abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 maart 2008 @ 21:52:42 #251
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_57567460
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
serieus! Nja, het is gelukkig geen hogere raketwetenschap zoals je ATPL dat natuurlijk wel is
Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snapte )
pi_57571974
"knupel naar voren: huisjes worden groter. Knuppel naar achteren: huisjes worden kleiner. Knuppel nóg verder naar achteren: huisjes worden weer groter."
- "Gefeliciteerd, u bent geslaagd voor uw EVO theorie!"
pi_57572000
Ohja sneeuwbuien slalommen is leuk.

In de kou op de lier zitten minder
pi_57573011
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snapte )
Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_57574263
Wat moet je roepen als de kabel strak is?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_57579917
quote:
Op maandag 24 maart 200802:13 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!
Grapje?
pi_57592054
quote:
Op maandag 24 maart 2008 09:17 schreef cheukert het volgende:
Wat moet je roepen als de kabel strak is?
Euh...wat moet je zeggen als je plasser strak is?
pi_57592415
Tralalalala Die Dom Die Dom like d0h
pi_57592427
bijna nieuw topic btw
pi_57592780
Whoooeeeh!!!
pi_57613094
Eerste keuringonderdeel voor de KLu jachtvliegenier niet gehaald trouwens . Over 6 maanden weer herkansen

Ik had gewoon mn dag niet; weinig tot niets voorbereid voor die testen en weinig geslapen de dagen ervoor.

Die 3D-test was echt moeilijk. Maar ik vraag mij nu af wat die test met het toetsen van vliegaanleg te maken heeft. De bediening van een echt vliegtuig is gewoon heel anders dan van die test.

Krijg je bij de burgerluchtvaart ook een soortgelijke (keurings)test met twee pedalen een een hendeltje waarmee je een soort taartpunt overeind moet houden en op een kruisje moet positioneren?

[ Bericht 32% gewijzigd door TheHamsterSlayer op 26-03-2008 00:27:04 ]
pi_57613891
Nee, daar moet je het actual doen. Dan sta je dus op 2 pedalen en moet je een taartpunt op je neus laten balanceren, en als die valt zit je helemaal onder!!
pi_57614126
Over keuringen gesproken,

Ik ga me morgen weer voor de komdende 5 jaar gezond laten verklaren.
  woensdag 26 maart 2008 @ 07:30:48 #264
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_57614939
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 02:03 schreef mcDavid het volgende:
Over keuringen gesproken,

Ik ga me morgen weer voor de komdende 5 jaar gezond laten verklaren. [ afbeelding ]
Ik vandaag
pi_57618574
quote:
Op woensdag 26 maart 200807:30 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik vandaag
Dan gaan we achter elkaar aan!
pi_57618732
Wat knus.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_57619066
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, daar moet je het actual doen. Dan sta je dus op 2 pedalen en moet je een taartpunt op je neus laten balanceren, en als die valt zit je helemaal onder!!
Maar die scholen zijn me toch een stel oplichters gozer naast mij hield het niet meer en de taart viel om. En wat bleek, de taart was geen echte taart, maar zo'n plastic etalage ding
pi_57622821
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef cheukert het volgende:

[..]

Maar die scholen zijn me toch een stel oplichters gozer naast mij hield het niet meer en de taart viel om. En wat bleek, de taart was geen echte taart, maar zo'n plastic etalage ding
Is ten gevolge van de bezuiniginen in de luchtvaart, elke keer een echte taart kopen gaat flink oplopen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_57626033
Ik had zo'n gozer he, nou dat was dus een zeehond en die zijn dus echt super met taartjes omhoog houden op hun neus want die doen dat natuurlijk ook altijd met van die ballen he...anyway, selectie dus met vlag en wimpel gehaald, komt ie op de grondschool he, blijkt ie superdom te zijn! Nou is ie van school geschopt en schijnt ie dus weer terug naar de waddenzee te zijn gegaan...

pi_57626314
Zo, ik ben weer 5 jaar gezond.
pi_57626559
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik ben weer 5 jaar gezond.
Nu nog ff die stadsbus ontwijken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_57626570
Als ik je laat verkrachten door een aids hebbende grote neger denk je daar wel anders over mannetje!
pi_57626974
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik had zo'n gozer he, nou dat was dus een zeehond en die zijn dus echt super met taartjes omhoog houden op hun neus want die doen dat natuurlijk ook altijd met van die ballen he...anyway, selectie dus met vlag en wimpel gehaald, komt ie op de grondschool he, blijkt ie superdom te zijn! Nou is ie van school geschopt en schijnt ie dus weer terug naar de waddenzee te zijn gegaan...

Laatst wat ik van hem gehoord heb is dat LEnie hem te pakken heeft gekregen en hij nu taarten aan het balanceren is in Pieterburen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_57638149
@the stranger: je avatar gaat veul te hard, hij wordt heul de tijd geflitst door de politie einz11!!1!3x3=9

Vliegeniers topic; afdeling Klaagbaak:
heb een brief van de belastingdienst gekregen dat ik mn zorgtoeslag van vorig jaar moet terug betalen, terwijl ik mn zorgverzekering dit jaar pas had opgezegd bel ik die belastingman op zegt ie dat ik schriftelijk moet vragen waarom ik hun moet dokken stelletje nono's
  donderdag 27 maart 2008 @ 07:44:50 #275
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_57640536
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 00:02 schreef cheukert het volgende:
@the stranger: je avatar gaat veul te hard, hij wordt heul de tijd geflitst door de politie einz11!!1!3x3=9

Vliegeniers topic; afdeling Klaagbaak:
heb een brief van de belastingdienst gekregen dat ik mn zorgtoeslag van vorig jaar moet terug betalen, terwijl ik mn zorgverzekering dit jaar pas had opgezegd bel ik die belastingman op zegt ie dat ik schriftelijk moet vragen waarom ik hun moet dokken stelletje nono's
Je moet dokken, omdat er niemand meer mag roken in openbare ruimtes per 1 juli (toch). Doordat minder mensen roken, creeert dit een massief gat in de begroting. Dus vandaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')