Nog even geduld.quote:Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.Netbeheerder Continuon begint nu met de voorbereidingen om het getroffen gebied bloksgewijs weer aan te schakelen op het stroomnet.
Ik denk eerst zijn computerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ie eerst de verwarming aanzet.
De Foxy is zijn beste vriendquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef SCH het volgende:
Het eerste dat ie doet zal toch wel FOK! zijn?
Of heeft ie andere vrienden gevonden???
quote:NIJMEGEN - De inwoners van de Bommelerwaard en de Tielerwaard krijgen vanaf zeven uur vrijdagavond weer stroom.
Zie je?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
aha
http://www.google.nl/search?svnum=10&um=1&hl=nl&q=%22Gerrit+de+Kut%22&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
Ik denk dat jij wint.quote:
Maar ze gaan iedereen smsen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:24 schreef SCH het volgende:
Nou waar blijft ie. Ws. slaapt ie en heeft ie het niet in de gaten.
Twijfel je daar aan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:26 schreef SCH het volgende:
Heb jij 'm echt gemist shmoop. In de zin van echt.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Twijfel je daar aan?
En waarom pm jij niet terug, heb je vorige week geantwoord, en niks, nada, noppes.
zeker die ene bij de rivieren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:45 schreef FlyingFox het volgende:
Hoor net van Danny dat ze één server tijdelijk op non-actief hebben gezet.
Don't play the gay-card with me.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Homo's doen dat nooit, wist niet dat dat zo hoorde.
HOAX!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:39 schreef Ole het volgende:
Er is weer stroom![]()
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_stroomstoring.html
Van Zaltbommel ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Die is blijven steken op de ring, die rijdt nog steeds rondjes
Of ze duiken de kroeg inquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
WTF![]()
"Mensen gaan massaal de straat op, om te vieren dat ze weer stroom hebben". Hebben ze eindelijk stroom gaan ze de kou in. Rare mensen daar.
nog steeds niksquote:
Ja, hallo, alles is donker, ik zie geen pest.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:59 schreef Ole het volgende:
De ring Amsterdam natuurlijk. Ze kan de afslag Zalbommel niet vinden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:28 schreef je_oma het volgende:
WE'RE BACK ONLINE!!!!!!!![]()
![]()
EDIT: Ik hoor nu dat er een paar andere wijken uitgeknalt zijn![]()
Nee.. Laat die pipo maar lekker in zn eentje verschrompelen zonder Fok!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:33 schreef Grulez het volgende:
Als we nou heel hard roepen?
zie je wel, ik wist hetquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:40 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ik vind ook dat Danny een beetje doorsloeg toen ie een Apache ging huren, hoor.
die tong moet wel warm blijvenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:45 schreef shmoopy het volgende:
Of hij zit bij z'n moeder of bij z'n broer, gok ik.
Dan lopen er over 9 maanden allemaal kleine tongetjes rondquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef Ole het volgende:
straks is ie aan het neuken
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:22 schreef Ole het volgende:
"Gooi maar een bak bami in de magnetron als je wilt eten "
Dat kan helemaal niet, die kabeltjes zijn niet aangesloten!quote:
doe dat maar even!quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat dit topic ooit nog een 2e deel zou krijgen.
Ja, maar hij is bijna volquote:
Hij zit vast met zijn moeder te scrabblen en ze hebben nog steeds ruzie over het woord stekkerdoos, hoeveel woordwaarde dat isquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:10 schreef shmoopy het volgende:
Aan zoiets zit ik wel te denken, ja.
Ik bel 'm vandaag nog even, z'n telefoon zal het wel weer doen, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |