Moet oma niet eens ontdooien?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:41 schreef yotha123 het volgende:
JA DAT KAN MIJN LEVEN SCHELEN!
KUT MENS
lolquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef yotha123 het volgende:
je hoeft het niet te geloven hoor Chasiner moet ik soms gaan filmen dat ik aan het zoeken ben ?!
doe ik dus niet he .
Steek aub een dildo in je kont Chasiner en ga je blij voelen over wat jij net heb gezegt.
Dus jij kan er gerust naar kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:51 schreef yotha123 het volgende:
iedereen die van katte houd niet op klikken is nogal grof in die gouden kooi.
Je hebt geklikt he?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus jij kan er gerust naar kijken.
Nope, ik haat DGK.quote:
eens, ik heb medelijden met de kat. Ik weet nog toen het konijn van me zusje na 12 jaar was heengegaan, ik was kapot. TS zit al te denken over een nieuw beest, klote TS ik hoop dat een kat je ogen uitkrabt en daarna in je nek bijt en dat je langzaam doodgaat. Walgelijk, ga eens fucking snel met je luie dikke reet van de stoel af en ga zoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef Chasiner het volgende:
Wat een mongool is TS zeg..
Elke tien minuten zit ie weer op fok te roepen hoe hard ie wel niet gezocht heeft maar niks heeft gevonden.
ga gewoon goed zoeken en huil niet zo. Ook andere mensen de schuld geven is echt zielig.
Volgens mij geef je niets om die kat, je bent hem niet waard.
Hoe weet jij dat hij maten heeft?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef yotha123 het volgende:
wat voor zieke geest heb jouw nou weer ?
ik denk dat ieder normaal mens jouw reactie niet tollereerd.
Maarten drink met maten!
En? Kun je jezelf wél overtuigen?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:08 schreef yotha123 het volgende:
ik kan wel zeggen dat ik wel geef om mijn kat
maar als je dat niet gelooft dan doe je dat toch niet!
ik weet vanmijzelf wel wat ik wil geloven, zou jij ook eens moeten doen.
AAP
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij maten heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |