Hij heeft TBSquote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is die eigenlijk?
Weekban t/m 12 december geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is die eigenlijk?
Maar daar gaan we het niet over hebben. Mag niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weekban t/m 12 december geloof ik.
+1quote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
ik mis hem niet. Ik vond het altijd vervelend dat zijn posts altijd meteindigde.
Valt mee danquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt veel sneller is FOK er niet door gewordenquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me gewoon af of een forum verandert als de nummer 1 poster er even niet meer is?
quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Adfundum het volgende:
De vraag is meer of Tong80 fok mist.
Fok is trouwens wel sneller de laatste dagen. Toeval?
-edit-
Erkel was me voor![]()
Nee hoor, daar is fok veel te groot voor.quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me gewoon af of een forum verandert als de nummer 1 poster er even niet meer is?
Zo kort maarquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had het ook niet eens door. Moet echt wat meer tijd doorbrengen op internet.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het was me nog niet opgevallen, maar nou 't erover gaat denk ik ineens ja verrek...
Tong een lurker?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar serieus... Wat heeft hij gedaan?
Hij is wel een lurker trouwens.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef MASD het volgende:
Ik mis hem totaal niet, waarvoor ook eigenlijk.? die 2 slechte topics per dag in ONZ die binnen 5 minuten gesloten worden?
of dat eeuwige postopkrikgedrag in MEN? het blijft een kutuser.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef MASD het volgende:
Ik mis hem totaal niet, waarvoor ook eigenlijk.? die 2 slechte topics per dag in ONZ die binnen 5 minuten gesloten worden?
of dat eeuwige postopkrikgedrag in MEN? het blijft een kutuser.
zelfde geldt voor jou. ik ken je niet eens en dat wil ik zo houden. egogeiler.quote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik mis hem eigenlijk ook niet hoor - hij is natuurljik een ongelooflijke eigenheimer die alleen zichzelf leuk vindt en alles doet ter meerdere ere en glorie van zichzelf. Zo'n type dat zijn serotoninehuishoudinglabilliteit omzet in het tegenovergestelde, in narcistische grenzeloze oogkleppende zelfingenomenheid waarbij ieder zicht op feedback of zinnige kritisch tegenopmerkingen bij voorbaat paarlen voor de zwijnen zijn Het is prettig dat andere mensen zoals ik ook eens in de SCHijnwerpers komen te staan zonder dat deze Bommeliaan zichzelf weer in de strijd werpt en het gesprek met inhoudsloze opmerkingen naar zijn hand zet.
iemand die geband is, kan dit toch niet lezen? Heb ik dat goed begrepen?
Die bestaat toch al?quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef L.Denninger het volgende:
Tijd voor Tong81.
Hij had zijn tong uitgestokenquote:Op maandag 10 december 2007 15:29 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom was hij nou gewaarschuwd?
Weet je, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 10 december 2007 14:41 schreef MASD het volgende:
[..]
zelfde geldt voor jou. ik ken je niet eens en dat wil ik zo houden. egogeiler.
Ik heb een heeeel vaag vermoeden dat tong dit allemaal gewoon leest hoorquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik mis hem eigenlijk ook niet hoor - hij is natuurljik een ongelooflijke eigenheimer die alleen zichzelf leuk vindt en alles doet ter meerdere ere en glorie van zichzelf. Zo'n type dat zijn serotoninehuishoudinglabilliteit omzet in het tegenovergestelde, in narcistische grenzeloze oogkleppende zelfingenomenheid waarbij ieder zicht op feedback of zinnige kritisch tegenopmerkingen bij voorbaat paarlen voor de zwijnen zijn Het is prettig dat andere mensen zoals ik ook eens in de SCHijnwerpers komen te staan zonder dat deze Bommeliaan zichzelf weer in de strijd werpt en het gesprek met inhoudsloze opmerkingen naar zijn hand zet.
iemand die geband is, kan dit toch niet lezen? Heb ik dat goed begrepen?
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.quote:
Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef SCH het volgende:
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Wombcat het volgende:
Had niet eens gemerkt dat 'ie weg was
Of zit ergens in een hoekje met zn tong uit zn bek te rillen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:46 schreef Birra het volgende:
Tong80 neukt nu een heel leven vol in een week denk ik.
faghagquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef shmoopy het volgende:
Ken die hele tong niet, geef mij maar SCH.
Hij heeft serieuze trouwplannen met me, hoor.quote:
Tja, ik mag jouw jurken tenminste altijd aanquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef shmoopy het volgende:
Ken die hele tong niet, geef mij maar SCH.
Ik kan d'r nog wel een paar opnoemen. Maar die kwamen pas na een hele lange tijd weer terug!quote:Op zondag 9 december 2007 21:48 schreef Adfundum het volgende:
Hij heeft wel een speciale status dat hij door Danny zelf geband is. Die eer is weinigen gegeven...
dacht ik ook idd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Een nutteloos topic over de snelheid van FOK! volgens mij!
Bossche plekhoek #7quote:Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef JortK het volgende:
Ik denk dat die inmiddels overleden na zoveel dagen zonder fok
quote:Op zondag 9 december 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
*armpjes wijd uit elkaar houdt*
Da's veel hè.
Inmiddels heb ik zo'n kramp in mijn armen dat ik ze niet eens meer naar beneden kan doen.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels heb ik zo'n kramp in mijn armen dat ze ik niet eens meer naar beneden kan doen.
Dus kom in mijn armen, tong.
Eerst samen het Jeugdjournaal kijken.quote:
Bijna de eerste twee pagina's al helemala vol met topics van 12/12quote:Op woensdag 12 december 2007 13:42 schreef tong80 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/7889
Mjah, dat had Danny wel wat subtieler mogen aanpakken...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef popolon het volgende:
Heeft tong eens geen ban zorgt een Apache er wel voor dat 'ie niet kan posten.
Danny en subtiel? Neen, dit is grof geschut, zo hoort het.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, dat had Danny wel wat subtieler mogen aanpakken...
Ja, ik moest zo lachen.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:43 schreef popolon het volgende:
Heeft tong eens geen ban zorgt een Apache er wel voor dat 'ie niet kan posten.
dat kan ie niet eens opwarmen...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Nee, ik wilde hem ook al bellen
Ik moet stiekem wel lachen. Moeten we een pannetje soep regelen?
idd. dit is wel heel opzichtig...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mjah, dat had Danny wel wat subtieler mogen aanpakken...
Nee, tong80 snapt niet hoe een mobiele telefoon werkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:12 schreef Thorical het volgende:
Kan die Tong dan niet mobiel Fokken en bellen?
Zette ie hem alleen aan of wist ie ook wat je er mee kon?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:59 schreef shmoopy het volgende:
Ik was al diep onder de indruk dat ie destijds z'n magnetron aanzette.
In 1 stand, meer smaken waren er niet, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen video, geen radio, geen tv, geen internet, maar dus ook geen verwarming, bedenk ik me net.
Zal ik er heen rijden met n extra dekentje?mijn warme boezem
Ik zal ook wat proviand meenemen.quote:
Alsof ie die kan vinden, in het donker.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Vergeet je clitoris niet shmoop
Oh geven die geen licht danquote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Alsof ie die kan vinden, in het donker.
Homo?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh geven die geen licht dan![]()
Weut ik veul, altijd gedacht
SCH?quote:
Vaarwel steen !quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef Morningwood het volgende:
Homo?
En dan al die vrouwen links laten liggen hequote:Op donderdag 13 december 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatverpielekes, ben je zeker zelf ofzo
Het idee alleen al![]()
![]()
Ik lig idd meestal rechts van SCH.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan al die vrouwen links laten liggen he
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik lig idd meestal rechts van SCH.
Dan heb ik nog niet eens alles verteldquote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef Grulez het volgende:
Nooit geweten dat liefde zo mooi kon zijn.
De stroomleverancier heeft 'm gebannedquote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Erm.. bans worden niet besproken op het forum?
Positieve discriminatie door een topic van een wél homo open te laten is dus ook ongewenst.
Ik zit hier te soppen op mn stoelquote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb ik nog niet eens alles verteld
Over hoe we samen de spaghetti afgieten en dat ze mijn rug was met groene zeep en dan altijd heel stiekem even haar pink in mijn oor stopt
De ban werd hier niet besproken. Het gemis wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Erm.. bans worden niet besproken op het forum?
Positieve discriminatie door een topic van een wél homo open te laten is dus ook ongewenst.
Vertel mij watquote:Op donderdag 13 december 2007 22:13 schreef Morningwood het volgende:
Homo's zijn vieSCH
Hij woont toch in het centrum, vlakbij de HEMA en de toren?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
De ban werd hier niet besproken. Het gemis wel.
En dat gemis blijft actueel omdat er een heli op tong80 is gestort. Ik zit de hele tijd naar het journaal te kijken of ik een glimpje van hem opvang
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:03 schreef Ole het volgende:![]()
[..]
Hij woont toch in het centrum, vlakbij de HEMA en de toren?
Als ie maar genoeg shag en drank in huis hadquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie zich een beetje uitstrekt uit zijn raam, kan ie zo bij de rookworsten
dat kan hij toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef MUUS het volgende:
Nu zit hij nog een hele dag in de kou.
*en zet een kruisje voor je naam op MSN!.
.
* Ole Gaat meteen boodschappen doen, rent naar de trein....quote:
De wissels en seinen gaan bij jou ook op stoom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:57 schreef SCH het volgende:
Het is toch geen stroomtrein gekkie.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:21 schreef popolon het volgende:
Na de brute aanval van het leger met een Apache op tong80 heeft 'ie eindelijk opvang gevonden bij dat andere leger.
[ afbeelding ]
Of tegen de kap van hoogspanningsmasten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moeten we geen stille tocht organiseren voor zinloos Apache-geweld.
ahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik kan wel gaan zingen van: "Het is koud zonder jou..!" maar hier is het juist lekker warm.
Sorry, tong.
Vraag aan Gerrit de Kut of ie extra dekens heeft misschien?
quote:14 December 2007
Reparatie stroomkabels bijna klaar
De reparatie van de stroomkabels in de Waal is bijna voltooid en de kabels worden opgehesen en vastgemaakt aan een hoogspanningsmast over de Waal. Verwacht wordt dat de stroomvoorziening later vanmiddag kan worden hersteld.
Op de Waal bij Hurwenen is een file van schepen ontstaan, die moeten wachten tot de hoogspanningleiding is hersteld. Zo'n 50.000 huishoudens zitten al twee dagen zonder elektriciteit.
quote:De vijf gemeenten die door de stroomstoring zijn getroffen, delen pamfletten uit onder de inwoners om te wijzen op de permanent geopende opvangadressen, waar mensen zich even kunnen opwarmen en een kopje koffie kunnen krijgen.
Volgens burgemeester Ada Boerma van Maasdriel wordt de opvang belangrijker naarmate de mensen langer in de kou zitten. "We hebben de indruk dat toch nog niet alle mensen weten dat ze naar een opvang kunnen komen, al is het maar voor even. Nu het toch echt moeilijker begint te worden, is het belangrijk dat mensen er wel gebruik van maken, als ze daar behoefte aan hebben."
De hulpdiensten houden er rekening mee dat er voedselvoorziening voor de inwoners van het gebied moet komen, als de storing nog lang gaat duren. Mensen hebben voorraden uit koelkasten en diepvriezers weg moeten gooien, aangezien die apparaten sinds woensdagavond niet meer werken.
quote:Stroomstoring houdt aan
Uitgegeven: 14 december 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 16:59
HURWENEN - De derde donkere en koude avond breekt aan voor de inwoners van de Bommelerwaard en de Tielerwaard. Er is nog geen zicht op herstel van de stroomvoorziening.
Reparatie hoogspanningskabel
Om die reden laten de burgemeesters van de vijf betrokken gemeenten Maasdriel, Neerijnen, Geldermalsen, Zaltbommel en Lingewaal vrijdag tegen de avond een brief met tips en adviezen bezorgen bij hun bevolking.
In de brief raden de burgemeesters de mensen af om kooktoestellen op gas te gebruiken voor verwarming. "U krijgt er bijna geen warmte van en het kan gevaarlijk zijn, omdat het zuurstof onttrekt aan de lucht."
Kleding
Ze adviseren om zo veel mogelijk met meer mensen in een kleine ruimte te gaan zitten, diverse lagen warme kleding te dragen en voor zover mogelijk warme maaltijden en warme dranken te gebruiken. Voor warmte en koffie blijven de opvanglocaties in het gebied ook open, zolang er nog geen stroom is.
"Ik wens u veel sterkte", zo besluiten de burgemeesters hun brief.
Het aanleggen van een hoogspanningsnetwerk, waarbij ook nog een rivier moet worden overspannen, is een karwei waar energiebedrijf NUON normaal gesproken jaren voor uittrekt. Nu moet netbeheerder Continuon een vergelijkbare klus in enkele dagen klaren en dat is een uiterst complex karwei.
Jaren
Dat heeft Jaap Nieuwenhuis van Continuon vrijdag gezegd. Continuon moet op de plaats van het ongeval nieuwe kabels over de Waal trekken over een afstand van 630 meter. "Aan zo'n operatie gaan na jaren van voorbereiding ook nog eens maanden van plannen en logistiek overleg vooraf."
"En we beginnen er zeker niet aan met hoogwater, zoals nu het geval is'', zegt hij. Nieuwenhuis vraagt met zijn uitleg begrip voor de tijd die zijn bedrijf nodig heeft om de Bommelerwaard en de Tielerwaard weer van stroom te voorzien.
Briljant, dat hadden ze zelf nog niet bedachtquote:Ze adviseren om zo veel mogelijk met meer mensen in een kleine ruimte te gaan zitten, diverse lagen warme kleding te dragen en voor zover mogelijk warme maaltijden en warme dranken te gebruiken.
Hoogspanningskabels hersteldquote:Hoogspanningskabels hersteld
Uitgegeven: 14 december 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 17:15
NIJMEGEN - De hoogspanningskabels boven de Waal tussen Hurwenen en Heesselt zijn provisorisch hersteld. Netbeheerder Continuon test of er weer spanning op de leidingen kan worden gezet.
Reparatie hoogspanningskabel
Als dat lukt, gaat het bedrijf aan de slag om de ongeveer 55.000 getroffen huishoudens weer aan te schakelen.
.....................................
De spanning is om te snijden ja, of om tegenaan te vliegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef Ole het volgende:
Ze voeren langzaam de spanning op wordt er gezegd.
Zaltbommel is als eerste aan de beurt
quote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
wie is tong80?
Nog even geduld.quote:Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.
Ik denk eerst zijn computerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ie eerst de verwarming aanzet.
De Foxy is zijn beste vriendquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:
Het eerste dat ie doet zal toch wel FOK! zijn?
Of heeft ie andere vrienden gevonden???
quote:NIJMEGEN - De inwoners van de Bommelerwaard en de Tielerwaard krijgen vanaf zeven uur vrijdagavond weer stroom.
Zie je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
aha
http://www.google.nl/search?svnum=10&um=1&hl=nl&q=%22Gerrit+de+Kut%22&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Ik denk dat jij wint.quote:
Maar ze gaan iedereen smsen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Nou waar blijft ie. Ws. slaapt ie en heeft ie het niet in de gaten.
Twijfel je daar aan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
Heb jij 'm echt gemist shmoop. In de zin van echt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Twijfel je daar aan?
En waarom pm jij niet terug, heb je vorige week geantwoord, en niks, nada, noppes.
zeker die ene bij de rivieren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor net van Danny dat ze één server tijdelijk op non-actief hebben gezet.
Don't play the gay-card with me.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Homo's doen dat nooit, wist niet dat dat zo hoorde.
HOAX!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Ole het volgende:
Er is weer stroom![]()
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_stroomstoring.html
Van Zaltbommel ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Die is blijven steken op de ring, die rijdt nog steeds rondjes
Of ze duiken de kroeg inquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
WTF![]()
"Mensen gaan massaal de straat op, om te vieren dat ze weer stroom hebben". Hebben ze eindelijk stroom gaan ze de kou in. Rare mensen daar.
nog steeds niksquote:
Ja, hallo, alles is donker, ik zie geen pest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:59 schreef Ole het volgende:
De ring Amsterdam natuurlijk. Ze kan de afslag Zalbommel niet vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef je_oma het volgende:
WE'RE BACK ONLINE!!!!!!!![]()
![]()
EDIT: Ik hoor nu dat er een paar andere wijken uitgeknalt zijn![]()
Nee.. Laat die pipo maar lekker in zn eentje verschrompelen zonder Fok!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:33 schreef Grulez het volgende:
Als we nou heel hard roepen?
zie je wel, ik wist hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik vind ook dat Danny een beetje doorsloeg toen ie een Apache ging huren, hoor.
die tong moet wel warm blijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Of hij zit bij z'n moeder of bij z'n broer, gok ik.
Dan lopen er over 9 maanden allemaal kleine tongetjes rondquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Ole het volgende:
straks is ie aan het neuken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Ole het volgende:
"Gooi maar een bak bami in de magnetron als je wilt eten "
Dat kan helemaal niet, die kabeltjes zijn niet aangesloten!quote:
doe dat maar even!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat dit topic ooit nog een 2e deel zou krijgen.
Ja, maar hij is bijna volquote:
Hij zit vast met zijn moeder te scrabblen en ze hebben nog steeds ruzie over het woord stekkerdoos, hoeveel woordwaarde dat isquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
Ja doe maar SCH!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:48 schreef SCH het volgende:
Vind ik eigenlijk ook wel. Meteen deel 3 doen maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |