Ja, damn....hoe is het trouwens in eht verre, verre oosten?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 05:55 schreef cheukert het volgende:
jammer te laat
Blijven hobbelen, na een tijdje (paar maanden) verdwijnt het. Desnoods ff zo'n primatour geval nemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef Keiichi het volgende:
zo, vandaag het eerste vluchtje bij de club gemaakt.
Direct na het lieren in een mooie bel van 2 a 3 m/s. Niemand had het verwachtAlleen moest ik verdraaid weer luchtziek worden
![]()
Wij ook weer!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:56 schreef Keiichi het volgende:
zo, vandaag het eerste vluchtje bij de club gemaakt.
Direct na het lieren in een mooie bel van 2 a 3 m/s. Niemand had het verwachtAlleen moest ik verdraaid weer luchtziek worden
![]()
opzich wel goed je weets, tis wel alleen nog steeds een verdomde woestijn hier. vandaag weer 40graden enzoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, damn....hoe is het trouwens in eht verre, verre oosten?
Kusje!
Ik wil wel eens de eerste zwever zien (uitgezonders motorzwevers) die de lucht ook maar een klein beetje vervuilenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Heb ik niet nodig. Als ik m'n kussen zie val ik al in slaapquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef mcDavid het volgende:
Enneuh, van CO2 ga je alleen maar beter slapen hoor
Oh sorry schatjequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie zijn dus die lui waardoor al die vieze CO² in de lucht zit! Waardoor ik niet kan slapen snachts! Die chemtrails trekken over het hele land!
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Ach man CO2 uitstoot fluctueert al eeuwen lang, maak je toch niet zo druk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat jij er in de lucht die jij uitademt zo'n 5 % aan CO2 zit dat allemaal door jou is geproduceerd.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef Okkie_ het volgende:
Stelletje vervuilers!
Stem Groenlinks!
Vlees is moord!
Weg met Vliegtuigen!
Inderdaad! Dood aan de mens!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:01 schreef arrebar het volgende:
[..]
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat jij er in de lucht die jij uitademt zo'n 5 % aan CO2 zit dat allemaal door jou is geproduceerd.....
Mmm, gemist... The_Stranger meldt zich ook meer eens even...quote:
Ja maar die vliegen ook met kisten met een dusdanige polaire dat ze bij 4km/h opstijgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef The_stranger het volgende:
[..]
(*)Turkish airlines met 3km/u
Even voor de duidelijkheid: Dat touwtje op de kap is géén ruitenwisser.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:33 schreef Keiichi het volgende:
Lekker zwabberen door de lucht vandaag![]()
Nu nog leren om in een bocht naar rechts ook het voetenstuur naar rechts te trappen en niet naar links (of vice versa)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar die vliegen ook met kisten met een dusdanige polaire dat ze bij 4km/h opstijgen
Misschien had ik mijn theorie wat beter moeten studerenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Dat touwtje op de kap is géén ruitenwisser.
Verhuis jij eens even lekker naar Siberiequote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegers doen alsof ze milieuvriendelijk vliegen! Maar dat ding wordt ook omhoog getrokken door een stinkend vervuilend vliegtuig! Of anders door zo'n lier waar ze van die vieze diesel in gooien die nog erger vervuild dan diesel in een auto!
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!quote:Op zondag 16 maart 2008 15:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Verhuis jij eens even lekker naar Siberie
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!
1. wij lieren op autogasquote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Okkie_ het volgende:
Zweefvliegers doen alsof ze milieuvriendelijk vliegen! Maar dat ding wordt ook omhoog getrokken door een stinkend vervuilend vliegtuig! Of anders door zo'n lier waar ze van die vieze diesel in gooien die nog erger vervuild dan diesel in een auto!
Ohja. 1 zoekopdracht op google kost net zoveel energie als een spaarlamp een uur laten branden.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:36 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in het dagelijks leven?
1 slecht punt wat we nu al weten is ademen. een verder heb je een PC aanstaan, dat is wel milieuvriendelijk
Hoe kom je aan die informatiequote:Op zondag 16 maart 2008 18:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja. 1 zoekopdracht op google kost net zoveel energie als een spaarlamp een uur laten branden.
Snel uitloggen dus, mister moraalridder!
Leuk, mag ik weer kwaken onder de Schiphol TMA. Alvast excuses aan de TCAS van de grote jongens.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:18 schreef mcDavid het volgende:
http://www.knvvl.nl/actue(...)ng_per_31_maart_2008!!!
Het is hier koud, het regent, de whisky is op en ik heb het ontiegelijk naar mijn zin maar niet heus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het is hier warm, het gave zwembad is dicht en ik verveel me!
Schnee en hail zelfsquote:
Ik doe het niet voor mn lol, ik ben een broodvliegerquote:Op zondag 16 maart 2008 16:20 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Hoezo? JIJ bent hier degene die voor je lol onze lucht aan het vervuilen is!
Krijg je daar een toets inquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Keiichi het volgende:
Whoa, ik ben voor mijn EVO theorie geslaagdjullie mogen me allemaal 1x aanraken nu
Zit alleen nu thuis omdat het iets te slecht weer is om te vliegen
![]()
Je moest wel dom zijn om de theorie niet te begrijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |