quote:Vrouw gestenigd na ‘miraculeuze’ zwangerschapIn Nazareth is vandaag een vrouw gestenigd nadat zij aan haar man had verklaard zwanger te zijn. Op zich is dat nog geen reden voor steniging, maar haar man was niet de vader.
De 19-jarige vrouw verklaarde tegenover haar kersverse echtenoot zwanger te zijn van ‘de Heilige Geest’. Helaas voor de vrouw was de man niet erg goedgelovig en liet artsen een onderzoek instellen. Hij had namelijk nog nooit gemeenschap met haar gehad.
Hoewel de artsen geen doorslaggevend bewijs vonden dat de vrouw nog maagd was, is zij door de rechtbank in Nazareth ter dood veroordeeld. "Gelukkig heb ik nog 3 vrouwen over", verklaarde een geïrriteerde Jozef van N.
ik niet jij wel?quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:46 schreef ToT het volgende:
Whehehe....
Alleen vraag ik me af hoeveel mensen dat verhaal van de barmhartige samaritaan kennen.
Ach, ik teer nu op m'n basisschoolkennis. Zal wel meevallenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:46 schreef ToT het volgende:
Whehehe....
Alleen vraag ik me af hoeveel mensen dat verhaal van de barmhartige samaritaan kennen.
daar maakte ik alleen kleurplaten en kleieen en rond rijden op die rare fietsjesquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, ik teer nu op m'n basisschoolkennis. Zal wel meevallen
quote:Maria M. beschuldigd van hoereren
Gepost Sabbath 4 mvrt 36 na J.C. 12.23uur door: Petrus (petre) bron: FOK!Schokkend nieuws bereikte onlangs onze J-C-fanclub! Onze groupie Maria M. is door ene Pontius P. beschuldigd van hoereren. De aanklacht luidt dat de vrouw met meerdere mannen een relatie onderhield vlak voordat zij de groupie van J-C werd. Ook wordt gefluisterd dat zij onze held, J-C zou hebben bevredigd alleen om roem te vergaren.
Hoewel Maria M. nooit iets wilde vertellen over haar verleden voor ze zich bij de J-C-fanclub aansloot, wordt nu duidelijk dat haar verleden niet rooskleurig was. Ze zou de bijnaam Maria Thomas hebben, dit omdat ze ongelovigen trakteerde op bevrediging als ze zich zouden aansluiten bij J-C's fanclub. De J-C-fanclub haast zich om te zeggen dat zij van deze wervingsactiviteiten niets afwist en vraagt een ieder die gisteravond bij het wijnproef-avondmaal is geweest om hun kleding te ontdoen van eventuele vlekken en andere achtergebleven residuen.
Update 14.43uur:
Volgens de Romeinse garde van Pontius P. zou ook J-C worden gehoord in verband met eerder genoemde gebeurtenissen. Boze tongen beweren dat J-C de beschermheer van Maria M. was en haar opdroeg zijn woorden zo veel mogelijk te verspreiden. Een getuige tekende de volgende uitspraak op uit mond van J-C: "Gaat heen en vermenigvuldig u!". Ook de uitspraak "Neemt hiervan gij allen, want dit is mijn lichaam" zou door J-C zijn uitgesproken in het bijzijn van een aantal vrouwmensen. Judas I., de woordvoerder van J-C wil nog niet reageren. Hij plant een bijeenkomst bij de derde kraai van de haan. Uw razende reporter zal ook dan aanwezig zijn om de onschuld van Maria M. en J-C uit zijn mond op te tekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |