Kan je nog restjes opsturen naar mij?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
Ik heb haar gevonden. ze smaakte naar kip.
Wordt dat beest tenminste nog uit ze lijden verlost.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Misstique het volgende:
Waarom laat je überhaupt een zieke, zwakke kat naar buiten?.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
Ik heb haar gevonden. ze smaakte naar kip.
poesquote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
ik heb een zwarte poes van 18 jaar oud
kat = verzamelnaamquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef yotha123 het volgende:
een poes is een vrouw
een kat is een man.
Als ze dood zijn, dan nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef donroyco het volgende:
Zuip je helemaal lam vanavond, dan heb je morgen tenminste een kater
Katten zijn kutdieren
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef yotha123 het volgende:
katten en poezen zijn tenminste beter dan die kwijl honden
ik ga denk ik een nieuwe poes aanschaffen zo eentje met een dikke staart en dik keer een witte.
Bwehehehquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?
Jij bent helemaal geen kat waard..
kat = dierquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
kat = verzamelnaam
poes = vrouw
kater = man
Mag ik hieruit opmaken dat je dus je kat inmiddels ergens dood heb aangetroffen?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef yotha123 het volgende:
denk je dat nou echt.
moet ik gaan neerzetten hier
jank jank me poes is dood
ik vind het ook niet leuk. maar ja ik denk wel over een vervanger
of moet ik daar pas volgendjaar aandenken?
Eenschquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?
Jij bent helemaal geen kat waard..
Dat is overduidelijk ja. Je bent heel hard op zoek naar haar in plaats van je tijd te verdoen achter de pc.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef yotha123 het volgende:
en misstique ik ben een dierenliefhebber ik laat mijn oude kat heus niet in de steek
Zou je hem niet eens gaan zoeken dan.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef yotha123 het volgende:
nee ik twijfel nog, ik post het vroeg of laat of het nog leeft of dood is.
en misstique ik ben een dierenliefhebber ik laat mijn oude kat heus niet in de steek
alleen ik dacht even snel vooruit voor het geval dat ze wel dood is.
Gratis tip: binnen zul je haar niet vinden.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:29 schreef yotha123 het volgende:
ja meneer doe ik al
Vooral niet als je op fok zitquote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gratis tip: binnen zul je haar niet vinden.
Spel het anders ff voor em.quote:
Had ik al gedaan, maar het is goed tijdsverdrijf tot ik weer naar huis mag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Nog 1 tip: klik even op de post historie van de TS en verspil je tijd verder niet aan dit soort types.
grappig zijn en vervolgens de plank volledig mis slaan is niet grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
kat = dier
poes = vrouwelijk geslachtsorgaan
kater = wat je hebt op zondagmorgen na het stappen (lees: zuipen)
Is dat zo eentje met een dikke staart?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef devvertje het volgende:
wat een kut user is die TS zeg, echt - daar gaan m'n haren van overeind staan dat soort achterlijke mensen
net als bij een kat zeg maar
ik hoop dat je word overreden door een monorail/trein/cat TS![]()
[ afbeelding ]
Juist wel. Dat is de grap juist.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
grappig zijn en vervolgens de plank volledig mis slaan is niet grappig![]()
...
Echt, ik hoop dat jij nooit huisdieren meer neemt (voor die huisdieren, ofcourse).quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef yotha123 het volgende:
Deimos000 eindelijk jij bent tenminste een beetje aardig en behulpzaam
die anderen doen allemaal stoer met bij de chinees en ik heb hem opgegeten.
ps. ik ga niet meer zoeken ik ben bang dat ik haar straks dood aantref op de weg
wil ik niet zien.
ja, zo eentje jaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat zo eentje met een dikke staart?
Je bent ook wel een mongooltje ook he, heb je die andere reacties niet gelezen? Je zit allemaal zielig te doen maar je kunt ook gewoon dat beest gaan zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef yotha123 het volgende:
Deimos000 eindelijk jij bent tenminste een beetje aardig en behulpzaam
die anderen doen allemaal stoer met bij de chinees en ik heb hem opgegeten.
ps. ik ga niet meer zoeken ik ben bang dat ik haar straks dood aantref op de weg
wil ik niet zien.
Dat is em niet. Hij moet wél helemaal wit zijn, anders wil ik hem niet.quote:
Heb je je kat al gevonden?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef yotha123 het volgende:
ach mensen vind ik toch altijd zo betweterig .
vooral hierzo denken dat ze weten wie ik ben.
TS wil een nieuwe kat dus laat hij het oude beestje in de steek.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef SharQueDo het volgende:
En toch blijf je reageren op Fok!._! In plaats van dat je je kat gaat zoeken, neeeee, internetten is belangrijker.
Goed zo. Ik zou het jammer vinden als je kat ergens ligt te wachten op je om hem te helpen en jij als dierenliefhebber dat arme beest zomaar laat stikken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef yotha123 het volgende:
ik loop rond met een pda nou goed!!!!!!! ARG
Jaa, inderdaad. Gelukkig zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo. Ik zou het jammer vinden als je kat ergens ligt te wachten op je om hem te helpen en jij als dierenliefhebber dat arme beest zomaar laat stikken.
Wow! Je hebt wel een volle 10 minuten gezocht!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef yotha123 het volgende:
niet gevonden
ik ben net terug nu weer achter mijn pctje.
hopen dat zij vanavond komt aanlopen.
wt is het koud buiten! BRRRR zet snel warme chocolade melk.
oma zoekt verder
That's it, blame the grandparent.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef yotha123 het volgende:
kijk mijn oma is de schuldige ik heb haar niet naar buiten gelaten gistermiddag.
ik zei nog tegen me oma niet doen ze is veels te zwak maar mijn oma zei dat ze frisselucht nodig had
want mijn oma rookt nogal veel.
Ey niet zo he!!! tis een dierenliefhebber!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
That's it, blame the grandparent..
Gelukkig maar dat jij je helemaal uit de naad heb gezocht en werkelijk alles hebt gedaan om je geliefde poes op te sporen..
nou vertel knul, wie ben je?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef yotha123 het volgende:
ach mensen vind ik toch altijd zo betweterig .
vooral hierzo denken dat ze weten wie ik ben.
Nee, je moet ook mischa roepen want daar luistert hij waarschijnlijk beter naar....quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
kom ik vandaag beneden om 11 uur smorgens (want ik hoef niet te werken want ik ben vrij)
jaa lekker dan daar heb ik echt geen zin he om elk bosje nategaan en te gaan roepen
Floortje!!!!!!!
klacht: ik moet gaan zoeken en hopen dat ze nog leeft.
huh ????quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef yotha123 het volgende:
en ja ik woon bij mijn oma omdat mijn ouders dood zijn.
ik ben nog maar een student.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef RacerDKB het volgende:
Je woont bij je oma ofzo? Je bent een man? Je lul is 23 cm?
kan die poes je schelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef yotha123 het volgende:
net weer 2 rondjes gelopen
waar moet je in hemelsnaam zon poes vinden
langs de weg gekeken niets.
straks ligt ze dood in een bosje dat vind je nooit.
en nu al helemaal niet tis al aardig donker.
Net als oma..quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
kan die poes je schelen.
Koop een nieuwe stop die in een hok kan ie ook niet weglopen, geen last meer van.
Moet oma niet eens ontdooien?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:41 schreef yotha123 het volgende:
JA DAT KAN MIJN LEVEN SCHELEN!
KUT MENS
lolquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef yotha123 het volgende:
je hoeft het niet te geloven hoor Chasiner moet ik soms gaan filmen dat ik aan het zoeken ben ?!
doe ik dus niet he .
Steek aub een dildo in je kont Chasiner en ga je blij voelen over wat jij net heb gezegt.
Dus jij kan er gerust naar kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef yotha123 het volgende:
iedereen die van katte houd niet op klikken is nogal grof in die gouden kooi.
Je hebt geklikt he?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus jij kan er gerust naar kijken.
Nope, ik haat DGK.quote:
eens, ik heb medelijden met de kat. Ik weet nog toen het konijn van me zusje na 12 jaar was heengegaan, ik was kapot. TS zit al te denken over een nieuw beest, klote TS ik hoop dat een kat je ogen uitkrabt en daarna in je nek bijt en dat je langzaam doodgaat. Walgelijk, ga eens fucking snel met je luie dikke reet van de stoel af en ga zoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef Chasiner het volgende:
Wat een mongool is TS zeg..
Elke tien minuten zit ie weer op fok te roepen hoe hard ie wel niet gezocht heeft maar niks heeft gevonden.
ga gewoon goed zoeken en huil niet zo. Ook andere mensen de schuld geven is echt zielig.
Volgens mij geef je niets om die kat, je bent hem niet waard.
Hoe weet jij dat hij maten heeft?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef yotha123 het volgende:
wat voor zieke geest heb jouw nou weer ?
ik denk dat ieder normaal mens jouw reactie niet tollereerd.
Maarten drink met maten!
En? Kun je jezelf wél overtuigen?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:08 schreef yotha123 het volgende:
ik kan wel zeggen dat ik wel geef om mijn kat
maar als je dat niet gelooft dan doe je dat toch niet!
ik weet vanmijzelf wel wat ik wil geloven, zou jij ook eens moeten doen.
AAP
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij maten heeft?
Wat wens je hem niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef yotha123 het volgende:
[..]
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef yotha123 het volgende:
[..]
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.
Ocherme, wat zul jij moe zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef yotha123 het volgende:
ja ik heb gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel een uur lang.
wat moet ik hier nou op zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:15 schreef yotha123 het volgende:
het is donker METALSONIC
Dat was het om half vier nog niet, maar ja, toen had je nog helemaal geen zin om te gaan zoeken naar je zieke, stervende kat. Daar was je nog te lam voor en je zat liever op FOK!.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:15 schreef yotha123 het volgende:
het is donker METALSONIC
och och toch....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef yotha123 het volgende:
ik ben voorlopig afwezig hier
stelletje schijnheilen.
Ik hoop dat je kat of zacht rust of door een liefdevol persoon is opgenomen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef yotha123 het volgende:
wat een eer!
Them's fightin' words!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef yotha123 het volgende:
Forum Admin ik lach je uit
Jij mij, het leven jou, en nu?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef yotha123 het volgende:
Forum Admin ik lach je uit
Whehehe.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat is Dagonet, oftewel God voor jou.
Het wordt pas lastig als God niet meer in jou gelooft.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En ik geloof niet in God, dus Dagonet bestaat niet voor mij, komt dat even goed uit!
.,,..,,.,..,.,.,..,..,,.,..,..,.,.,.,.,.,..,,.,.,.,.,.,.,.,,.,,.,.,.,.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Al lees je het topic nog eens goed door dan zul je merken dat ik wel degelijk om mijn kat geef
mijn kat was erg oud ziek en zwak
ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
en jij zegt dat ik verscheurt moet worden door mijn volgende kat ?
kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
geef het zelf toe je computer is je beste vriend.
Op dit moment speel ik poker met Luciferquote:Op woensdag 12 december 2007 21:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het wordt pas lastig als God niet meer in jou gelooft..
Dat ik het überhaupt doe, maar goedquote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Al lees je het topic nog eens goed door dan zul je merken dat ik wel degelijk om mijn kat geef
ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
jaa lekker dan daar heb ik echt geen zin he om elk bosje nategaan en te gaan roepen
Floortje!!!!!!!
klacht: ik moet gaan zoeken en hopen dat ze nog leeft.
Ben jij neit geintereseerd in wat er nou gebeurd is met je ouwe kat?, persoonlijk zou ik niet kunnen slapen als ik niet wist wat er met mijn kat is gebeurdquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
lees verder !! in het topic
ik heb me exuses gemaakt dat ik even lui was en ben meteen gaan zoeken.
alleen zoeken naar een mischien dodekat is niet zo fijn daarom zei ik dat het een klacht was.
Ah. Het terugkrabbelen begint.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
alleen zoeken naar een mischien dodekat is niet zo fijn daarom zei ik dat het een klacht was.
Euh.. wát doet pijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef yotha123 het volgende:
het doet pijn maar ik ga niet janken.
Yup, om elf uur uit je nest komen en om half negen eens posten dat je net een uurtje gezocht hebt in het donker.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Des te meer reden om veel en snel te gaan zoeken.quote:mijn kat was erg oud ziek en zwak
Wat wil je nu, een standbeeld, een monument, een spuitje?quote:ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
Moet je maar op een normaal tijdstip opstaan luie sloeber.quote:mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat ik dat hoop. Het hoeft niet, zou me wel een groot plezier doen, dat dan weer wel.quote:en jij zegt dat ik verscheurt moet worden door mijn volgende kat ?
Ik ben Jezus niet, waarom zou ik je vergeven dat je bewust je kat nu buiten laat creperen?quote:kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven
Enige reden dat ik het hier zeg is omdat ik in het echte leven niemand ken die zo asociaal met z'n huisdieren omgaat als jij hier doet. Dat soort mensen wil ik in het echt niet eens kennen.quote:en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status
1.90 is niet echt klein te noemen. En dit hoog? Op zich is in een team leiding geven aan één van de grootste fora ter wereld (nummer 12 momenteel) wel iets ja, maar niet om nou echt veel status aan te ontlenen.quote:ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
Ehm, nee, vrienden zijn mensen, computers zijn dingen, het verschil kan lastig zijn maar makkelijk om te onthouden is misschien dat je mensen niet kan kopen en computers wel. En laat je ze vallen dan wordt de mens boos en de computer gaat stuk.quote:geef het zelf toe je computer is je beste vriend.
ik ben 14, anus.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef yotha123 het volgende:
wat voor zieke geest heb jouw nou weer ?
ik denk dat ieder normaal mens jouw reactie niet tollereerd.
Maarten drink met maten!
BLABLABLA lololol ga je kat zoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Fucking hell man, wat bazel je, om half vier post je dat je om elf uur al wist dat de kat de hele nacht in de vrieskou had rondgelopen. En om half negen post je dan dat je een uurtje in het donker hebt gezocht? En dat vind je voldoende? Kneus.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
Ik zie dat jij hem hebt! in je Avatar!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
Ga dat beest nou maar gewoon zoeken. Zaklampje erbij en hoppekee.
Kun je daarna weer lekker aan de warme chocolademelk.
Ga eens in je eigen forum baggeren?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie dat jij hem hebt! in je Avatar!
Ach, dat is meer een richtlijn dan een regel hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dago, jammer dat je zulke mensen geen permban kan geven hé?
Ik vind onnodige wreedheid tegen dieren anders best een goeie grond voor een ban.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dago, jammer dat je zulke mensen geen permban kan geven hé?
...?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga eens in je eigen forum baggeren?
Jij spendeert te weinig energie in de zoektocht naar je geliefde kat.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef yotha123 het volgende:
jij spendeert zeker veel nutteloze energie met je hersenpan.
Da's best een diepzinnig statement, als je erover nadenkt. Aangezien jij dat vast niet hebt gedaan is het een enorme stompzinnige opmerking maar heb je dat natuurlijk niet door.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef yotha123 het volgende:
jij spendeert zeker veel nutteloze energie met je hersenpan.
Dat jouw ballen ooit mogen gaan hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
dagonet voelt zich beledigt haha
nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
Doeiquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
emo.gifquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
Door iemand die niet weet hoe een shifttoets werkt? Neuh.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
Je hebt nog niets tegen de policy gedaan, wat je je kat hebt aangedaan mag je uitvechten met je oma.quote:nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
Rust zacht.quote:de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
Ah jah, dat was waar ookquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.
Ik een deel 2.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een begrafenis aankomen mensen
Volgens mij is het òf een 12 jarig knulletje zonder ballen òf een wijf, gezien de schrijfstijl.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat jouw ballen ooit mogen gaan hangen.
Ik een lemming.quote:
Nee. Loopt aardig uit de hand. Slotje, me dunkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 06:14 schreef Biogarde het volgende:
Gaat ie goed verder hier?
Wat lief!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef yotha123 het volgende:
als je klap wilt ben ik er hoor.
Scherpquote:
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 06:05 schreef yotha123 het volgende:
en trouwens ik had toch niks meer kunnen doen voor mijn huisdier
Hulde voor deze enorme zoekactie!quote:ik ben de straat afgelopen bosje nagekeken ik kon niks meer doen voor dat beest
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.quote:overgens er zijn mensen die helemaal niks geven om een huisdier juist die mensen moeten gestraft worden.
Godskorele, zoveel debiele fouten in 1 klein stukje tekst. Hoe komen dit soort mensen het dagelijks leven door?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
Ach man ga je stoer voelen dwaas.
als ik jouw even ga kritiseren dan is het pas lachen
een kippetje hahahahah met een zonnebril stoere man ben jij korkie
Nou lachen hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
Ik gok dat TS 7 is.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Godskorele, zoveel debiele fouten in 1 klein stukje tekst. Hoe komen dit soort mensen het dagelijks leven door?
TS is allochtoon? oh, ok.. nevermindquote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef yotha123 het volgende:
dat jij nou niet je fout durft toetegeven anders voel jij je niet mannelijk wat een onzin .
als ik op straat loop dan zie je hoe dom die witkoppen zich gedragen .
dat loopje dan. whaha
Oke, bekritiseer mij maar dan. Dat heb ik liever in plaats van dat je mij een PM stuurt waarin je mij persoonlijk de kanker wenst.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zitten.
[..]
Hulde voor deze enorme zoekactie!. Je bent wel de hele straat doorgelopen, wow zeg!
.
Je kon niks meer doen.. Bullshit.
.
[..]
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zitten.
[..]
Hulde voor deze enorme zoekactie!. Je bent wel de hele straat doorgelopen, wow zeg!
.
Je kon niks meer doen.. Bullshit.
.
[..]
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.
En dat is hetzelfde als wanneer je op je seniele 120e naar buiten loopt de vrieskou in en je verzorger je lekker je gang laat gaan omdat hij te lui is omte gaan zoeken?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef MASD het volgende:
[..]
stel je niet zo aanhet beest was al 18. als ik ooit 120 en labiel of zwak ben mag de euthanasiespuit erin.
Gesloten.quote:
wow, jij hebt goed gezochtquote:Op donderdag 13 december 2007 20:18 schreef yotha123 het volgende:
ze is dood
ze lag in de tuin.
doe maar een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |