abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2007 @ 23:39:57 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_55206271

Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).

Hier kun je discussieren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat. De openingspost moet wel een nette/valide en verifieerbare bron(vermelding) bevatten. Kies verder een duidelijke topic titel (= TT) welke de lading van het nieuwsbericht voldoende afdekt. In de praktijk is de kop van het nieuwsbericht vaak voldoende als TT.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (=TR) (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic. Een TR kun je invoeren als je op het icoontje (behorende bij het juiste topic) klikt.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
quote:
Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Vele nieuwssites kun je hier vinden.

FrontPage submit
Ben je een uniek nieuwsfeitje tegengekomen die je ook aan de FrontPage redaktie wilt melden.
Dan kan dat hier.

Moderators.
  • sp3c
  • DoG
  • Drugshond
  • Mutant01
  • Paddy
  • En een heleboel goedgekeurde gastmoderators die hier een gelukje willen wagen.

De modjes zijn via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

• pi_55206526
    zeg de TT over begravenis was goed.
    heb ik uuh geen recht of vrijheid van topics titels verzinnen

op de andere tittels zitten er copyright op. willen jullie boete van journalistenbond
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_55206673
    Ook maar even hier
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Falco het volgende:
    Paddy (of Drugshond), houd eens op met dat overgereguleer van je. Dit is al de zoveelste keer dat er een post in NWS van mij verwijderd wordt .
    Had de Pm klaar staan. Vergeten te sturen. Had je willen vragen of jij in het vervolg de fouten in de TT even in feedback wilde melden. Net als je nu je klacht ook hier neerzet Dat is tenminste de enige post die is verwijderd en een quote op jouw post die uiteraard meldde dat het Meki was die de TT neerzette.

En volgens mij zijn er verder geen posts van jou verwijderd. Of je moet een bepaald nachtelijk topic bedoelen? Want daar is toen ook prima gehandeld door DH
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Que topic.....
    Ik heb vanmorgen 75% van een topic door de schredder gegooit (is het die ?).
    En las dus dat die het ook niet was.
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
    pi_55206809
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:49 schreef Meki het volgende:

op de andere tittels zitten er copyright op. willen jullie boete van journalistenbond
    Deze heeft DH er zelf neergezet. Zie hem ook niet ergens anders staan.
    I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
    pi_55206855
    ik stap naar de journalistenbond
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_55207447
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Meki het volgende:
    Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk!
      woensdag 12 december 2007 @ 01:35:56 #7
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
    pi_55207967
    Uit het vorige NWS FB-topic:
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 20:30 schreef freako het volgende:
    Wilsonbekwamen mogen stemmen

Deze kan naar POL lijkt me?
      woensdag 12 december 2007 @ 01:48:53 #8
    89730 Drugshond
      woensdag 12 december 2007 @ 08:16:53 #9
    66444 Lord_Vetinari
    Si non confectus non reficiat
    pi_55209152
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 00:04 schreef Meki het volgende:

Vooral doen. Kunnen die ook eens lachen.
    De pessimist ziet het duister in de tunnel
    De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
    De realist ziet de trein komen
    De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
    pi_55249548
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_55261573
    Paddy

Je moet eens een beetje minder editten in postings. Het is een discussieforum en geen 2e kamer debatten want door het teveel editten is er vaak geen touw meer aan vast te knopen.
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:26:42 #12
    89730 Drugshond
    pi_55262439
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 08:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Paddy

Je moet eens een beetje minder editten in postings. Het is een discussieforum en geen 2e kamer debatten want door het teveel editten is er vaak geen touw meer aan vast te knopen.
    Als ik op je notes afga van 11-12 heb je geen enkel recht van spreken.
    pi_55262591
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 08:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Paddy

Flames/scheldpartijen naar medeusers worden leeggehaald. Ik probeer juist het ontopic gedeelte te laten staan. Scheldpartijen of denigrerende opmerkingen naar medeusers zal alleen maar zorgen voor nog meer geflame en we zijn hier in NWS om te discussiëren over een onderwerp met elkaar. Voor geneuzel onderling kunnen de users misschien op een andere plek terecht, maar niet in NWS.

Ik haal niet zomaar iets weg en laat juist vaak het ontopic gedeelte staan van de user. En over het geflame naar elkaar is overleg geweest. Nu weet ik niet over welk topic je het hebt en wil je post ook wel gewoon verwijderen, wanneer ik vind dat deze modbaar is. Een edit kun je gewoon overheen lezen.
      vrijdag 14 december 2007 @ 09:51:58 #14
    89730 Drugshond
    pi_55262891
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Flames/scheldpartijen naar medeusers worden leeggehaald. Ik probeer juist het ontopic gedeelte te laten staan. Scheldpartijen of denigrerende opmerkingen naar medeusers zal alleen maar zorgen voor nog meer geflame en we zijn hier in NWS om te discussiëren over een onderwerp met elkaar. Voor geneuzel onderling kunnen de users misschien op een andere plek terecht, maar niet in NWS.

Ik haal niet zomaar iets weg en laat juist vaak het ontopic gedeelte staan van de user. En over het geflame naar elkaar is overleg geweest. Nu weet ik niet over welk topic je het hebt en wil je post ook wel gewoon verwijderen, wanneer ik vind dat deze modbaar is. Een edit kun je gewoon overheen lezen.
    Paddy .... ik zag haar opmerking... en ik dacht ik kijk ff in de notes. Mijn eerste gedachte was, walk the line of je vliegt eraf (vandaar mijn tegen reaktie).
    Hulde alom.

O dear dit is niet [FC-NWS], ik laat het vrolijk staan.
    pi_55263662
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Paddy .... ik zag haar opmerking... en ik dacht ik kijk ff in de notes. Mijn eerste gedachte was, walk the line of je vliegt eraf (vandaar mijn tegen reaktie).
    Hulde alom.

O dear dit is niet [FC-NWS], ik laat het vrolijk staan.
    Ik moet ook niet gaan lezen wanneer ik koffie in mijn handen heb. gelukkig doet de laptop het nog met al die koffiesputters

Ik had je reactie nog niet gezien (was toen aan het typen en een iemand van de FP aan het helpen) En dat jij ook reageert is alleen maar duidelijker voor de user

Dit is een bewuste niet [FC-NWS] post
    pi_55273061
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Als ik op je notes afga van 11-12 heb je geen enkel recht van spreken.
    Iedereen schiet weleens uit z'n slof, zelfs God deed dat als je de bijbel mag geloven over de verwoesting van Sodom en Gomorra.

enneh, voordat je je wat verbeeldt, iedereen heeft recht van spreken. Als mijn opmerking c.q vraag je niet aanstaat vraag je toch lekker een ban aan, niets en niemand die je tegenhoudt hoor, er is meer in het leven dan drugs en fok. Note that.
    pi_55273158
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 09:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik heb het over de off topic deel wat vaak niet eens zoveel naast on topic zit.

Ik heb het over in zijn algemeenheid en geen specifieke topics.
    pi_55284796
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik heb het over de off topic deel wat vaak niet eens zoveel naast on topic zit.

Ik heb het over in zijn algemeenheid en geen specifieke topics.
    Oké, dan zie mijn antwoord ook maar in zijn algemeenheid. en haal je
    quote:
    Nu weet ik niet over welk topic je het hebt en wil je post ook wel gewoon verwijderen, wanneer ik vind dat deze modbaar is.
    er in gedachten maar tussenuit

En even over die van Drugshond. die was wel degelijk terecht. wij gingen er vanuit dat jij posts van jezelf bedoelde. En een keer uit de slof schieten was het niet meer. Meer "herhaaldelijk uit de slof schieten' Met andere woorden ...één en al flames...en scheldkanonnades.

Flamewars en scheldpartijen naar medeusers worden gewoon gemod en genote. Ikzelf laat dan vaak nog het ontopic gedeelte staan, wanneer het een enkele keer voorkomt. Wanneer het vaker is dan één post in een topic? Ga ik die moeite niet meer nemen en wis ik de hele post.

Nog een keer. We zitten hier in NWS. Wij laten hier (althans proberen we) meningen over de OP staan en juichen discussies toe, maar geneuzel naar een medeuser niet . Zorgt voor overeind staande nekharen en deze zorgen ervoor dat users niet meer over de OP discussiëren, maar over de grote neus van de medeuser.

En dan zit je op NWS gewoon verkeerd. Oh ja, ook racisme en offtopic reacties (dus die in de verste verte niet over het bericht gaan) worden gemod
      zaterdag 15 december 2007 @ 02:10:27 #19
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_55285090
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Oké, dan zie mijn antwoord ook maar in zijn algemeenheid. en haal je
    [..]

er in gedachten maar tussenuit

En even over die van Drugshond. die was wel degelijk terecht. wij gingen er vanuit dat jij posts van jezelf bedoelde. En een keer uit de slof schieten was het niet meer. Meer "herhaaldelijk uit de slof schieten' Met andere woorden ...één en al flames...en scheldkanonnades.

Flamewars en scheldpartijen naar medeusers worden gewoon gemod en genote. Ikzelf laat dan vaak nog het ontopic gedeelte staan, wanneer het een enkele keer voorkomt. Wanneer het vaker is dan één post in een topic? Ga ik die moeite niet meer nemen en wis ik de hele post.

Nog een keer. We zitten hier in NWS. Wij laten hier (althans proberen we) meningen over de OP staan en juichen discussies toe, maar geneuzel naar een medeuser niet . Zorgt voor overeind staande nekharen en deze zorgen ervoor dat users niet meer over de OP discussiëren, maar over de grote neus van de medeuser.

En dan zit je op NWS gewoon verkeerd. Oh ja, ook racisme en offtopic reacties (dus die in de verste verte niet over het bericht gaan) worden gemod
    je wordt niet alleen erg partijdig door deze tekst, maar ook erg oppervlakkig. verdedig ook het recht van haar posts zonder het steeds belachelijk te maken. jij bent geen 'sch' toch?

er wordt mij iets teveel gemod op de vrijheid van meningsuiting lately, vooral als het gaat om islam, maar ja kijk even naar de bezetting van de mods in nws...
      zaterdag 15 december 2007 @ 02:54:32 #20
    89730 Drugshond
    pi_55285465
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 02:10 schreef zoalshetis het volgende:
    er wordt mij iets teveel gemod op de vrijheid van meningsuiting lately, vooral als het gaat om islam, maar ja kijk even naar de bezetting van de mods in nws...
    Right.
    Alles wordt gelinkt naar de islam these days.
    Straks is is de toegenomen inflatie nog de schuld van de islam.
    Maar goed, we hebben het hier specifiek over postings waarbij niet het onderwerp maar de persoon centraal staat om deze hard mogelijk onderuit te schoppen. Als we dat allemaal zouden laten staan, dan is er geen enkel onderwerp meer fatsoenlijk bespreekbaar omdat je dan letterlijk over de verbruiningsgsstrategieën valt.
    Ken je nog het FOK! experiment -> "Iedereen is moderator". Je hoeft denk ik niet te raden wat de uitkomst was. Onderbroekenlol + voluit schelden was het gevolg. En er was geen struktuur meer. Diegene met de grootste grofgebekste bek won.

We laten zo-ie-zo al veel staan. Maar als we openlijk de grens gaan overschrijden van het "wettelijk" toelaatbare dan hebben we denk iets meer dan alleen een imago probleem. De rode draad is en blijft een discussie-site en niet wie hier de grootste bek heeft.

Overigens volgens sommige doen we te weinig... volgens andere te veel. Helemaal goed naar ieders denkbeeld zullen we het nooit doen. Maar ach met de balans en momentum van de dag kunnen we wel leven.
    pi_55285518
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 02:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je wordt niet alleen erg partijdig door deze tekst, maar ook erg oppervlakkig. verdedig ook het recht van haar posts zonder het steeds belachelijk te maken. jij bent geen 'sch' toch?

Niet om het één of ander, maar wat heeft dit met partijdigheid te maken?Zij vroeg om uitleg en krijgt die. De posts die ik heb verwijderd van haar? Zij vroeg aan ons om onze moderatie (oftewel de mijne) te verantwoorden) En dat is gedaan.

Ik hoor niet anders dan dat ik een racist of extreemrechts ben wanneer ik de post van iemand weghaal (terecht) die elke Westerling het liefst ziet afdrijven(hou ik het netjes).....en ben extreemlinks wanneer ik een post weghaal (terecht)die elke allochtoon wil zien afdrijven(hou ik het netjes). Kom zeg, die verwijten doen me echt niets meer.

Ik geef grif toe dat ik ook fouten kan maken, En ook op de FP heb ik wel eens hermod, maar er is een afspraak over flames enz. Daar hou ik mij gewoon aan...en nog mooier, sta er ook volledig achter.

Uit welke zin haal jij partijdigheid? Ik sta juist bekend om mijn neutraal denken. En waar zie jij meningsuitingen die gemod worden? Je bedoelde toch niet (het zijn altijd de blanken...bij een verkrachtingsbericht) ? Die post heb ik gemod, want dat heeft niets meer met mening te maken. Of (alle nederlandse vrouwen zijn hoeren) ook gemod....heeft niets meer met vrijheid van mening te maken.....Heb het nu wel over serieuze berichten in NWS en niet over een kolderbericht over vrouwen in ONZ of Klaagbaak. Het waren geen grapjes.

Oh ja, en posten tegen een medeuser: " je bent gevaarlijker voor de samenleving dan (...) is zeker ook een mening? Nee, dat is medeuserbash en dit soort posts zijn leeg zo gauw ik ze zie. En dan maakt het me geen bal uit of je rood, groen geel, bruin, wit enz bent. En dan boeit het me ook geen meter of je gelooft of geen geloof hebt. Ik mod ook mijn vriend wanneer iets niet door de beugel kan. (vraag hem maar)
    quote:
    maar ja kijk even naar de bezetting van de mods in nws...
    Niet te geloven die. ..Ik ga op deze zin maar helemaal niet in

Userbash in post? = Post weg of gedeelte post weg
    Discriminatie in posts (en dat kan alle kanten op gaan) wordt gemod.
    Erg offtopic posts worden gemod (hangt wel weer van het bericht af)
    pi_55285532
    En wat Drugshond zegt dus.
    quote:
    De rode draad is en blijft een discussie-site en niet wie hier de grootste bek heeft.
    Ik formuleer alleen wat uitgebreid.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_55286005
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 01:54 schreef paddy het volgende:

Stel je toch niet zo overdreven aan.
    Dan weet je niet wat echte flames zijn, je lijkt wel een moslim die in elk woord haast een belediging van hun pedo warlord ziet...........

Maargoed dat ik nu weet dat je niet mag vinden en vermelden dat extreem links gevaarlijker is voor de samenleving dan extremistische moslims want het levert je een note op

succes verder het ouwewijven clubje waar je inmiddels elk woord op een goudschaaltje moet leggen, tot in den treure dood moet nuanceren om de steeds kortere lontjes niet te ontsteken. Dat noem ik zinloze ruimte-lullen.
      zaterdag 15 december 2007 @ 08:44:31 #24
    89730 Drugshond
    pi_55286077
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
    succes verder het ouwewijven clubje waar je inmiddels elk woord op een goudschaaltje moet leggen, tot in den treure dood moet nuanceren om de steeds kortere lontjes niet te ontsteken. Dat noem ik zinloze ruimte-lullen.
    pi_55291485
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 08:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

pi_55292379
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 08:07 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maargoed dat ik nu weet dat je niet mag vinden en vermelden dat extreem links gevaarlijker is voor de samenleving dan extremistische moslims want het levert je een note op
    -
    Lezen, zou ik zeggen
    quote:
    Oh ja, en posten tegen een medeuser: " je (als in; jij medeuser)bent gevaarlijker voor de samenleving dan
    Het is tegen een medeuser gericht en heeft niets met een algehele mening over extreem links of rechts te maken. Die worden niet gemod en ook niet gezien als generaliseren. Zo een medeuser bashen wel.
    quote:
    Nee, gescheld en gebash naar je medeuser voegen echt wat toe aan een discussie zeker. We zitten hier in NWS.
    quote:
    Stel je toch niet zo overdreven aan.
    Dan weet je niet wat echte flames zijn, je lijkt wel een moslim die in elk woord haast een belediging van hun pedo warlord ziet..........
    Niet te geloven deze Zo de waard is

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 15-12-2007 16:16:42 ]
    pi_55308003
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 16:11 schreef paddy het volgende:

Het is tegen een medeuser gericht en heeft niets met een algehele mening over extreem links of rechts te maken. Die worden niet gemod en ook niet gezien als generaliseren. Zo een medeuser bashen wel.

Ook nooit goed.

Als je generaliseert word je er op aangesproken, generaliseer je niet maar spreek je rechtstreeks iemand aan dan is het bashen.

-edit- Die hou je maar voor thuis en lezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 16-12-2007 17:47:31 ]
    pi_55308124
    Drugshond, ik zie nergens een topic over Lucia de B., klopt dat?
    I´m back.
    pi_55316612
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 08:47 schreef Ryan3 het volgende:
    Drugshond, ik zie nergens een topic over Lucia de B., klopt dat?
    Ik ben dan wel geen Drugshond, maar heb deze kunnen vinden
    'Deskundigen zaak Lucia de B. onvolledig geïnformeerd'
    pi_55316672
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 07:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ook nooit goed.

Als je generaliseert word je er op aangesproken, generaliseer je niet maar spreek je rechtstreeks iemand aan dan is het bashen.

-edit- Die hou je maar voor thuis en lezen.
    Wanneer het gaat over extreem<----lees je het woord extreem? Rechts of links? Wordt het niet als generaliseren gezien. Medeuserbash wordt wel gemod. En nu lees je maar terug, want het is best duidelijk wanneer je het even in laat werken

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 17-12-2007 11:26:56 ]
    pi_55329168
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben dan wel geen Drugshond, maar heb deze kunnen vinden
    'Deskundigen zaak Lucia de B. onvolledig geïnformeerd'
    Bedankt; oud topic al, kan het een schopske krijgen?
    I´m back.
      maandag 17 december 2007 @ 11:17:25 #32
    89730 Drugshond
    pi_55331892
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 08:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bedankt; oud topic al, kan het een schopske krijgen?
    Of gewoon een nieuw topic met een verwijzing naar dit topic.
    pi_55332440
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:17 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Of gewoon een nieuw topic met een verwijzing naar dit topic.
    Ja, kan ook; het verdient iig wel een beetje aandacht toch, ik weet niet of je op de hoogte bent?
    I´m back.
      maandag 17 december 2007 @ 11:44:47 #34
    89730 Drugshond
    pi_55332610
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Drugshond het volgende:
    Ze blijft geloven in haar onschuld, en de rechtzaak was voltrokken op statistisch bewijs wat nu hevig onder vuur ligt.
    Groeiend aantal wetenschappers die zich ermee bezighoudt, een hof dat zelf is gaan interpreteren (terwijl een OM al dacht dat de zaak verloren was), een locomotieftheorie die dus niet deugt en zwartmakerij.
    En Lucia de B. kon bekennen en aanzienlijke strafvermindering krijgen, maar deed dat idd niet, aldus werd de hoogste straf sinds half 19de eeuw tegen een persoon gevonnist.
    I´m back.
      maandag 17 december 2007 @ 11:52:32 #36
    89730 Drugshond
    pi_55332748
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef Drugshond het volgende:
    Ik hoor over deze zaak wel eens op radio-1. Dus nieuwswaardig is het zeker.
    Als het uit te leggen valt aan de Fok!kertjes, kunnen we misschien nog wat doen als Fok!, iig wat media-aandacht vestigen.
    I´m back.
      maandag 17 december 2007 @ 12:27:20 #38
    89730 Drugshond
    pi_55333513
    Netjes gedaan, DH
      dinsdag 18 december 2007 @ 08:04:25 #40
    89730 Drugshond
    pi_55353532
    @Dr.Nikita
    Ik zit met de wisknop te spelen.
    Na beraad, hebben we zoiets dat we je gezeik als niet ontvankelijk te beschouwen. Het gaat toch nergens over en echt wijzer worden we er niet van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 18-12-2007 08:41:44 ]
    pi_55353534
    Tweede keer kritiek op moderatie anononiem verwijderd.

Helden
      dinsdag 18 december 2007 @ 08:09:41 #42
    89730 Drugshond
    pi_55353563
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 08:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Tweede keer kritiek op moderatie anononiem verwijderd.

Helden
    We hebben ons zegje gedaan. En daarmee is de kous gewoon af. Om het op zijn SunChasers te zeggen. "Beter dan dit wordt het niet".
    pi_55353649
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 08:04 schreef Drugshond het volgende:
    @Dr.Nikita
    Na beraad, hebben we zoiets dat we je gezeik als niet ontvankelijk te beschouwen. Het gaat toch nergens over en echt wijzer worden we er niet van.

Zelfde tactiek die ik gebruik om kritische werknemers met een kluitje het riet in te sturen, oftewel monddood te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 18-12-2007 08:41:20 ]
      Moderator dinsdag 18 december 2007 @ 15:22:41 #44
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_55362585
    werkt het bij jouw op je werk?
    Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
    Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
      dinsdag 18 december 2007 @ 16:31:31 #45
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_55364301
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 08:04 schreef Drugshond het volgende:
    @Dr.Nikita
    proest...
    pi_55388165
    verdachte branden 't Zand aan gehouden

't Zandt en 't Zand liggen meer dan honderd kilometer van elkaar af.
    pi_55396179
    Is al veranderd
    Bedankt voor het melden.
      † In Memoriam † donderdag 20 december 2007 @ 16:58:12 #48
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_55421653
    Ah, heeft dus niet geholpen (wat er achter aan is gedaan)

DH heeft het achter al aangekaart

Bedankt voor het melden
      vrijdag 21 december 2007 @ 17:45:43 #50
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_55445846
    'too big too fail', of de noodzaak van een overheid.

Neem ik de moeite om 'n aardige OP te bedenken en in te kloppen, post ik 'm blijkbaar in NWS ipv POL. Krijg ik als dank een schopje naar BNW.

I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')