kapitein iglo die je bentquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef GoodGawd het volgende:
Vliegen zonder brandstof is toekomst
Geen nachtvluchten meer?
Vliegen op zonne-energie? Man dat doen wij al jaren!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef GoodGawd het volgende:
Vliegen zonder brandstof is toekomst
Geen nachtvluchten meer?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 04:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vliegen op zonne-energie? Man dat doen wij al jaren!![]()
viagr.. hmm, nee...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:47 schreef cheukert het volgende:
tja, sommige mensen hebben gewoon wat moeite om dat ding omhoog te krijgen. Maar gelukkig heb je daar hulpmiddelen voor (dat ene met 5 letters je weeets)
Sja een PV-cel kost ook behoorlijk wat fossiele brandstof voordat dat ding energie kan opwekken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:47 schreef cheukert het volgende:
tja, sommige mensen hebben gewoon wat moeite om dat ding omhoog te krijgen. Maar gelukkig heb je daar hulpmiddelen voor (dat ene met 5 letters je weeets)
Uitgeweken naar LHRquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gisterochten AMS-L.City laten eindigen in Heatrow, zicht op city 50m, terwijl het gebied om de docklands heen prima zicht had. Uur holden deed helaas weinig goeds...
Southend was in principe uitwijk nummer 1, maar met een minimum aan brandstof en de melding dat met het weer op de minima er al 2 vliegtuigen een go-around moesten maken (vanwege niet visual), toch maar voor LHR gekozen. (uitwijk nummer 2) Als het na een uur holden niet opklaart, dan zal het in die 5 minuten daarna ook wel niet beter worden. Iedereen was redelijk relaxed, afgezien van 1 passagier, die ervan overtuigd was dat we dit deden om specifiek hem te pakken. (letterlijk: "KLM doet dit altijd als ik vlieg, speciaal om mij te pakken")quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Alternate het volgende:
[..]
Uitgeweken naar LHRZe hebben je niet ter plekke opgeknoopt aan de vleugel?
Wat zijn je rechten als passagier eigenlijk? Ik had er ook niet echt vrede mee gehad als ze me op LHR zouden droppen ipv LCY. (daarvoor vlieg je toch ook met de cityhopper?)quote:
Als de andere optie rondjes vliegen tot je uit de lucht valt omdat je peut op is, dan moet je gewoon niet zeiken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat zijn je rechten als passagier eigenlijk? Ik had er ook niet echt vrede mee gehad als ze me op LHR zouden droppen ipv LCY. (daarvoor vlieg je toch ook met de cityhopper?)
KLM heeft de verplichting om je van A naar B te vervoeren. Als we om een of andere reden niet op B kunnen krijgen met het vliegtuig, dan zal KLM vervangend vervoer moeten regelen. In dit geval per vliegtuig naar Heathrow en per bus naar LCY.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Wat zijn je rechten als passagier eigenlijk? Ik had er ook niet echt vrede mee gehad als ze me op LHR zouden droppen ipv LCY. (daarvoor vlieg je toch ook met de cityhopper?)
Welke club zit je bij? Wanneer beginnen ze met vliegen?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik mag nu bij de Zweefnurts bijgeschreven worden
Illustrious, 1 maartquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welke club zit je bij? Wanneer beginnen ze met vliegen?
Einde april/begin mei is er een kamp, in Asperden. Ik ga mee iigquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:28 schreef mcDavid het volgende:Zorg dat je meegaat op herfstkamp!
-edit-
de planning is dat ze dat bij ons houden dus
Was dat met de vracht ook maar zo. Afgelopen maandag moest de KL1511 (NWI) ook uitwijken naar LHR. Met als gevolg dat de vracht aan boord niet gelost werd, en weer vrolijk terugkwam naar AMS. En de volgende dag belde NWI dus waar hun vracht gebleven wasquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
KLM heeft de verplichting om je van A naar B te vervoeren. Als we om een of andere reden niet op B kunnen krijgen met het vliegtuig, dan zal KLM vervangend vervoer moeten regelen. In dit geval per vliegtuig naar Heathrow en per bus naar LCY.
Ik bedoelde meer de verkeersleiding, die vast niet blij met een komkommersnijder die er opeens tussen moetquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
KLM heeft de verplichting om je van A naar B te vervoeren. Als we om een of andere reden niet op B kunnen krijgen met het vliegtuig, dan zal KLM vervangend vervoer moeten regelen. In dit geval per vliegtuig naar Heathrow en per bus naar LCY.
Je moet niet vergeten dat we er alles aan doen om je ook op de bestemming te krijgen. Echter wel binnen de grenzen van veiligheid. In dit geval mochten we niet eens een nadering maken van de luchtverkeersleider (en ook al had het gemogen, met dat zicht waren we voor de wet in overtreding als we de nadering doorzetten onder de 300 meter hoogte). Dan zullen we de beste oplossing proberen te vinden en dit keer was dat Heathrow.
Uiteindelijk heb je dan gewoon pech als passagier. We hebben een uur gewacht, maar uiteindelijk is de peut toch op en moet je een keuze maken. En uiteindelijk waren wij zelf ook 2 uur later thuis dan gepland, dus zoiets doen we niet voor de grap
Oké, maar hoezel annuleren ze de vlucht dan niet gewoon en boeken ze iedereen over op reguliere vluchten naar LHR? Lijkt me een hoop moeite en knaken te schelen. Neem aan dat het zicht niet binnen de vliegtijd heel veel slechter is geworden en dat ze het als wisten toen je uit AMS vertrok?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je dan gewoon pech als passagier. We hebben een uur gewacht, maar uiteindelijk is de peut toch op en moet je een keuze maken. En uiteindelijk waren wij zelf ook 2 uur later thuis dan gepland, dus zoiets doen we niet voor de grap
Loadsheet van een SQ freighter is veel interessanterquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef Tecnix het volgende:
Iemand nog intresse in een loadsheet van de OS/LH van gister?
Als er een kans is dat je binnenkomt, zullen ze niet zo snel een vlucht annuleren, maar in dit geval was het helemaal niet bekend dat het zo slecht zicht zou worden. Volgens de forecast zou het minimaal 4km zicht worden en 15 minuten voor de landing was dat het ook. Het was letterlijk een grote mistbank die het veld opschoof en daar 2 uur bleef liggen.. De dag erna, was het wel bekend e is de vlucht ook inderdaad geannuleerd..quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:44 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Oké, maar hoezel annuleren ze de vlucht dan niet gewoon en boeken ze iedereen over op reguliere vluchten naar LHR? Lijkt me een hoop moeite en knaken te schelen. Neem aan dat het zicht niet binnen de vliegtijd heel veel slechter is geworden en dat ze het als wisten toen je uit AMS vertrok?
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:18 schreef Koploperkopper het volgende:Zo, alle PPL(A) theorie binnen.
quote:
Gefeliciteerd. Dat wil ik ook, alleen nog geen geld.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:18 schreef Koploperkopper het volgende:Zo, alle PPL(A) theorie binnen.
Dank, enneuh. Gewoon geen auto oid kopen. En gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:48 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat wil ik ook, alleen nog geen geld.
quote:SCHIPHOL - Twee vliegtuigpassagiers die vrijdagmiddag van Amsterdam naar Brussel vlogen, kwamen voor een onaangename verrassing te staan. Vlak nadat de Fokker 50 van KLM rond 15.00 uur was opgestegen, begon er olie uit de airconditioning te lekken.
De twee kregen druppels van het zwarte goedje op hun kleding.
Dat liet een woordvoerster van KLM weten. Het vliegtuig maakte meteen rechtsomkeert. In totaal waren er 42 passagiers aan boord. De twee die onder de olie kwamen te zitten, krijgen de schade vergoed. De reizigers gaan met een ander vliegtuig naar Brussel.
Wat een eikels, weten ze dan niet dat dat standaard is bij een F50? Nostalgie noemt men dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vliegtuigpassagiers krijgen olie over zich heen
[..]
Eerder dodelijk saai. Eerst een vlucht van 50 minuten naar dat monkey island, dan 50 minuten tot een uur holden, dan 20 minuten naar Heathrow vliegen, om vervolgens 2 uur op brandstof te moeten wachten voor je weer terug naar AMS mag....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Spannende dag gehad the_stranger?![]()
Gaan we achteraanquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Loadsheet van een SQ freighter is veel interessanter
Daar gaat hun no claimquote:Op maandag 3 maart 2008 22:58 schreef Public_NME het volgende:
Sowieso lekker weekend voor LH, ging ook een bevoorradingstruck tegen een vleugel van een A346....
Misschien als de linker vleugel helemaal vol met peut zit en de rechter helemaal leeg is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:08 schreef GoodGawd het volgende:
Vraag:
In een vliegtuig zoals een B737 zitten aileron trim tabs. Maar wanneer gebruik je die nou? Trim tabs over het algemeen snap ik wel maar op ailerons...
In het geval van N-1? (die bekende 5 graden bank)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien als de linker vleugel helemaal vol met peut zit en de rechter helemaal leeg is?
Iets anders dan gewichtcompensatie kan ik ook niet verzinnen idd
hier deze is leuk:quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog maar ff een tof filmpje dan.
http://www.youtube.com/watch?v=uigpqpDWIwE
Bij een 737 lopen er nog altijd kabels tussen control wheel en ailerons/elevators... dus ook zonder hydraulisch systeem kan je nog sturen; 't is zwaar maar het kan wel...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:30 schreef GoodGawd het volgende:
Zou je er mischien nog de roll kunnen besturen met de trim tabs? Stel het hydraulisch systeem is kaduuk en het de ailerons reageren ook niet op de steering wheel. In een uiterst speciaal geval dus
LEZENquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:03 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Bij een 737 lopen er nog altijd kabels tussen control wheel en ailerons/elevators... dus ook zonder hydraulisch systeem kan je nog sturen; 't is zwaar maar het kan wel...
Oké, als je het zo bedoelt... ook goed...quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg toch: En als de ailerons ook niet reageren op de control wheel.
Nee man, dat zijn de spoilers! Straks doettie zijn straalomkeerders erbij en dan staattie zó stil!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:29 schreef GoodGawd het volgende:
[afbeelding]
Check die gast dik op overtreksnelheid vliegenAt rafeling op vleugel(turbulent) cool hè
![]()
![]()
![]()
Ik ben 'druk' met vliegen en/of cancellen hierzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:34 schreef Koploperkopper het volgende:
Waar is bedplasser toch?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik ben 'druk' met vliegen en/of cancellen hierzoZonder mij slaat het wel een beetje dood hier zie ik nu....matig hoor!
Ja, damn....hoe is het trouwens in eht verre, verre oosten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:55 schreef cheukert het volgende:
jammer te laat
Blijven hobbelen, na een tijdje (paar maanden) verdwijnt het. Desnoods ff zo'n primatour geval nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef Keiichi het volgende:
zo, vandaag het eerste vluchtje bij de club gemaakt.
Direct na het lieren in een mooie bel van 2 a 3 m/s. Niemand had het verwachtAlleen moest ik verdraaid weer luchtziek worden
![]()
Wij ook weer!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef Keiichi het volgende:
zo, vandaag het eerste vluchtje bij de club gemaakt.
Direct na het lieren in een mooie bel van 2 a 3 m/s. Niemand had het verwachtAlleen moest ik verdraaid weer luchtziek worden
![]()
opzich wel goed je weets, tis wel alleen nog steeds een verdomde woestijn hier. vandaag weer 40graden enzoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, damn....hoe is het trouwens in eht verre, verre oosten?
Kusje!
Ik wil wel eens de eerste zwever zien (uitgezonders motorzwevers) die de lucht ook maar een klein beetje vervuilenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Heb ik niet nodig. Als ik m'n kussen zie val ik al in slaapquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef mcDavid het volgende:
Enneuh, van CO2 ga je alleen maar beter slapen hoor
Oh sorry schatjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Ach man CO2 uitstoot fluctueert al eeuwen lang, maak je toch niet zo druk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat jij er in de lucht die jij uitademt zo'n 5 % aan CO2 zit dat allemaal door jou is geproduceerd.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Inderdaad! Dood aan de mens!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:01 schreef arrebar het volgende:
[..]
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat jij er in de lucht die jij uitademt zo'n 5 % aan CO2 zit dat allemaal door jou is geproduceerd.....
Mmm, gemist... The_Stranger meldt zich ook meer eens even...quote:
Ja maar die vliegen ook met kisten met een dusdanige polaire dat ze bij 4km/h opstijgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
(*)Turkish airlines met 3km/u
Even voor de duidelijkheid: Dat touwtje op de kap is géén ruitenwisser.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:33 schreef Keiichi het volgende:
Lekker zwabberen door de lucht vandaag![]()
Nu nog leren om in een bocht naar rechts ook het voetenstuur naar rechts te trappen en niet naar links (of vice versa)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar die vliegen ook met kisten met een dusdanige polaire dat ze bij 4km/h opstijgen
Misschien had ik mijn theorie wat beter moeten studerenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Dat touwtje op de kap is géén ruitenwisser.
Verhuis jij eens even lekker naar Siberiequote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegers doen alsof ze milieuvriendelijk vliegen! Maar dat ding wordt ook omhoog getrokken door een stinkend vervuilend vliegtuig! Of anders door zo'n lier waar ze van die vieze diesel in gooien die nog erger vervuild dan diesel in een auto!
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Verhuis jij eens even lekker naar Siberie
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!
1. wij lieren op autogasquote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegers doen alsof ze milieuvriendelijk vliegen! Maar dat ding wordt ook omhoog getrokken door een stinkend vervuilend vliegtuig! Of anders door zo'n lier waar ze van die vieze diesel in gooien die nog erger vervuild dan diesel in een auto!
Ohja. 1 zoekopdracht op google kost net zoveel energie als een spaarlamp een uur laten branden.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:36 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
1 slecht punt wat we nu al weten is ademen. een verder heb je een PC aanstaan, dat is wel milieuvriendelijk
Hoe kom je aan die informatiequote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja. 1 zoekopdracht op google kost net zoveel energie als een spaarlamp een uur laten branden.
Snel uitloggen dus, mister moraalridder!
Leuk, mag ik weer kwaken onder de Schiphol TMA. Alvast excuses aan de TCAS van de grote jongens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:18 schreef mcDavid het volgende:
http://www.knvvl.nl/actue(...)ng_per_31_maart_2008!!!
Het is hier koud, het regent, de whisky is op en ik heb het ontiegelijk naar mijn zin maar niet heus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het is hier warm, het gave zwembad is dicht en ik verveel me!
Schnee en hail zelfsquote:
Ik doe het niet voor mn lol, ik ben een broodvliegerquote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!
Krijg je daar een toets inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Keiichi het volgende:
Whoa, ik ben voor mijn EVO theorie geslaagdjullie mogen me allemaal 1x aanraken nu
Zit alleen nu thuis omdat het iets te slecht weer is om te vliegen
![]()
Je moest wel dom zijn om de theorie niet te begrijpen![]()
Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snaptequote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:serieus! Nja, het is gelukkig geen hogere raketwetenschap zoals je ATPL dat natuurlijk wel is
Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snapte)
Grapje?quote:Op maandag 24 maart 200802:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!
Euh...wat moet je zeggen als je plasser strak is?quote:Op maandag 24 maart 2008 09:17 schreef cheukert het volgende:
Wat moet je roepen als de kabel strak is?
Ik vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:03 schreef mcDavid het volgende:
Over keuringen gesproken,
Ik ga me morgen weer voor de komdende 5 jaar gezond laten verklaren. [ afbeelding ]
Maar die scholen zijn me toch een stel oplichtersquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, daar moet je het actual doen. Dan sta je dus op 2 pedalen en moet je een taartpunt op je neus laten balanceren, en als die valt zit je helemaal onder!!
Is ten gevolge van de bezuiniginen in de luchtvaart, elke keer een echte taart kopen gaat flink oplopen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef cheukert het volgende:
[..]
Maar die scholen zijn me toch een stel oplichtersgozer naast mij hield het niet meer en de taart viel om. En wat bleek, de taart was geen echte taart, maar zo'n plastic etalage ding
![]()
Nu nog ff die stadsbus ontwijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik ben weer 5 jaar gezond.
Laatst wat ik van hem gehoord heb is dat LEnie hem te pakken heeft gekregen en hij nu taarten aan het balanceren is in Pieterburen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik had zo'n gozer he, nou dat was dus een zeehond en die zijn dus echt super met taartjes omhoog houden op hun neus want die doen dat natuurlijk ook altijd met van die ballen he...anyway, selectie dus met vlag en wimpel gehaald, komt ie op de grondschool he, blijkt ie superdom te zijn! Nou is ie van school geschopt en schijnt ie dus weer terug naar de waddenzee te zijn gegaan...
Je moet dokken, omdat er niemand meer mag roken in openbare ruimtes per 1 juli (toch). Doordat minder mensen roken, creeert dit een massief gat in de begroting. Dus vandaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:02 schreef cheukert het volgende:
@the stranger: je avatar gaat veul te hard, hij wordt heul de tijd geflitst door de politieeinz11!!1!3x3=9
Vliegeniers topic; afdeling Klaagbaak:
heb een brief van de belastingdienst gekregen dat ik mn zorgtoeslag van vorig jaar moet terug betalen, terwijl ik mn zorgverzekering dit jaar pas had opgezegdbel ik die belastingman op zegt ie dat ik schriftelijk moet vragen waarom ik hun moet dokken
stelletje nono's
voor je GPLquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik ben weer 5 jaar gezond.
Er zit geen suiker in me urine en me vetpercentage is 10,6. Nou, wat kan mij nou nog gebeuren de komende 5 jaar!quote:
klikquote:ROTTERDAM - Rotterdam Airport is zaterdagmiddag (29 maart) gesloten nadat een ultralightvliegtuig (ULV) een noodlanding heeft gemaakt. Vanwege een probleem met het landingsgestel was een normale landing niet mogelijk. De twee inzittenden kwamen met de schrik vrij. De luchtvaartpolitie heeft een onderzoek ingesteld naar het voorval.
Omdat Rotterdam Airport maar één start- en landingsbaan heeft, is er tot zeker 19.00 uur geen luchtverkeer van en naar de luchthaven mogelijk.
In elk geval drie vluchten van transavia.com ondervinden hinder door het incident. Twee binnenkomende vluchten wijken uit naar Eindhoven of Schiphol. Een vertrekkende vlucht is vertraagd. Ook lichte vliegtuigen moeten uitwijken naar andere vliegvelden.
Wat moest jij laten keuren dan? Bij mij is geen vet gemeten of suiker in urine.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Er zit geen suiker in me urine en me vetpercentage is 10,6. Nou, wat kan mij nou nog gebeuren de komende 5 jaar!_!
urine hebben ze getest, bloed (ijzer dacht ik), longcapaciteit, lengte, gewicht, vetpercentage, ogen (ik had ze allemaal goedquote:Op zaterdag 29 maart 200820:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat moest jij laten keuren dan? Bij mij is geen vet gemeten of suiker in urine.
Was dat een uitgebreide of initiele keuring? Die van mij is elk jaar toch een stuk minder, tenzij je de 5 jaarse mag doen, dan ben je het haasje...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
urine hebben ze getest, bloed (ijzer dacht ik), longcapaciteit, lengte, gewicht, vetpercentage, ogen (ik had ze allemaal goed), bloeddruk, hartslag, blikveld, en hij heeft nog ff naar me longen en hart geluisterd. Volgens mij was dat het zo'n beetje.
HE? Wat zei je?!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat je voor klasse II stokdoof mag zijn.
Ze hebben ook tegen me gepraatquote:Op zondag 30 maart 200813:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Eigenlijk wel bizar dat je voor klasse II stokdoof mag zijn.
Kun je tegenwoordig weer solliciteren voor JACHTvliegenier dan? Wist ik niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Eerste keuringonderdeel voor de KLu jachtvliegenier niet gehaald trouwens. Over 6 maanden weer herkansen
Ik had gewoon mn dag niet; weinig tot niets voorbereid voor die testen en weinig geslapen de dagen ervoor.
Die 3D-test was echt moeilijk. Maar ik vraag mij nu af wat die test met het toetsen van vliegaanleg te maken heeft. De bediening van een echt vliegtuig is gewoon heel anders dan van die test.
Krijg je bij de burgerluchtvaart ook een soortgelijke (keurings)test met twee pedalen een een hendeltje waarmee je een soort taartpunt overeind moet houden en op een kruisje moet positioneren?
Wat moet je eigenlijk nog doen voordat je operationeel ingezet kan worden? op welk type zit je eigenlijk?quote:Op zondag 6 april 2008 16:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Damn dat zijn geile tieten zeg.
Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Maarruh, hoi!
Helaas weer terug in NLOndertussen wel m'n Groot Militair Brevet gehaald dus eindelijk een 'echte' vliegert
Over 4 jaar zijn je nieren dus je anus uit getrild!quote:Op zondag 6 april 2008 16:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Nog de conversie en de geavanceerde opleiding doen op de Nederlandse ICH-47D (daar vlieg ik dus op) En wat oefeningetjes en cursussen draaien. Nog wel een jaartje bezig voordat ik in Afghanistan zit.
Om die vergelijking te maken heb je ze dus beiden aan de kont gehadquote:Op zondag 6 april 2008 19:44 schreef nsfw het volgende:
[..]
Over 4 jaar zijn je nieren dus je anus uit getrild!
zo'n chinook daar is een viberator niks bij!
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:37 schreef cheukert het volgende:
[..]
Om die vergelijking te maken heb je ze dus beiden aan de kont gehad![]()
^2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |