Wat wens je hem niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef yotha123 het volgende:
[..]
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef yotha123 het volgende:
[..]
nou, op het gebied van drank en alcohol wens ik hem dat niet.
Ocherme, wat zul jij moe zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef yotha123 het volgende:
ja ik heb gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wel een uur lang.
wat moet ik hier nou op zeggenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:15 schreef yotha123 het volgende:
het is donker METALSONIC
Dat was het om half vier nog niet, maar ja, toen had je nog helemaal geen zin om te gaan zoeken naar je zieke, stervende kat. Daar was je nog te lam voor en je zat liever op FOK!.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:15 schreef yotha123 het volgende:
het is donker METALSONIC
och och toch....quote:Op woensdag 12 december 2007 20:19 schreef yotha123 het volgende:
ik ben voorlopig afwezig hier
stelletje schijnheilen.
Ik hoop dat je kat of zacht rust of door een liefdevol persoon is opgenomen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef yotha123 het volgende:
wat een eer!
Them's fightin' words!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef yotha123 het volgende:
Forum Admin ik lach je uit
Jij mij, het leven jou, en nu?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef yotha123 het volgende:
Forum Admin ik lach je uit
Whehehe.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat is Dagonet, oftewel God voor jou.
Het wordt pas lastig als God niet meer in jou gelooft.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En ik geloof niet in God, dus Dagonet bestaat niet voor mij, komt dat even goed uit!
.,,..,,.,..,.,.,..,..,,.,..,..,.,.,.,.,.,..,,.,.,.,.,.,.,.,,.,,.,.,.,.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Al lees je het topic nog eens goed door dan zul je merken dat ik wel degelijk om mijn kat geef
mijn kat was erg oud ziek en zwak
ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
en jij zegt dat ik verscheurt moet worden door mijn volgende kat ?
kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
geef het zelf toe je computer is je beste vriend.
Op dit moment speel ik poker met Luciferquote:Op woensdag 12 december 2007 21:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het wordt pas lastig als God niet meer in jou gelooft..
Dat ik het überhaupt doe, maar goedquote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Al lees je het topic nog eens goed door dan zul je merken dat ik wel degelijk om mijn kat geef
ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:21 schreef yotha123 het volgende:
jaa lekker dan daar heb ik echt geen zin he om elk bosje nategaan en te gaan roepen
Floortje!!!!!!!
klacht: ik moet gaan zoeken en hopen dat ze nog leeft.
Ben jij neit geintereseerd in wat er nou gebeurd is met je ouwe kat?, persoonlijk zou ik niet kunnen slapen als ik niet wist wat er met mijn kat is gebeurdquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
lees verder !! in het topic
ik heb me exuses gemaakt dat ik even lui was en ben meteen gaan zoeken.
alleen zoeken naar een mischien dodekat is niet zo fijn daarom zei ik dat het een klacht was.
Ah. Het terugkrabbelen begint.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
alleen zoeken naar een mischien dodekat is niet zo fijn daarom zei ik dat het een klacht was.
Euh.. wát doet pijn?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef yotha123 het volgende:
het doet pijn maar ik ga niet janken.
Yup, om elf uur uit je nest komen en om half negen eens posten dat je net een uurtje gezocht hebt in het donker.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Des te meer reden om veel en snel te gaan zoeken.quote:mijn kat was erg oud ziek en zwak
Wat wil je nu, een standbeeld, een monument, een spuitje?quote:ik heb hem drie keer naar de dierenarts gebracht en daarvoor 100rden euro's gespendeert.
Moet je maar op een normaal tijdstip opstaan luie sloeber.quote:mijn oma heeft hem naarbuiten gestuurt tegenmij wil in omdat ik er op dat moment niet bijwas.
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat ik dat hoop. Het hoeft niet, zou me wel een groot plezier doen, dat dan weer wel.quote:en jij zegt dat ik verscheurt moet worden door mijn volgende kat ?
Ik ben Jezus niet, waarom zou ik je vergeven dat je bewust je kat nu buiten laat creperen?quote:kerel als ik jouw in het echt tegenkom zul je vergeven
Enige reden dat ik het hier zeg is omdat ik in het echte leven niemand ken die zo asociaal met z'n huisdieren omgaat als jij hier doet. Dat soort mensen wil ik in het echt niet eens kennen.quote:en je veronschuldigen maar omdat dit op internet is voel jij jezelf zeker erg sterk met je zogenaamde status
1.90 is niet echt klein te noemen. En dit hoog? Op zich is in een team leiding geven aan één van de grootste fora ter wereld (nummer 12 momenteel) wel iets ja, maar niet om nou echt veel status aan te ontlenen.quote:ik durf te wedden dat dit het hoogste is wat je ooit heb bereikt in het leven en dat je in het echt een kleine sukkel bent met een bril en een hoop waanzin.
Ehm, nee, vrienden zijn mensen, computers zijn dingen, het verschil kan lastig zijn maar makkelijk om te onthouden is misschien dat je mensen niet kan kopen en computers wel. En laat je ze vallen dan wordt de mens boos en de computer gaat stuk.quote:geef het zelf toe je computer is je beste vriend.
ik ben 14, anus.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:04 schreef yotha123 het volgende:
wat voor zieke geest heb jouw nou weer ?
ik denk dat ieder normaal mens jouw reactie niet tollereerd.
Maarten drink met maten!
BLABLABLA lololol ga je kat zoekenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef yotha123 het volgende:
Fucking hell man, wat bazel je, om half vier post je dat je om elf uur al wist dat de kat de hele nacht in de vrieskou had rondgelopen. En om half negen post je dan dat je een uurtje in het donker hebt gezocht? En dat vind je voldoende? Kneus.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef yotha123 het volgende:
Ik zie dat jij hem hebt! in je Avatar!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Janetje het volgende:
Ga dat beest nou maar gewoon zoeken. Zaklampje erbij en hoppekee.
Kun je daarna weer lekker aan de warme chocolademelk.
Ga eens in je eigen forum baggeren?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie dat jij hem hebt! in je Avatar!
Ach, dat is meer een richtlijn dan een regel hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dago, jammer dat je zulke mensen geen permban kan geven hé?
Ik vind onnodige wreedheid tegen dieren anders best een goeie grond voor een ban.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dago, jammer dat je zulke mensen geen permban kan geven hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |