Van Zaltbommel ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Die is blijven steken op de ring, die rijdt nog steeds rondjes
Of ze duiken de kroeg inquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
WTF![]()
"Mensen gaan massaal de straat op, om te vieren dat ze weer stroom hebben". Hebben ze eindelijk stroom gaan ze de kou in. Rare mensen daar.
nog steeds niksquote:
Ja, hallo, alles is donker, ik zie geen pest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:59 schreef Ole het volgende:
De ring Amsterdam natuurlijk. Ze kan de afslag Zalbommel niet vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef je_oma het volgende:
WE'RE BACK ONLINE!!!!!!!![]()
![]()
EDIT: Ik hoor nu dat er een paar andere wijken uitgeknalt zijn![]()
Nee.. Laat die pipo maar lekker in zn eentje verschrompelen zonder Fok!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:33 schreef Grulez het volgende:
Als we nou heel hard roepen?
zie je wel, ik wist hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik vind ook dat Danny een beetje doorsloeg toen ie een Apache ging huren, hoor.
die tong moet wel warm blijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Of hij zit bij z'n moeder of bij z'n broer, gok ik.
Dan lopen er over 9 maanden allemaal kleine tongetjes rondquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Ole het volgende:
straks is ie aan het neuken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Ole het volgende:
"Gooi maar een bak bami in de magnetron als je wilt eten "
Dat kan helemaal niet, die kabeltjes zijn niet aangesloten!quote:
doe dat maar even!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat dit topic ooit nog een 2e deel zou krijgen.
Ja, maar hij is bijna volquote:
Hij zit vast met zijn moeder te scrabblen en ze hebben nog steeds ruzie over het woord stekkerdoos, hoeveel woordwaarde dat isquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |