Zette ie hem alleen aan of wist ie ook wat je er mee kon?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:59 schreef shmoopy het volgende:
Ik was al diep onder de indruk dat ie destijds z'n magnetron aanzette.
In 1 stand, meer smaken waren er niet, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen video, geen radio, geen tv, geen internet, maar dus ook geen verwarming, bedenk ik me net.
Zal ik er heen rijden met n extra dekentje?mijn warme boezem
Ik zal ook wat proviand meenemen.quote:
Alsof ie die kan vinden, in het donker.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef SCH het volgende:
Vergeet je clitoris niet shmoop
Oh geven die geen licht danquote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Alsof ie die kan vinden, in het donker.
Homo?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh geven die geen licht dan![]()
Weut ik veul, altijd gedacht
SCH?quote:
Vaarwel steen !quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef Morningwood het volgende:
Homo?
En dan al die vrouwen links laten liggen hequote:Op donderdag 13 december 2007 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Gatverpielekes, ben je zeker zelf ofzo
Het idee alleen al![]()
![]()
Ik lig idd meestal rechts van SCH.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan al die vrouwen links laten liggen he
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik lig idd meestal rechts van SCH.
Dan heb ik nog niet eens alles verteldquote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef Grulez het volgende:
Nooit geweten dat liefde zo mooi kon zijn.
De stroomleverancier heeft 'm gebannedquote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Erm.. bans worden niet besproken op het forum?
Positieve discriminatie door een topic van een wél homo open te laten is dus ook ongewenst.
Ik zit hier te soppen op mn stoelquote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb ik nog niet eens alles verteld
Over hoe we samen de spaghetti afgieten en dat ze mijn rug was met groene zeep en dan altijd heel stiekem even haar pink in mijn oor stopt
De ban werd hier niet besproken. Het gemis wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Erm.. bans worden niet besproken op het forum?
Positieve discriminatie door een topic van een wél homo open te laten is dus ook ongewenst.
Vertel mij watquote:Op donderdag 13 december 2007 22:13 schreef Morningwood het volgende:
Homo's zijn vieSCH
Hij woont toch in het centrum, vlakbij de HEMA en de toren?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
De ban werd hier niet besproken. Het gemis wel.
En dat gemis blijft actueel omdat er een heli op tong80 is gestort. Ik zit de hele tijd naar het journaal te kijken of ik een glimpje van hem opvang
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:03 schreef Ole het volgende:![]()
[..]
Hij woont toch in het centrum, vlakbij de HEMA en de toren?
Als ie maar genoeg shag en drank in huis hadquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie zich een beetje uitstrekt uit zijn raam, kan ie zo bij de rookworsten
dat kan hij toch nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef MUUS het volgende:
Nu zit hij nog een hele dag in de kou.
*en zet een kruisje voor je naam op MSN!.
.
* Ole Gaat meteen boodschappen doen, rent naar de trein....quote:
De wissels en seinen gaan bij jou ook op stoom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:57 schreef SCH het volgende:
Het is toch geen stroomtrein gekkie.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:21 schreef popolon het volgende:
Na de brute aanval van het leger met een Apache op tong80 heeft 'ie eindelijk opvang gevonden bij dat andere leger.
[ afbeelding ]
Of tegen de kap van hoogspanningsmasten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moeten we geen stille tocht organiseren voor zinloos Apache-geweld.
ahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik kan wel gaan zingen van: "Het is koud zonder jou..!" maar hier is het juist lekker warm.
Sorry, tong.
Vraag aan Gerrit de Kut of ie extra dekens heeft misschien?
quote:14 December 2007
Reparatie stroomkabels bijna klaar
De reparatie van de stroomkabels in de Waal is bijna voltooid en de kabels worden opgehesen en vastgemaakt aan een hoogspanningsmast over de Waal. Verwacht wordt dat de stroomvoorziening later vanmiddag kan worden hersteld.
Op de Waal bij Hurwenen is een file van schepen ontstaan, die moeten wachten tot de hoogspanningleiding is hersteld. Zo'n 50.000 huishoudens zitten al twee dagen zonder elektriciteit.
quote:De vijf gemeenten die door de stroomstoring zijn getroffen, delen pamfletten uit onder de inwoners om te wijzen op de permanent geopende opvangadressen, waar mensen zich even kunnen opwarmen en een kopje koffie kunnen krijgen.
Volgens burgemeester Ada Boerma van Maasdriel wordt de opvang belangrijker naarmate de mensen langer in de kou zitten. "We hebben de indruk dat toch nog niet alle mensen weten dat ze naar een opvang kunnen komen, al is het maar voor even. Nu het toch echt moeilijker begint te worden, is het belangrijk dat mensen er wel gebruik van maken, als ze daar behoefte aan hebben."
De hulpdiensten houden er rekening mee dat er voedselvoorziening voor de inwoners van het gebied moet komen, als de storing nog lang gaat duren. Mensen hebben voorraden uit koelkasten en diepvriezers weg moeten gooien, aangezien die apparaten sinds woensdagavond niet meer werken.
quote:Stroomstoring houdt aan
Uitgegeven: 14 december 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 16:59
HURWENEN - De derde donkere en koude avond breekt aan voor de inwoners van de Bommelerwaard en de Tielerwaard. Er is nog geen zicht op herstel van de stroomvoorziening.
Reparatie hoogspanningskabel
Om die reden laten de burgemeesters van de vijf betrokken gemeenten Maasdriel, Neerijnen, Geldermalsen, Zaltbommel en Lingewaal vrijdag tegen de avond een brief met tips en adviezen bezorgen bij hun bevolking.
In de brief raden de burgemeesters de mensen af om kooktoestellen op gas te gebruiken voor verwarming. "U krijgt er bijna geen warmte van en het kan gevaarlijk zijn, omdat het zuurstof onttrekt aan de lucht."
Kleding
Ze adviseren om zo veel mogelijk met meer mensen in een kleine ruimte te gaan zitten, diverse lagen warme kleding te dragen en voor zover mogelijk warme maaltijden en warme dranken te gebruiken. Voor warmte en koffie blijven de opvanglocaties in het gebied ook open, zolang er nog geen stroom is.
"Ik wens u veel sterkte", zo besluiten de burgemeesters hun brief.
Het aanleggen van een hoogspanningsnetwerk, waarbij ook nog een rivier moet worden overspannen, is een karwei waar energiebedrijf NUON normaal gesproken jaren voor uittrekt. Nu moet netbeheerder Continuon een vergelijkbare klus in enkele dagen klaren en dat is een uiterst complex karwei.
Jaren
Dat heeft Jaap Nieuwenhuis van Continuon vrijdag gezegd. Continuon moet op de plaats van het ongeval nieuwe kabels over de Waal trekken over een afstand van 630 meter. "Aan zo'n operatie gaan na jaren van voorbereiding ook nog eens maanden van plannen en logistiek overleg vooraf."
"En we beginnen er zeker niet aan met hoogwater, zoals nu het geval is'', zegt hij. Nieuwenhuis vraagt met zijn uitleg begrip voor de tijd die zijn bedrijf nodig heeft om de Bommelerwaard en de Tielerwaard weer van stroom te voorzien.
Briljant, dat hadden ze zelf nog niet bedachtquote:Ze adviseren om zo veel mogelijk met meer mensen in een kleine ruimte te gaan zitten, diverse lagen warme kleding te dragen en voor zover mogelijk warme maaltijden en warme dranken te gebruiken.
Hoogspanningskabels hersteldquote:Hoogspanningskabels hersteld
Uitgegeven: 14 december 2007 15:41
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 17:15
NIJMEGEN - De hoogspanningskabels boven de Waal tussen Hurwenen en Heesselt zijn provisorisch hersteld. Netbeheerder Continuon test of er weer spanning op de leidingen kan worden gezet.
Reparatie hoogspanningskabel
Als dat lukt, gaat het bedrijf aan de slag om de ongeveer 55.000 getroffen huishoudens weer aan te schakelen.
.....................................
De spanning is om te snijden ja, of om tegenaan te vliegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:03 schreef Ole het volgende:
Ze voeren langzaam de spanning op wordt er gezegd.
Zaltbommel is als eerste aan de beurt
quote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
wie is tong80?
Nog even geduld.quote:Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |