wordt het dan niet tijd om te solliciteren voor de intercontinentale vluchten?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:10 schreef Alternate het volgende:
[..]
'Tot je geen zin meer hebt' is waarschijnlijk korter dan jij denkt. Zeker als je vier vluchten op een dag doet
btw: mcDavid, WTF doe jij op het Hamsterforum?!?!?!quote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef mcDavid het volgende:
wtf dat filmpje werd hier 3 maanden geleden al gepost ofzo
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:56 schreef Mojave het volgende:
[..]
Jawel hoor, had laatst nog rond 10000ft de AP en AT eraf gegooid, op 5500ft had ik geen zin meer dus alles weer automatisch.
Stewardessen batsen, jewaidsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:30 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wat zit je eigenlijk de hele vlucht te doen? Boekie lezen ofzo?
Fucking busted!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:18 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
btw: mcDavid, WTF doe jij op het Hamsterforum?!?!?!
http://forum.dehamster.nl/viewtopic.php?t=48454&postdays=0&postorder=asc&start=0
Delft + zweegvliegen + hamsters = geen goede combinatie
't zal maar bekend worden dat je op het hamsterforum post... image the shame...quote:
Want? 14 uur in zo'n ding hangen is beter dan 4x een uurtje ofzo?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:59 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
wordt het dan niet tijd om te solliciteren voor de intercontinentale vluchten?
Bij een tweemans operatie moeten beide vliegers in principe altijd aanwezig zijn in de cockpit. Er zijn wel officiele uitzonderingen, bijvoorbeeld als je naar het toilet moet, of iemand hoort een raar geluid of iets dergelijks. In zo'n geval mag 1 van de vliegers de cockpit uit.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ff nog een n00b-vraag. Moeten piloten gedurende vlucht in hun stoel blijven zitten, of mogen ze ook ff een "rondje" lopen door de cockpit/cabine, om ff de benen te strekken? Het zou me knap irriteren 10 uur achter elkaar op je gat te zitten en alleen beetje instrumenten checken en radiocontact houden.
En is het sinds 9/11 niet meer toegestaan om als piloot zijnde de passagiers te verwelkomen? Vroegah groette de piloten altijd de passagiers bij het instappen en uitstappen van het vliegtuig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:17 schreef Public_NME het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s5prz1Ae5QM Bounce baby!!!
Tegenwoordig moet, indien mogelijk, de deur naar de cockpit dicht ten alle tijden dat er passagiers aan boord zijn. Dus helaas ook bij het in- en uitstappen...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En is het sinds 9/11 niet meer toegestaan om als piloot zijnde de passagiers te verwelkomen? Vroegah groette de piloten altijd de passagiers bij het instappen en uitstappen van het vliegtuig.
Ja door die fukking osamaquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet, indien mogelijk, de deur naar de cockpit dicht ten alle tijden dat er passagiers aan boord zijn. Dus helaas ook bij het in- en uitstappen...
Is dat niet logisch dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:06 schreef mcDavid het volgende:
Ik hoorde dat iemand mij tijdens een ban probeerde te dissen met mijn hamsterforum userschap?_!!
Jij noemt het een dis.quote:
Cool, feli! Welk type? (boek ik voortaan geen vluchten meer met dat type hehequote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef SnowBite het volgende:
Ik ben aangenomen bij de blauwe zwaan!!!
leuk voor je, en ik ga mijn afstudeeropdracht waarschijnlijk doen over "Unmanned Aerial Civilian Vehicles".quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef SnowBite het volgende:
Ik ben aangenomen bij de blauwe zwaan!!!
Thanks!quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Cool, feli! Welk type? (boek ik voortaan geen vluchten meer met dat type hehe)
ALs je maar niet op de '50 komt, dat trek ik niet, een fok!er als co...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:11 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Thanks!
Type weet ik nog niet, krijg binnen 1-2 maanden een startdatum +type te horen...
Die Rus dacht ook; ik betaal voor de hele baan, dan zal ik ook elke centimeter ervan gaan gebruikenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef Public_NME het volgende:
http://au.youtube.com/watch?v=aWtdtuspnoM
"We've got Smirn-off!'
Ik zeg: FOK! meet in een Fokker50!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
ALs je maar niet op de '50 komt, dat trek ik niet, een fok!er als co...
FWD: selectie@luchtmacht.nlquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:50 schreef mcDavid het volgende:
Hamsterslayer, wtf doe jij in het R&P forum?
Keiharde frustraties
Dan moeten ze eerst nog erachter komen dat ik THS ben op FokForum. Bovendien zitten er niet zo veel vrouwen in straaljagertjes/apachesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:11 schreef mcDavid het volgende:
Die keuringspsych zal wel smullen van dit soort materiaal!! Mensen die onbeheerst agressief worden als ze een meisje zien, daar zitten ze op te wachten!
als co-co?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:15 schreef SnowBite het volgende:
Stomverbaasd kreeg ik gisteren al te horen dat ik in april ga beginnen!
Op de 747!!!!
Oh cool. Van de zomer Moet ik richting Jakarta 747, jij mag me vliegen vind ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:15 schreef SnowBite het volgende:
Stomverbaasd kreeg ik gisteren al te horen dat ik in april ga beginnen!
Op de 747!!!!
Vet man! Gewoon passenger neem ik aan en niet cargo? (al lijkt cargo me ook wel bruut eigenlijk)quote:
liever cargo, hoef je minder rekening te houden met je bank en pitch angles enzo, toch? Of bestaan er dezelfde vliegnormen voor cargo-vliegen als voor passagiers vliegen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vet man! Gewoon passenger neem ik aan en niet cargo? (al lijkt cargo me ook wel bruut eigenlijk)
Een 747 blijft een 747, ongeacht wat je vervoert, maar turbulentie is dan niet zo erg meer en een pallet met computeronderdelen is nog nooit doodgegaan door een geknapt bolletje coke....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
liever cargo, hoef je minder rekening te houden met je bank en pitch angles enzo, toch? Of bestaan er dezelfde vliegnormen voor cargo-vliegen als voor passagiers vliegen?
Bij KLM vlieg je het allebei door elkaar. Meestal pax. maar soms een tripje met een van de drie ERF's.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Vet man! Gewoon passenger neem ik aan en niet cargo? (al lijkt cargo me ook wel bruut eigenlijk)
Andersom volgens mij: opstijgen altijd met de hand, landing wisselt af.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het wordt bij de meeste, zo niet alle maatschappijen aangeraden om, wanneer het niet nodig is om "op de hand" te vliegen, met de AP te vliegen. Dit omdat het inderdaad een stukje workload weghaalt bij de piloten en ze meer aandacht kunnen houden bij het ontwijken van ander verkeer (bijv tijdens het vertrek) en omdat lang sturen op de hand vrij vermoeiend kan zijn en "op de hand" vliegen niets toevoegd. Maar een landing wordt vrij regelmatig gedaan zonder AP. Dit omdat het anders erg saai wordt, en een landing zelf maken gewoon leuk is. Verder zal je als piloot ook voorbereid moeten zijn mocht ooit de AP het niet doen. Dus eens in de zoveel tijd is zelf sturen toch wel de beste optie, al is het maar om je ervaring te behouden.
Het punt waarop deze aan en uit gaat, verschilt per type en (mogelijk) maatschappij. Op de slagroomklopper (F50) mag deze niet aan voor 400 voet hoogte (en in praktijk gaat deze 90% van de tijd daar ook aan) en mag niet later dan 50 voet hoogte bij de landing weer uit. Elke landing is dus zonder AP, maar vaak wordt de AP als eerder uitgezet, varierend van piloot tot piloot, van dag tot dag, ook mede afhankelijk van je rooster (vermoeidheid en verveling) en weersgesteldheid.
[..]
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:52 schreef Alternate het volgende:
Ik ben het met je eens dat het een slagroomklopper is die eigenlijk onder general aviation valt, maar toch kun je een captain F50 best op z'n woord geloven.
Gisterochten AMS-L.City laten eindigen in Heatrow, zicht op city 50m, terwijl het gebied om de docklands heen prima zicht had. Uur holden deed helaas weinig goeds...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef Koploperkopper het volgende:
EGSS 182250Z 12005KT 0150 R05/0225 R23/0200 FZFG VV/// M00/M01 Q1030
Tof weertje op Stansted.
Coño.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef cheukert het volgende:
hij is viiiieees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |