Heb je je kat al gevonden?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef yotha123 het volgende:
ach mensen vind ik toch altijd zo betweterig .
vooral hierzo denken dat ze weten wie ik ben.
TS wil een nieuwe kat dus laat hij het oude beestje in de steek.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:54 schreef SharQueDo het volgende:
En toch blijf je reageren op Fok!._! In plaats van dat je je kat gaat zoeken, neeeee, internetten is belangrijker.
Goed zo. Ik zou het jammer vinden als je kat ergens ligt te wachten op je om hem te helpen en jij als dierenliefhebber dat arme beest zomaar laat stikken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef yotha123 het volgende:
ik loop rond met een pda nou goed!!!!!!! ARG
Jaa, inderdaad. Gelukkig zeg.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo. Ik zou het jammer vinden als je kat ergens ligt te wachten op je om hem te helpen en jij als dierenliefhebber dat arme beest zomaar laat stikken.
Wow! Je hebt wel een volle 10 minuten gezocht!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:08 schreef yotha123 het volgende:
niet gevonden
ik ben net terug nu weer achter mijn pctje.
hopen dat zij vanavond komt aanlopen.
wt is het koud buiten! BRRRR zet snel warme chocolade melk.
oma zoekt verder
That's it, blame the grandparent.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef yotha123 het volgende:
kijk mijn oma is de schuldige ik heb haar niet naar buiten gelaten gistermiddag.
ik zei nog tegen me oma niet doen ze is veels te zwak maar mijn oma zei dat ze frisselucht nodig had
want mijn oma rookt nogal veel.
Ey niet zo he!!! tis een dierenliefhebber!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
That's it, blame the grandparent..
Gelukkig maar dat jij je helemaal uit de naad heb gezocht en werkelijk alles hebt gedaan om je geliefde poes op te sporen..
nou vertel knul, wie ben je?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef yotha123 het volgende:
ach mensen vind ik toch altijd zo betweterig .
vooral hierzo denken dat ze weten wie ik ben.
Nee, je moet ook mischa roepen want daar luistert hij waarschijnlijk beter naar....quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
kom ik vandaag beneden om 11 uur smorgens (want ik hoef niet te werken want ik ben vrij)
jaa lekker dan daar heb ik echt geen zin he om elk bosje nategaan en te gaan roepen
Floortje!!!!!!!
klacht: ik moet gaan zoeken en hopen dat ze nog leeft.
huh ????quote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef yotha123 het volgende:
en ja ik woon bij mijn oma omdat mijn ouders dood zijn.
ik ben nog maar een student.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef RacerDKB het volgende:
Je woont bij je oma ofzo? Je bent een man? Je lul is 23 cm?
kan die poes je schelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:29 schreef yotha123 het volgende:
net weer 2 rondjes gelopen
waar moet je in hemelsnaam zon poes vinden
langs de weg gekeken niets.
straks ligt ze dood in een bosje dat vind je nooit.
en nu al helemaal niet tis al aardig donker.
Net als oma..quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
kan die poes je schelen.
Koop een nieuwe stop die in een hok kan ie ook niet weglopen, geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |