...?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga eens in je eigen forum baggeren?
Jij spendeert te weinig energie in de zoektocht naar je geliefde kat.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef yotha123 het volgende:
jij spendeert zeker veel nutteloze energie met je hersenpan.
Da's best een diepzinnig statement, als je erover nadenkt. Aangezien jij dat vast niet hebt gedaan is het een enorme stompzinnige opmerking maar heb je dat natuurlijk niet door.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:40 schreef yotha123 het volgende:
jij spendeert zeker veel nutteloze energie met je hersenpan.
Dat jouw ballen ooit mogen gaan hangen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
dagonet voelt zich beledigt haha
nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
Doeiquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
emo.gifquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
Hoewel waarschijnlijk geheel overbodig![]()
We hebben in de F&F FAQ een linkje naar een topic met tips voor als je je huisdier kwijt bent.
Door iemand die niet weet hoe een shifttoets werkt? Neuh.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef yotha123 het volgende:
Je hebt nog niets tegen de policy gedaan, wat je je kat hebt aangedaan mag je uitvechten met je oma.quote:nu gaat hij mij zeker straffen met zijn computerkunsten.
Rust zacht.quote:de helft op dit forum denkt allemaal negatief dus kan het mij wat verotten wat jullie over mij vinden.
tabe DE MAZZELSSSSSSSSSS
Ah jah, dat was waar ookquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
TS is allang op zoek naar een andere, nieuwe kat. Een witte, met zo'n dikke staart.
Ik een deel 2.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel een begrafenis aankomen mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |