emo.gifquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
Door iemand die niet weet hoe een shifttoets werkt? Neuh.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
dagonet voelt zich beledigt haha
Je hebt nog niets tegen de policy gedaan, wat je je kat hebt aangedaan mag je uitvechten met je oma.quote:nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
Rust zacht.quote:de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
Ah jah, dat was waar ookquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.
Ik een deel 2.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een begrafenis aankomen mensen
Volgens mij is het òf een 12 jarig knulletje zonder ballen òf een wijf, gezien de schrijfstijl.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat jouw ballen ooit mogen gaan hangen.
Ik een lemming.quote:
Nee. Loopt aardig uit de hand. Slotje, me dunkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 06:14 schreef Biogarde het volgende:
Gaat ie goed verder hier?
Wat lief!quote:Op donderdag 13 december 2007 09:32 schreef yotha123 het volgende:
als je klap wilt ben ik er hoor.
Scherpquote:
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 06:05 schreef yotha123 het volgende:
en trouwens ik had toch niks meer kunnen doen voor mijn huisdier
Hulde voor deze enorme zoekactie!quote:ik ben de straat afgelopen bosje nagekeken ik kon niks meer doen voor dat beest
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.quote:overgens er zijn mensen die helemaal niks geven om een huisdier juist die mensen moeten gestraft worden.
Godskorele, zoveel debiele fouten in 1 klein stukje tekst. Hoe komen dit soort mensen het dagelijks leven door?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
Ach man ga je stoer voelen dwaas.
als ik jouw even ga kritiseren dan is het pas lachen
een kippetje hahahahah met een zonnebril stoere man ben jij korkie
Nou lachen hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
Ik gok dat TS 7 is.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Godskorele, zoveel debiele fouten in 1 klein stukje tekst. Hoe komen dit soort mensen het dagelijks leven door?
TS is allochtoon? oh, ok.. nevermindquote:Op donderdag 13 december 2007 09:43 schreef yotha123 het volgende:
dat jij nou niet je fout durft toetegeven anders voel jij je niet mannelijk wat een onzin .
als ik op straat loop dan zie je hoe dom die witkoppen zich gedragen .
dat loopje dan. whaha
Oke, bekritiseer mij maar dan. Dat heb ik liever in plaats van dat je mij een PM stuurt waarin je mij persoonlijk de kanker wenst.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:41 schreef yotha123 het volgende:
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zitten.
[..]
Hulde voor deze enorme zoekactie!. Je bent wel de hele straat doorgelopen, wow zeg!
.
Je kon niks meer doen.. Bullshit.
.
[..]
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow nee? Je had haar niet uit de kou kunnen halen en haar kunnen redden van een wisse dood? Oh wacht, je had het te druk met achter je pc zitten.
[..]
Hulde voor deze enorme zoekactie!. Je bent wel de hele straat doorgelopen, wow zeg!
.
Je kon niks meer doen.. Bullshit.
.
[..]
Daar heb je eindelijk een goed punt. Ik hoop dan ook dat een gepaste straf je ten deel valt.
En dat is hetzelfde als wanneer je op je seniele 120e naar buiten loopt de vrieskou in en je verzorger je lekker je gang laat gaan omdat hij te lui is omte gaan zoeken?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:30 schreef MASD het volgende:
[..]
stel je niet zo aanhet beest was al 18. als ik ooit 120 en labiel of zwak ben mag de euthanasiespuit erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |