Kan je nog restjes opsturen naar mij?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
Ik heb haar gevonden. ze smaakte naar kip.
Wordt dat beest tenminste nog uit ze lijden verlost.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Misstique het volgende:
Waarom laat je überhaupt een zieke, zwakke kat naar buiten?.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef MASD het volgende:
Ik heb haar gevonden. ze smaakte naar kip.
poesquote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
ik heb een zwarte poes van 18 jaar oud
kat = verzamelnaamquote:Op woensdag 12 december 2007 15:48 schreef yotha123 het volgende:
een poes is een vrouw
een kat is een man.
Als ze dood zijn, dan nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:42 schreef donroyco het volgende:
Zuip je helemaal lam vanavond, dan heb je morgen tenminste een kater
Katten zijn kutdieren
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:12 schreef yotha123 het volgende:
katten en poezen zijn tenminste beter dan die kwijl honden
ik ga denk ik een nieuwe poes aanschaffen zo eentje met een dikke staart en dik keer een witte.
Bwehehehquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?
Jij bent helemaal geen kat waard..
kat = dierquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
kat = verzamelnaam
poes = vrouw
kater = man
Mag ik hieruit opmaken dat je dus je kat inmiddels ergens dood heb aangetroffen?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef yotha123 het volgende:
denk je dat nou echt.
moet ik gaan neerzetten hier
jank jank me poes is dood
ik vind het ook niet leuk. maar ja ik denk wel over een vervanger
of moet ik daar pas volgendjaar aandenken?
Eenschquote:Op woensdag 12 december 2007 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je weet nog niet eens of je huidige kat nog leeft en je bent al een vervanger aan het uitzoeken?
Jij bent helemaal geen kat waard..
Dat is overduidelijk ja. Je bent heel hard op zoek naar haar in plaats van je tijd te verdoen achter de pc.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef yotha123 het volgende:
en misstique ik ben een dierenliefhebber ik laat mijn oude kat heus niet in de steek
Zou je hem niet eens gaan zoeken dan.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:22 schreef yotha123 het volgende:
nee ik twijfel nog, ik post het vroeg of laat of het nog leeft of dood is.
en misstique ik ben een dierenliefhebber ik laat mijn oude kat heus niet in de steek
alleen ik dacht even snel vooruit voor het geval dat ze wel dood is.
Gratis tip: binnen zul je haar niet vinden.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:29 schreef yotha123 het volgende:
ja meneer doe ik al
Vooral niet als je op fok zitquote:Op woensdag 12 december 2007 16:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gratis tip: binnen zul je haar niet vinden.
Spel het anders ff voor em.quote:
Had ik al gedaan, maar het is goed tijdsverdrijf tot ik weer naar huis mag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Nog 1 tip: klik even op de post historie van de TS en verspil je tijd verder niet aan dit soort types.
grappig zijn en vervolgens de plank volledig mis slaan is niet grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
kat = dier
poes = vrouwelijk geslachtsorgaan
kater = wat je hebt op zondagmorgen na het stappen (lees: zuipen)
Is dat zo eentje met een dikke staart?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:35 schreef devvertje het volgende:
wat een kut user is die TS zeg, echt - daar gaan m'n haren van overeind staan dat soort achterlijke mensen
net als bij een kat zeg maar
ik hoop dat je word overreden door een monorail/trein/cat TS![]()
[ afbeelding ]
Juist wel. Dat is de grap juist.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
grappig zijn en vervolgens de plank volledig mis slaan is niet grappig![]()
...
Echt, ik hoop dat jij nooit huisdieren meer neemt (voor die huisdieren, ofcourse).quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef yotha123 het volgende:
Deimos000 eindelijk jij bent tenminste een beetje aardig en behulpzaam
die anderen doen allemaal stoer met bij de chinees en ik heb hem opgegeten.
ps. ik ga niet meer zoeken ik ben bang dat ik haar straks dood aantref op de weg
wil ik niet zien.
ja, zo eentje jaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Is dat zo eentje met een dikke staart?
Je bent ook wel een mongooltje ook he, heb je die andere reacties niet gelezen? Je zit allemaal zielig te doen maar je kunt ook gewoon dat beest gaan zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef yotha123 het volgende:
Deimos000 eindelijk jij bent tenminste een beetje aardig en behulpzaam
die anderen doen allemaal stoer met bij de chinees en ik heb hem opgegeten.
ps. ik ga niet meer zoeken ik ben bang dat ik haar straks dood aantref op de weg
wil ik niet zien.
Dat is em niet. Hij moet wél helemaal wit zijn, anders wil ik hem niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |