Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snaptequote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:serieus! Nja, het is gelukkig geen hogere raketwetenschap zoals je ATPL dat natuurlijk wel is
Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!quote:Op zondag 23 maart 2008 21:52 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Klopt, enige wat de EVO omvat is eigenilijk beetje uitleg van wat het toestel doet als je de knuppel opzij beweegt e.d. en wat veiligheidsbasisregels. (En dan waren er nog bij die het niet helemaal snapte)
Grapje?quote:Op maandag 24 maart 200802:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik moest ook altijd wel ff denken welk aileron nou om hoog zou moeten gaan als ik de knuppel naar rechts bewoog hoor!
Euh...wat moet je zeggen als je plasser strak is?quote:Op maandag 24 maart 2008 09:17 schreef cheukert het volgende:
Wat moet je roepen als de kabel strak is?
Ik vandaagquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:03 schreef mcDavid het volgende:
Over keuringen gesproken,
Ik ga me morgen weer voor de komdende 5 jaar gezond laten verklaren. [ afbeelding ]
Maar die scholen zijn me toch een stel oplichtersquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
Nee, daar moet je het actual doen. Dan sta je dus op 2 pedalen en moet je een taartpunt op je neus laten balanceren, en als die valt zit je helemaal onder!!
Is ten gevolge van de bezuiniginen in de luchtvaart, elke keer een echte taart kopen gaat flink oplopen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef cheukert het volgende:
[..]
Maar die scholen zijn me toch een stel oplichtersgozer naast mij hield het niet meer en de taart viel om. En wat bleek, de taart was geen echte taart, maar zo'n plastic etalage ding
![]()
Nu nog ff die stadsbus ontwijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:29 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik ben weer 5 jaar gezond.
Laatst wat ik van hem gehoord heb is dat LEnie hem te pakken heeft gekregen en hij nu taarten aan het balanceren is in Pieterburen...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik had zo'n gozer he, nou dat was dus een zeehond en die zijn dus echt super met taartjes omhoog houden op hun neus want die doen dat natuurlijk ook altijd met van die ballen he...anyway, selectie dus met vlag en wimpel gehaald, komt ie op de grondschool he, blijkt ie superdom te zijn! Nou is ie van school geschopt en schijnt ie dus weer terug naar de waddenzee te zijn gegaan...
Je moet dokken, omdat er niemand meer mag roken in openbare ruimtes per 1 juli (toch). Doordat minder mensen roken, creeert dit een massief gat in de begroting. Dus vandaarquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:02 schreef cheukert het volgende:
@the stranger: je avatar gaat veul te hard, hij wordt heul de tijd geflitst door de politieeinz11!!1!3x3=9
Vliegeniers topic; afdeling Klaagbaak:
heb een brief van de belastingdienst gekregen dat ik mn zorgtoeslag van vorig jaar moet terug betalen, terwijl ik mn zorgverzekering dit jaar pas had opgezegdbel ik die belastingman op zegt ie dat ik schriftelijk moet vragen waarom ik hun moet dokken
stelletje nono's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |