaquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Die doet het, en qua voorkant lijkt het me niks.
Ja, want het is grammatical incorrectquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Zakje het volgende:
Even een vraagje, is het not done om tegen iemand in de 30 ,,Hoe durf je zo'n brutale toon tegen me uit te slaan!'' te zeggen
Moet ie zichzelf maar niet uitnodigen.quote:
Heb ook Diesel geurtje alleen het model ontbreekt nogquote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Beetje dit idee
[ afbeelding ]
ja maar... ja maar... boeie?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA! Nou zou de Belg zondag overdag misschien langskomen en nu vraagt ie net of ie zaterdagavond al kan komen en of hij dan bij me mag blijven slapenJamaar! jamaar! Da's echt al 10 maande geleden of zo dat er iemand naast me heeft geslapen!
(nou ja, buiten mijn ex dan, maar dat telt niet, daar sliep ik 3 jaar lang naast, da's vertrouwd).
Ontmaagding zelfsquote:Op woensdag 12 december 2007 22:44 schreef hierissieweer het volgende:
Haha, Een homotopic voor homo's! Worden nieuwelingen ook geaccepteerd of is daar een speciale ontgroening voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |