abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56852993
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef GoodGawd het volgende:
Vliegen zonder brandstof is toekomst

Geen nachtvluchten meer?
kapitein iglo die je bent
Ik steek je moeder in de fik!
pi_56852999
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef GoodGawd het volgende:
Vliegen zonder brandstof is toekomst

Geen nachtvluchten meer?
Vliegen op zonne-energie? Man dat doen wij al jaren!

pi_56853142
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 04:44 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Vliegen op zonne-energie? Man dat doen wij al jaren!

Maar kun je ook in je uppie zelf boven komen
pi_56853808
tja, sommige mensen hebben gewoon wat moeite om dat ding omhoog te krijgen. Maar gelukkig heb je daar hulpmiddelen voor (dat ene met 5 letters je weeets)
pi_56853976
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:47 schreef cheukert het volgende:
tja, sommige mensen hebben gewoon wat moeite om dat ding omhoog te krijgen. Maar gelukkig heb je daar hulpmiddelen voor (dat ene met 5 letters je weeets)
viagr.. hmm, nee...
pi_56859622
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:47 schreef cheukert het volgende:
Sja een PV-cel kost ook behoorlijk wat fossiele brandstof voordat dat ding energie kan opwekken!
pi_56859800
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:05 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

viagr.. hmm, nee...
sorry bedoelde 6 letters
pi_56863797
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Gisterochten AMS-L.City laten eindigen in Heatrow, zicht op city 50m, terwijl het gebied om de docklands heen prima zicht had. Uur holden deed helaas weinig goeds...
Uitgeweken naar LHR Ze hebben je niet ter plekke opgeknoopt aan de vleugel?
pi_56880020
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:03 schreef Alternate het volgende:

[..]

Uitgeweken naar LHR Ze hebben je niet ter plekke opgeknoopt aan de vleugel?
Southend was in principe uitwijk nummer 1, maar met een minimum aan brandstof en de melding dat met het weer op de minima er al 2 vliegtuigen een go-around moesten maken (vanwege niet visual), toch maar voor LHR gekozen. (uitwijk nummer 2) Als het na een uur holden niet opklaart, dan zal het in die 5 minuten daarna ook wel niet beter worden. Iedereen was redelijk relaxed, afgezien van 1 passagier, die ervan overtuigd was dat we dit deden om specifiek hem te pakken. (letterlijk: "KLM doet dit altijd als ik vlieg, speciaal om mij te pakken")

Ach, ze konden vanaf LHR met de bus naar city (in het spitsuur)

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:22:48 #160
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56880610
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Wat zijn je rechten als passagier eigenlijk? Ik had er ook niet echt vrede mee gehad als ze me op LHR zouden droppen ipv LCY. (daarvoor vlieg je toch ook met de cityhopper?)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56882174
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Wat zijn je rechten als passagier eigenlijk? Ik had er ook niet echt vrede mee gehad als ze me op LHR zouden droppen ipv LCY. (daarvoor vlieg je toch ook met de cityhopper?)
Als de andere optie rondjes vliegen tot je uit de lucht valt omdat je peut op is, dan moet je gewoon niet zeiken.
pi_56883394
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:22 schreef Public_NME het volgende:

[..]

KLM heeft de verplichting om je van A naar B te vervoeren. Als we om een of andere reden niet op B kunnen krijgen met het vliegtuig, dan zal KLM vervangend vervoer moeten regelen. In dit geval per vliegtuig naar Heathrow en per bus naar LCY.

Je moet niet vergeten dat we er alles aan doen om je ook op de bestemming te krijgen. Echter wel binnen de grenzen van veiligheid. In dit geval mochten we niet eens een nadering maken van de luchtverkeersleider (en ook al had het gemogen, met dat zicht waren we voor de wet in overtreding als we de nadering doorzetten onder de 300 meter hoogte). Dan zullen we de beste oplossing proberen te vinden en dit keer was dat Heathrow.

Uiteindelijk heb je dan gewoon pech als passagier. We hebben een uur gewacht, maar uiteindelijk is de peut toch op en moet je een keuze maken. En uiteindelijk waren wij zelf ook 2 uur later thuis dan gepland, dus zoiets doen we niet voor de grap
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_56885082
Ik mag nu bij de Zweefnurts bijgeschreven worden
pi_56885229
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik mag nu bij de Zweefnurts bijgeschreven worden
Welke club zit je bij? Wanneer beginnen ze met vliegen?
pi_56885398
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:19 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Welke club zit je bij? Wanneer beginnen ze met vliegen?
Illustrious, 1 maart (Alhoewel, ze hebben de afgelopen 2 weekenden al wel wat gevlogen wat ik gezien heb )
pi_56885440
Zorg dat je meegaat op herfstkamp!

-edit-
de planning is dat ze dat bij ons houden dus

[ Bericht 39% gewijzigd door mcDavid op 21-02-2008 15:39:34 ]
pi_56885789
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:28 schreef mcDavid het volgende:
Zorg dat je meegaat op herfstkamp!

-edit-
de planning is dat ze dat bij ons houden dus
Einde april/begin mei is er een kamp, in Asperden. Ik ga mee iig
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:00:07 #168
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_56886187
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:40 schreef The_stranger het volgende:

[..]

KLM heeft de verplichting om je van A naar B te vervoeren. Als we om een of andere reden niet op B kunnen krijgen met het vliegtuig, dan zal KLM vervangend vervoer moeten regelen. In dit geval per vliegtuig naar Heathrow en per bus naar LCY.
Was dat met de vracht ook maar zo. Afgelopen maandag moest de KL1511 (NWI) ook uitwijken naar LHR. Met als gevolg dat de vracht aan boord niet gelost werd, en weer vrolijk terugkwam naar AMS. En de volgende dag belde NWI dus waar hun vracht gebleven was
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56887965
quote:

[..]

Je moet niet vergeten dat we er alles aan doen om je ook op de bestemming te krijgen. Echter wel binnen de grenzen van veiligheid. In dit geval mochten we niet eens een nadering maken van de luchtverkeersleider (en ook al had het gemogen, met dat zicht waren we voor de wet in overtreding als we de nadering doorzetten onder de 300 meter hoogte). Dan zullen we de beste oplossing proberen te vinden en dit keer was dat Heathrow.

Uiteindelijk heb je dan gewoon pech als passagier. We hebben een uur gewacht, maar uiteindelijk is de peut toch op en moet je een keuze maken. En uiteindelijk waren wij zelf ook 2 uur later thuis dan gepland, dus zoiets doen we niet voor de grap
Ik bedoelde meer de verkeersleiding, die vast niet blij met een komkommersnijder die er opeens tussen moet
  donderdag 21 februari 2008 @ 18:44:19 #170
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56889451
quote:

[..]

Oké, maar hoezel annuleren ze de vlucht dan niet gewoon en boeken ze iedereen over op reguliere vluchten naar LHR? Lijkt me een hoop moeite en knaken te schelen. Neem aan dat het zicht niet binnen de vliegtijd heel veel slechter is geworden en dat ze het als wisten toen je uit AMS vertrok?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56890255
Zo, alle PPL(A) theorie binnen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:00:12 #172
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_56892662
Iemand nog intresse in een loadsheet van de OS/LH van gister?
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:21:10 #173
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_56893140
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:00 schreef Tecnix het volgende:
Iemand nog intresse in een loadsheet van de OS/LH van gister?
Loadsheet van een SQ freighter is veel interessanter
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56893149
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:44 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Oké, maar hoezel annuleren ze de vlucht dan niet gewoon en boeken ze iedereen over op reguliere vluchten naar LHR? Lijkt me een hoop moeite en knaken te schelen. Neem aan dat het zicht niet binnen de vliegtijd heel veel slechter is geworden en dat ze het als wisten toen je uit AMS vertrok?
Als er een kans is dat je binnenkomt, zullen ze niet zo snel een vlucht annuleren, maar in dit geval was het helemaal niet bekend dat het zo slecht zicht zou worden. Volgens de forecast zou het minimaal 4km zicht worden en 15 minuten voor de landing was dat het ook. Het was letterlijk een grote mistbank die het veld opschoof en daar 2 uur bleef liggen.. De dag erna, was het wel bekend e is de vlucht ook inderdaad geannuleerd..
C. Sagan
  donderdag 21 februari 2008 @ 22:10:28 #175
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_56894638
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Zo, alle PPL(A) theorie binnen.
gefeliciteerd!
FCT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties