quote:Schepping van aarde groot succesWat doe je als 3124893-jarige als je je verveelt? Juist, je zoekt iets om mee te spelen! Zo dacht ook God, een man uit het pittoreske Universum. In zes dagen creëerde hij een wereld met licht en duister, lucht, water, een maan en sterren, dieren, man en vrouw.
De zevende dag had hij er genoeg van en schiep hij Guinness. Zij zijn momenteel aan het onderzoeken of Hij het record gezet heeft.
Meer plaatjes van de recordpoging vindt u hier.
Met dank aan Breuls voor de submit.
quote:Man verliest ribIn een opmerkelijk voorval in het Hof van Ede in Ede is een man een van zijn ribben kwijtgeraakt.
De man lag nietsvermoedend onder zijn nieuwe zonnehemel toen hij een vreemd gevoel kreeg in zijn buik. Toen hij naar zijn buik keek, zag hij naar eigen zeggen een doorzichtige hand die een van zijn ribben verwijderde.
Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat hij inderdaad een van zijn ribben kwijt is. Artsen hebben echter niet kunnen vaststellen hoe deze verwijderd is. Er is namelijk geen lichamelijk letsel vastgesteld. Artsen spreken van het eerste medische mirakel.
De man blijft nog enige tijd ter observatie in het ziekenhuis.
Met dank aan Ferdo voor de submit
quote:Appel gestolen, verdachte opgepaktDe Schepper keek vanmorgen raar op toen er een appel ontbrak uit zijn boomgaard. Hoewel hij zijn onderhuurders strikte instructies had gegeven van de appels af te blijven, bleek er toch een verdwenen te zijn. De politie stelde onmiddellijk een onderzoek in.
Het onderzoek bracht een hoofdverdachte naar voren. De 24-jarige Adam B. is vanavond overgebracht naar het hoofdkantoor in Exile. Zijn 22-jarige vriendin reageerde geschokt. “Hij is altijd zo’n lieve jongen, hij doet altijd wat iedereen van hem vraagt, ik kan het niet geloven!”
[upd. 22.15]
Justitie heeft naar buiten gebracht dat er inmiddels ook een medeverdachte gearresteerd is. De 34889-jarige Satan de S. wordt ervan verdacht Adam B. te hebben geassisteerd in zijn wandaad.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Janetje het volgende:
Ik vond er nog een! Ik vond er nog een!
[..]
Ben blij dat ik zo'n goeie search heb man!quote:
quote:Petrus: VOL IS VOLDe hemel wordt binnenkort gesloten. Tenminste, dit beweert de zelfverklaarde hemelbewaarder Petrus, ook bekend als hij Simon Bar Jona.
"Toen God begon met Adam en Eva had hij niet voorzien dat de menselijke populatie zo groot zou worden. Hij was dolbewust op zoek naar wat gezelschap in zijn Hemeldomein, maar zoals dat nu eenmaal gaat in beperkte ruimtes. Als het vol is, is het vol."
Belangenorganisaties staan op hun achterste benen. "Iedereen heeft recht op een stukje hemel.". Voorgestelde belastingverhogingen om de Hemel uit te breiden worden door Petrus van de hand gewezen. "De hemel is niet oneindig en God heeft ook zijn privacy nodig!"
Eind deze week wordt er van Hogerhand een rapport uitgebracht waarin mogelijke oplossingen en een beleidsplan worden gepresenteerd.
quote:Familiedrama: man slaat broer doodDe politie is op zoek naar een man die vluchtte nadat hij zijn broer doodde. De man, de 18-jarige Kaïn uit Almelo sloeg zijn evenoude broer Abel hard op het hoofd na een ruzie. Dit alles vond plaats in de nacht van toen op een dag later.
Beide jongens woonden nog thuis. De ouders van de twee jongens vonden het levenloze lichaam de volgende dag in het veld toen zij aan het werk wilden gaan. Van Kaïn ontbrak ieder spoor.
Volgens de laatste berichten is hij voor het laatst gesignaleerd op weg naar Nod, ten oosten van Almelo. De politie roept op contact op te nemen met het bureau in Almelo als u de jongen tegenkomt. Kaïn heeft bruin haar, een slank postuur, een zongebruinde huid en blauwe ogen.
quote:Jezus gespot bij de hoerenHet is al bekend dat verschillende mannen naar de hoeren gaan om even een potje te gaan rotzooien, maar een oplettende FOK!ker heeft Jezus gespot bij de hoeren. Onze FOK!ker liep achter hem aan en zag hem aanbellen bij Maria Magdalena. Zij verrichtte eerst huishoudelijke taken omdat er maar geen klant kwam opdagen.
Onze FOK!ker achterhaalde de waarheid al snel en zag een paar minuten later Jezus bezigen met mevrouw Magdalena. “Het is wel even wennen, zo een lekkere neukbeurt geven aan het geile vrouwtje. Voor mij was het nu pas Hemelvaartsdag dankzij een potje wiet.”, aldus onze beroemdste Bijbelfiguur. Het is nog niet bekend of Jezus naderhand gespot is op de Wallen.
quote:hevige regenval verwachtDe weersverwachting voor de komende dagen geeft vooral veel regenval aan. Ene Noach verwacht het ergste, hij heeft een grote boot gebouwd voor zijn familie en veestapel. Tegen onze man ter plaatse zei hij: "je kunt er wel om lachen en me als een gestoorde TRU-er afschilderen, maar ik weet het zeker. God heeft contact met me gezocht. Hij heeft me opgedragen om van elke diersoort een mannetje en een vrouwtje mee te nemen, zodat de soorten niet verloren gaan."
Hij voegt de daad bij het woord, want de afgelopen paar dagen is zijn familie in het hele land gesignaleerd tijdens het transport van verschillende diersoorten.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:08 schreef Samsonneke het volgende:
Huh? Hoe kan dit?
Toen was er toch nog helemaal geen internet?
Niet lullig bedoeld hoor, maar je komt uit België?quote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef Samsonneke het volgende:
Staat er linksboven nog wel doodleuk "Sinds 1999"
Voor Christusquote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef Samsonneke het volgende:
1999 n.d.O. wel te verstaan. Na de Oerknal.quote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef Samsonneke het volgende:
Blasfemistquote:Op zondag 9 december 2007 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
1999 n.d.O. wel te verstaan. Na de Oerknal.
Eerst de oerknal. Toen had Hij pas die grote kleibol om allerlei leuke dingen mee te doen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Blasfemist![]()
Na de schepping natuurlijk
quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
Wat is Uw doel op deze aard?
Ik ben door God naar de aarde gezonden om de mensheid te vertellen dat God goed is, dat mijn Vader goed is en dat de appeltaart in de Hemel bijzonder lekker is. Wel zelf slagroom meenemen.
Pardon?
Haha, nee, het spijt, een beetje Godenhumor. In de Hemel hebben we geen appeltaart.
quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
Ik ben door God naar de aarde gezonden om de mensheid te vertellen dat God goed is, dat mijn Vader goed is en dat de appeltaart in de Hemel bijzonder lekker is. Wel zelf slagroom meenemen.
Pardon?
Haha, nee, het spijt, een beetje Godenhumor. In de Hemel hebben we geen appeltaart.
goed topique weer, Janetje.quote:Verwarde, dronken man opgepakt. (update)Begin deze ochtend is er een man opgepakt op een veld met olijvenbomen. De man in kwestie was uiterst agressief jegens de bewakers en dreigde meerdere malen te ontsnappen. Gelukkig kon hij opgepakt worden met behulp van een van zijn dierbaren die zich zorgen begon te maken om te man.
De man die aangifte deed gaf aan dat zijn daden vooraf gingen aan een zuipfestijn met een aantal vrienden. Er wordt gesproken over meerdere liters wijn per persoon.
Update. 14:56
Na aanwijzingen van meerdere mensen is de verdachte Jesus van N. schuldig bevonden aan misleiding, chantage en moord. Jezus van N. was een belangrijk persoon in het bestuur van een sekte die probeerde een nieuwe wereldorde te vormen. Hij word gezien als leidinggevende tijdens de genocide in Egypte, waar meerdere mensen omkwamen na 7 plagen. Op dit moment wordt God onze H. ook gezocht voor medeplichtigheid. Een van zijn meest befaamde misdaden was het verstrekken van grote hoeveelheden canabis aan de jury van het "Guinnessbook of worldrecords" om hen zodoende te misleiden door net te doen of hij over water kon lopen. In feite was dit een stuk blauw zeil.
Update. 16:43
Jezus van N. heeft net zijn straf mogen aanhoren. Maar liefst 465 stokslagen en een crucifictie worden tegen hem geëist. De straf zal later deze dag voltooid worden. Eenieder is welkom dit spectakel te aanschouwen. Popcorn en cola zijn op locatie te koop.
Update. 19:07
Jezus is inmiddels geëxecuteerd en bezweken aan zijn verwondingen. Geruchten gaan dat er plannen worden gemaakt om andere topstukken van de secte op te pakken.
Update 7:08
Op wonderlijke wijze is vanmorgen het lichaam van de misdadiger plotseling van het kruis verdwenen. Geruchten gaan dat de verdachte gisteravond is ontsnapt nadat meerdere mensen hem hebben zien lopen. De politie is haastig op zoek naar deze man, hij is uiterst gevaarlijk, pas daarom op.
Heeft U tips? of zag U iets verdachts? bel dan met uw locale politiebureau. 06-43653265
quote:Man na 3 dagen weer boven waterEen ietwat verwarde man is aangespoeld op het strand van Scheveningen. De 31-jarige man uit Tarsis beweerde 3 dagen en nachten in de buik van een walvis te hebben doorgebracht.
Getuigenverklaringen bevestigen dat hij gedurende een storm tijdens een bootreis naar Tarsis overboord geslagen is. De opvarenden slaagden er niet in hem weer aan boord te halen voordat hij door de golven werd opgeslokt. De man werd doodgewaand. De familie van Jonas spreekt van een wonder.
De man wordt momenteel psychologisch onderzocht en maakt het naar omstandigheden goed. Deze week zijn de grillen van de zee al eerder in het nieuws geweest. Afgelopen vrijdag berichtten we nog dat een zekere J. van Nazareth in een recordpoging voor het Guinness Book of World Records 400 meter over het water heeft gelopen.
Ik vond het ook al raar staan ja.. maar toen vond ik dit..quote:Op maandag 10 december 2007 10:09 schreef B4CO het volgende:
Je vergat sinds 1999 uit de logo te halen of te veranderen
maar leuk bedacht
quote:FOK!frontpage van start gegaanNa het succes van de Stenograaf.nl en de Odovicium Courant is er een nieuwe nieuwssite in het leven geroepen. De FOK!fontpage is een site waarop luchtig nieuws wordt afgewisseld met nieuws dat het hele land bezighoudt.
Deze site wordt gerund door oprichter Danny Roodbol. Hij wordt op zijn beurt bijgestaan door een grote groep vrijwilligers die de nieuwsposttaken op zich nemen.
De slogan van de site heeft echter wel voor veel commotie gezorgd. "Sinds 1999" is de zin die prijkt onder het FOK!logo. Sommige experts beweren dat de 1999 staat voor het aantal tranen dat God gelaten heeft om deze wereld voordat FOK! bestond. Anderen beweren dat 1999 staat voor een jaartal in een nog niet bestaand systeem van zonsopgangen en zonsondergangen en seizoensveranderingen. De heer Roodbol zelf wil hier geen uitspraken over doen; hij laat het aan ieders verbeelding over.
Veel plezier op FOK!
Oeh, zou WAARHEID dit userinterview gezien hebben?quote:Op zondag 9 december 2007 23:47 schreef Janetje het volgende:
Ik kwam net ook nog een userinterview tegen!
--------------
FOK!ker van de week: Jezus_v_N
[ afbeelding ]
Dag Jezus, naar wij vernomen hebben ben je (mogen we je zeggen?) de zoon van God. Hoe voelt dat nou?
Nou, eigenlijk heb ik liever dat jullie me aanspreken met het respect dat ik verdien. Ik ben de zoon van God, dus wens met 'U' aangesproken te worden. En ja, het is goed om de Zoon van de Here te zijn, je hebt wat extra voordeeltjes, wat extra korting bij de barbier, bij de taverne. Het helpt trouwens ook aardig met het krijgen van de vrouwtjes. Ze zijn niet bij me vandaan te slaan.
Excuses Here. Om dit interview in te leiden, mag ik u vragen hoe oud u bent?
Ik zei ‘U’. Maar uw onnozelheid is u vergeven, u bent slechts een nietige mens.
En ja, dat mag u vragen. Ik ben op dit moment 29 lentes jong.
Pardon?
Juist ja.. Wat vindt u van de geruchten dat U een nepperd zou zijn?
Deze mensen krijgen per direct een plaatsje in de Hel toegewezen, het warme gedeelte. Ik kan werkelijk niet geloven dat er ook maar iemand is die mijn Goddelijkheid niet inziet. Daarnaast, ik kan wonderen verrichten, beat that.
Ja, daar hebben we iets van gezien inderdaad. U heeft een tot zijn middel verlamde man weer laten lopen. Hoe deed u dit?
Uiteraard heb ik hierbij hulp gekregen van mijn Vader. Door hem kreeg ik de kracht en genas hem met pure goedheid. Deze man zal mij de rest van zijn leven op zijn knieën danken, nu hij daar weer op kan zitten. Goed ben ik he? Kunnen jullie trouwens geen special doen, speciaal over de door mij verrichte wonderen?
Deze man was niet een door U ingehuurde acteur?
Nee, wat denkt u wel! Als dit interview op deze toon voortgaat, wens ik bij deze niet meer mee te werken aan dit gesprek.
Het spijt ons Here, we zullen nu verder gaan met de algemene interviewvragen.
Wat deed U ooit besluiten om op FOK! te gaan posten?
Ach, je moet ergens je gal spuwen. Ik kwam op de site terecht omdat ik mijn Vader googlede, zodoende kwam ik uit bij het nieuwsbericht over de schepping (hij houdt er maar niet over op zelf). Toen ik een bericht over mezelf tegen kwam móest ik reageren, dus heb ik me geregistreerd en zo is het balletje gaan rollen.
Hoe kwam U op uw username?
Jezus was al bezet. Dan moet je wat he.
Wie mogen er wat jou betreft onmiddelijk een ban krijgen?
Ongelovigen. Stelletje heidenen! Ik ga over een paar jaar voor jullie aan het kruis hangen! Aan een houten kruis dan, een nagel door mijn geslachtsdelen heb ik zelfs niet voor die heidenen hier over.
Wat zou je willen vragen aan de volgende FOK!ker van de week?
Als je 1 set dieren niet van de zondvloed hoeven te redden, welke zou je dan kiezen?
En de vraag van de vorige user van de week, GOD: Zou je sterven voor de zonden van de mensheid, zodat hun onschuld gerestaureerd wordt en ik ze in mijn armen kan sluiten in de Hemel wanneer zij sterven?
Wat een kutvraag. Daar heeft Hij me vorige maand al voor gestrikt.
-----------------
Whehehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Oeh, zou WAARHEID dit userinterview gezien hebben?
Dat is sarcastisch neem ik aan? We hebben hem weken geleden al gehadquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
WheheheheIk wil hem weleens zien als FOK!ker van de week
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:22 schreef Ronalld het volgende:
Was het niet Eva die die appel jatte?!!?
Ik weet het niet, ik kan geen update van het bericht vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:22 schreef Ronalld het volgende:
Was het niet Eva die die appel jatte?!!?
quote:Man steekt Alpen over op olifantGeneraal extraordinaire Hannibal Barkas, is er in geslaagd per olifant de Alpen over te steken. Barkas, vooral bekend door zijn rol in de oorlog tegen de Romeinen, vertrok met zijn leger dapperen vanuit Spanje en trok over de Pyreneeën, door Zuid-Gallië, over de Alpen naar Italië.
Ondanks de ontberingen is de 27-jarige Generaal vrij luchtig over zijn reis: "Ach, er waren wat sneeuwstormpjes, er lagen wat rotsen op de weg en hier en daar was het een tikje glad." Op de vraag hoeveel van zijn mannen het leven gelaten hebben tijdens de hachelijke onderneming antwoordde Barkas:"Ach, de helft is dood, maar hey ik heb er nog een paar duizend over. Daar gaat het echter niet om, ik heb het record verbroken! Het gaat om mij. Om mij en mijn Dikke Bertha".
Het is nog onduidelijk of de krijgsheer met zijn recordpoging wordt opgenomen in het Guinness Book of World Records.
Ik vind je niet meer liefquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kan geen update van het bericht vinden.
Ik vond er trouwens nog eentje vanmiddag:
[..]
2 The woman said to the serpent, "We may eat fruit from the trees in the garden, 3 but God did say, 'You must not eat fruit from the tree that is in the middle of the garden, and you must not touch it, or you will die.' "quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kan geen update van het bericht vinden.
Whehehe, ach er zitten ZEER ZEKER goeie tussen hoor!quote:
quote:Jongeman doodt man met steenIn een bar in Socho is vorige week een man omgekomen. De man was dronken en werd agressief toen de barman weigerde hem meer drank te verkopen. De boomlange, stevig gebouwde Golia T. daagde hierop iedereen uit om met hem te vechten. Toen hij geen respons kreeg, begon hij de hele kroeg in puin te slaan.
Tijdens zijn vernielingstocht door de kroeg uitte hij diverse bedreigingen richting het personeel. Toen hij uiteindelijk de vrouw van de kroegbaas een klap gaf, was de maat vol voor David S., de 17-jarige zoon van de kroegbaas. Hij pakte een stenen asbak en gooide deze naar de razende man. De asbak trof de dronkenlap recht tussen de ogen.
De bewusteloze man werd per ambulance naar het ziekenhuis in Azeka vervoerd. Hij overleed op weg naar het ziekenhuis. Achteraf bleek de man thuis problemen te hebben gehad. Hij lag in scheiding met zijn vrouw en was tijdelijk dakloos. De bij tijden zwaar alcoholistische man had al meerdere veroordelingen voor geweldpleging op zijn naam staan.
David S. is door de politie voor verhoor meegenomen.
quote:Johannes de D. opgepakt voor viervoudige moordJohannes de D. is vanmiddag in zijn huis in Judea opgepakt op verdenking van het ombrengen van 4 van zijn werknemers. De D., werkzaam als visser, zou zijn slachtoffers door middel van verdrinking hebben omgebracht.
Zijn wandaden kwamen aan het licht toen bleek dat één van de lijken van zijn werknemers verstrikt zat in het vissersnet van zijn boot. Vermoedelijk dumpte de D. zijn slachtoffers op zee, nadat hij ze bij de kust had verdronken.
Gesprekken met getuigen en werknemers wijzen uit dat Johannes zich mogelijk met sekte-achtige rituelen bezighield. Zo beloofde hij zijn andere werknemers dat hij ze, als ze hem gehoorzaam waren, heiligen zouden worden. Hiervoor moesten zij wel eerst gedoopt worden, wisten de werknemers te vertellen. Wat dit dopen precies inhoudt, is onbekend.
De gemeenschap reageerde geschokt. ”Johannes is zo’n aardig man, altijd in voor een praatje", zegt J. de Vink, eigenaar van de plaatselijke rederij. Ook Jezus van Nazareth, koningskandidaat in de volgende verkiezingen, uitte zijn verbazing. "Ik ken deze man al mijn hele leven, hij is familie van mij. Hij zou zoiets nooit doen."
Johannes de D. wordt komend weekend voorgeleid.
De posts op FP bewijzen toch anders...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tvp
maar jullie weten toch wel dat god heul niet bestaat he?
die is nog niet oud hoorrquote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef admiraal_anaal het volgende:ik sta in de televaag
[ afbeelding ]
nee?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef master_X het volgende:
[..]
die is nog niet oud hoorr [afbeelding]
Die van WAARHEID bedoel je zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De posts op FP bewijzen toch anders...
Ik ben het daar helemaal me eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef buzzer het volgende:
Echt een briljant topic dit
Goed werk Janetje
Heeft iemand enig idee hoe het verder gegaan is?quote:‘Ark van Noach’ verdwenenHet schip dat de bijnamen ‘ark van Noach’ en ‘redding der wereld’ draagt, is vandaag als vermist opgegeven. Drie dagen geleden vertrok de ark vanuit de haven in ¦ibenik. Het schip vervoerde duizenden dieren, twee van elke soort. Onder deze dieren bevonden zich ook enkele bedreigde diersoorten.
Deze ludieke wereldtour met het honderden meters lange zeilschip werd gesponsord door G.O.D., een organisatie ten behoeve van natuurbehoud, die in 323 na Chr. is opgericht. Deze reis moet de aandacht vestigen op de vele doden die er gevallen zijn door overstromingen en vloedgolven van de afgelopen jaren. Het schip zou enkele tientallen havens langs de kust langsvaren.
"Snap je. Een boot is de redding", zo sprak Noach, de kunstenaar die de ark bouwde. Hij beweerde van hogerhand de opdracht te hebben gekregen om deze boot te bouwen. “Ja echt, een boot, als redding, voor vloedgolven. Zie je het verband? Chill man."
Enkele uren nadat er een noodsignaal uit was gegaan van het schip, bevestigde de kustwacht dat het schip verdwenen was. Gevreesd wordt dat het schip met dieren en al ten onder is gegaan in het noodweer van afgelopen nacht.
Met dank aan surveillance_fiets voor de submit
quote:Ark van Noach terecht. Noach opgepakt.
De 'Ark van Noach' die al enkele dagen vermist werd is terecht. Een patrouille van de politie ter water kwam de ark gisteren op het spoor. Tijdens een routinecontrole aan boord van de ark bleek dat Noach niet in het bezit was van een geldig vaarbewijs. Ook de vrachtbrieven waren niet in orde. Hierop hebben de dappere dienders steekproefsgewijs enkele van de duizenden dieren die op de ark aanwezig waren onderzocht. Allen bleken zij in hun magen bolletjes cocaine te hebben. Noach ontkent elke betrokkenheid en zegt dat hij door G.O.D. is gebruikt onder valse voorwendselen. De politie heeft Noach toch ingesloten en zal overgaan tot vervolging van Noach. Morgenochtend zal het OM aan de rechter vragen om zijn voorlopige hechtenis met 30 dagen te verlengen. Noach word inmiddels bijgestaan door de topadvocaat Meester Iskariot
Met dank aan Waarheidvoor de submit.
moeten we de boot anders zoeken op google earth ??quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee hoe het verder gegaan is?
In het screenshot op de vorige pagina staat dat Noach is aangehouden. Kan iemand dat bericht vinden?
Jaaa! Dat is hem! Dat ik die zelf niet kon vinden joh!quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:20 schreef santax het volgende:
Volgens mij was dat deze Janetje.
[..]
quote:Lazarus bekent: wederopstanding hoaxEen ieder die het nieuws de afgelopen weken heeft gevolgd, heeft gehoord van of gelezen over de wederopstanding van Lazarus. Lazarus zou, drie dagen na zijn overlijden, zijn opgestaan uit de dood.
Vanmiddag heeft Lazarus in een persconferentie bekend gemaakt dat zijn actie slechts een publiciteitsstunt geweest is. Met deze stunt wilde hij het imago van het uitvaartcentrum van zijn achterneef een boost geven. De wederopstandings-hoax had echter nog een ongewenst neveneffect: duizenden mensen bezochten het huis van Lazarus als een soort bedevaartsoord en wilden een glimp van hem opvangen.
”Vannacht kwam er zelfs iemand mijn huis binnen die me wakker maakte. Ik ben nog nooit zo geschrokken. Het idee dat mensen zo fanatiek zijn dat ze je besluipen in je eigen huis maakt me bang. Daarom heb ik besloten het nu bekend te maken.”
De politie beraadt zich momenteel over eventuele gerechtelijke stappen wegens opzettelijke misleiding.
Nah, denk niet dat hij nog te vinden is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:08 schreef master_X het volgende:
[..]
moeten we de boot anders zoeken op google earth ??
jeetje wat een briljante wending van dit topicquote:Op zondag 16 december 2007 12:13 schreef luckass het volgende:
Man stampt tropische vis dood
+1 voor de fipo
quote:Man overvallen en voor dood achtergelatenEen man uit Jeruzalem is gisteravond overvallen toen hij op weg was naar de markt in Jericho. De man werd ontdaan van zijn kleding en koopwaar en werd zwaargewond achtergelaten in de bosjes naast de hoofdweg.
Het gebeuren kwam aan het licht nadat zijn familie een zoekactie op touw had gezet toen de man 's avonds nog niet op zijn plaats van bestemming aangekomen was. De man werd gevonden door een toevallige voorbijganger, deze bracht de man te ezel naar de plaatselijke herberg.
Het slachtoffer is onmiddellijk naar ziekenhuis De Herberg overgebracht. De daders zijn nog steeds voortvluchtig.
quote:Vrouw gestenigd na ‘miraculeuze’ zwangerschapIn Nazareth is vandaag een vrouw gestenigd nadat zij aan haar man had verklaard zwanger te zijn. Op zich is dat nog geen reden voor steniging, maar haar man was niet de vader.
De 19-jarige vrouw verklaarde tegenover haar kersverse echtenoot zwanger te zijn van ‘de Heilige Geest’. Helaas voor de vrouw was de man niet erg goedgelovig en liet artsen een onderzoek instellen. Hij had namelijk nog nooit gemeenschap met haar gehad.
Hoewel de artsen geen doorslaggevend bewijs vonden dat de vrouw nog maagd was, is zij door de rechtbank in Nazareth ter dood veroordeeld. "Gelukkig heb ik nog 3 vrouwen over", verklaarde een geïrriteerde Jozef van N.
ik niet jij wel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:46 schreef ToT het volgende:
Whehehe....
Alleen vraag ik me af hoeveel mensen dat verhaal van de barmhartige samaritaan kennen.
Ach, ik teer nu op m'n basisschoolkennis. Zal wel meevallenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:46 schreef ToT het volgende:
Whehehe....
Alleen vraag ik me af hoeveel mensen dat verhaal van de barmhartige samaritaan kennen.
daar maakte ik alleen kleurplaten en kleieen en rond rijden op die rare fietsjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, ik teer nu op m'n basisschoolkennis. Zal wel meevallen
quote:Maria M. beschuldigd van hoereren
Gepost Sabbath 4 mvrt 36 na J.C. 12.23uur door: Petrus (petre) bron: FOK!Schokkend nieuws bereikte onlangs onze J-C-fanclub! Onze groupie Maria M. is door ene Pontius P. beschuldigd van hoereren. De aanklacht luidt dat de vrouw met meerdere mannen een relatie onderhield vlak voordat zij de groupie van J-C werd. Ook wordt gefluisterd dat zij onze held, J-C zou hebben bevredigd alleen om roem te vergaren.
Hoewel Maria M. nooit iets wilde vertellen over haar verleden voor ze zich bij de J-C-fanclub aansloot, wordt nu duidelijk dat haar verleden niet rooskleurig was. Ze zou de bijnaam Maria Thomas hebben, dit omdat ze ongelovigen trakteerde op bevrediging als ze zich zouden aansluiten bij J-C's fanclub. De J-C-fanclub haast zich om te zeggen dat zij van deze wervingsactiviteiten niets afwist en vraagt een ieder die gisteravond bij het wijnproef-avondmaal is geweest om hun kleding te ontdoen van eventuele vlekken en andere achtergebleven residuen.
Update 14.43uur:
Volgens de Romeinse garde van Pontius P. zou ook J-C worden gehoord in verband met eerder genoemde gebeurtenissen. Boze tongen beweren dat J-C de beschermheer van Maria M. was en haar opdroeg zijn woorden zo veel mogelijk te verspreiden. Een getuige tekende de volgende uitspraak op uit mond van J-C: "Gaat heen en vermenigvuldig u!". Ook de uitspraak "Neemt hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam" zou door J-C zijn uitgesproken in het bijzijn van een aantal vrouwmensen. Judas I., de woordvoerder van J-C wil nog niet reageren. Hij plant een bijeenkomst bij de derde kraai van de haan. Uw razende reporter zal ook dan aanwezig zijn om de onschuld van Maria M. en J-C uit zijn mond op te tekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |