Hij heeft TBSquote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is die eigenlijk?
Weekban t/m 12 december geloof ik.quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is die eigenlijk?
Maar daar gaan we het niet over hebben. Mag niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weekban t/m 12 december geloof ik.
+1quote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef Edwinuss het volgende:
ik mis hem niet. Ik vond het altijd vervelend dat zijn posts altijd meteindigde.
Valt mee danquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Echt veel sneller is FOK er niet door gewordenquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me gewoon af of een forum verandert als de nummer 1 poster er even niet meer is?
quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Adfundum het volgende:
De vraag is meer of Tong80 fok mist.
Fok is trouwens wel sneller de laatste dagen. Toeval?
-edit-
Erkel was me voor![]()
Nee hoor, daar is fok veel te groot voor.quote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef SCH het volgende:
Ik vroeg me gewoon af of een forum verandert als de nummer 1 poster er even niet meer is?
Zo kort maarquote:Op zondag 9 december 2007 21:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Had het ook niet eens door. Moet echt wat meer tijd doorbrengen op internet.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het was me nog niet opgevallen, maar nou 't erover gaat denk ik ineens ja verrek...
Tong een lurker?quote:Op zondag 9 december 2007 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar serieus... Wat heeft hij gedaan?
Hij is wel een lurker trouwens.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef MASD het volgende:
Ik mis hem totaal niet, waarvoor ook eigenlijk.? die 2 slechte topics per dag in ONZ die binnen 5 minuten gesloten worden?
of dat eeuwige postopkrikgedrag in MEN? het blijft een kutuser.
quote:Op maandag 10 december 2007 00:12 schreef MASD het volgende:
Ik mis hem totaal niet, waarvoor ook eigenlijk.? die 2 slechte topics per dag in ONZ die binnen 5 minuten gesloten worden?
of dat eeuwige postopkrikgedrag in MEN? het blijft een kutuser.
zelfde geldt voor jou. ik ken je niet eens en dat wil ik zo houden. egogeiler.quote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik mis hem eigenlijk ook niet hoor - hij is natuurljik een ongelooflijke eigenheimer die alleen zichzelf leuk vindt en alles doet ter meerdere ere en glorie van zichzelf. Zo'n type dat zijn serotoninehuishoudinglabilliteit omzet in het tegenovergestelde, in narcistische grenzeloze oogkleppende zelfingenomenheid waarbij ieder zicht op feedback of zinnige kritisch tegenopmerkingen bij voorbaat paarlen voor de zwijnen zijn Het is prettig dat andere mensen zoals ik ook eens in de SCHijnwerpers komen te staan zonder dat deze Bommeliaan zichzelf weer in de strijd werpt en het gesprek met inhoudsloze opmerkingen naar zijn hand zet.
iemand die geband is, kan dit toch niet lezen? Heb ik dat goed begrepen?
Die bestaat toch al?quote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef L.Denninger het volgende:
Tijd voor Tong81.
Hij had zijn tong uitgestokenquote:Op maandag 10 december 2007 15:29 schreef Omnifacer het volgende:
Waarom was hij nou gewaarschuwd?
Weet je, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 10 december 2007 14:41 schreef MASD het volgende:
[..]
zelfde geldt voor jou. ik ken je niet eens en dat wil ik zo houden. egogeiler.
Ik heb een heeeel vaag vermoeden dat tong dit allemaal gewoon leest hoorquote:Op maandag 10 december 2007 13:51 schreef SCH het volgende:
Ik mis hem eigenlijk ook niet hoor - hij is natuurljik een ongelooflijke eigenheimer die alleen zichzelf leuk vindt en alles doet ter meerdere ere en glorie van zichzelf. Zo'n type dat zijn serotoninehuishoudinglabilliteit omzet in het tegenovergestelde, in narcistische grenzeloze oogkleppende zelfingenomenheid waarbij ieder zicht op feedback of zinnige kritisch tegenopmerkingen bij voorbaat paarlen voor de zwijnen zijn Het is prettig dat andere mensen zoals ik ook eens in de SCHijnwerpers komen te staan zonder dat deze Bommeliaan zichzelf weer in de strijd werpt en het gesprek met inhoudsloze opmerkingen naar zijn hand zet.
iemand die geband is, kan dit toch niet lezen? Heb ik dat goed begrepen?
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.quote:
Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef SCH het volgende:
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Over bans wordt niet gesproken toch. Dus doe ik dat ook niet. Ik weet het ook niet precies eerlijjk gezegd.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Wombcat het volgende:
Had niet eens gemerkt dat 'ie weg was
Of zit ergens in een hoekje met zn tong uit zn bek te rillen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:46 schreef Birra het volgende:
Tong80 neukt nu een heel leven vol in een week denk ik.
faghagquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef shmoopy het volgende:
Ken die hele tong niet, geef mij maar SCH.
Hij heeft serieuze trouwplannen met me, hoor.quote:
Tja, ik mag jouw jurken tenminste altijd aanquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef shmoopy het volgende:
Ken die hele tong niet, geef mij maar SCH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |