Ik kwam net ook nog een userinterview tegen!
--------------
FOK!ker van de week: Jezus_v_N
Dag Jezus, naar wij vernomen hebben ben je (mogen we je zeggen?) de zoon van God. Hoe voelt dat nou?Nou, eigenlijk heb ik liever dat jullie me aanspreken met het respect dat ik verdien. Ik ben de zoon van God, dus wens met 'U' aangesproken te worden. En ja, het is goed om de Zoon van de Here te zijn, je hebt wat extra voordeeltjes, wat extra korting bij de barbier, bij de taverne. Het helpt trouwens ook aardig met het krijgen van de vrouwtjes. Ze zijn niet bij me vandaan te slaan.
Excuses Here. Om dit interview in te leiden, mag ik u vragen hoe oud u bent?Ik zei ‘U’. Maar uw onnozelheid is u vergeven, u bent slechts een nietige mens.
En ja, dat mag u vragen. Ik ben op dit moment 29 lentes jong.
Wat is Uw doel op deze aard?Ik ben door God naar de aarde gezonden om de mensheid te vertellen dat God goed is, dat mijn Vader goed is en dat de appeltaart in de Hemel bijzonder lekker is. Wel zelf slagroom meenemen.
Pardon?Haha, nee, het spijt, een beetje Godenhumor. In de Hemel hebben we geen appeltaart.
Juist ja.. Wat vindt u van de geruchten dat U een nepperd zou zijn?Deze mensen krijgen per direct een plaatsje in de Hel toegewezen, het warme gedeelte. Ik kan werkelijk niet geloven dat er ook maar
iemand is die mijn Goddelijkheid niet inziet. Daarnaast, ik kan wonderen verrichten, beat that.
Ja, daar hebben we iets van gezien inderdaad. U heeft een tot zijn middel verlamde man weer laten lopen. Hoe deed u dit?Uiteraard heb ik hierbij hulp gekregen van mijn Vader. Door hem kreeg ik de kracht en genas hem met pure goedheid. Deze man zal mij de rest van zijn leven op zijn knieën danken, nu hij daar weer op kan zitten. Goed ben ik he? Kunnen jullie trouwens geen special doen, speciaal over de door mij verrichte wonderen?
Deze man was niet een door U ingehuurde acteur?Nee, wat denkt u wel! Als dit interview op deze toon voortgaat, wens ik bij deze niet meer mee te werken aan dit gesprek.
Het spijt ons Here, we zullen nu verder gaan met de algemene interviewvragen.
Wat deed U ooit besluiten om op FOK! te gaan posten?Ach, je moet ergens je gal spuwen. Ik kwam op de site terecht omdat ik mijn Vader googlede, zodoende kwam ik uit bij het nieuwsbericht over de schepping (hij houdt er maar niet over op zelf). Toen ik een bericht over mezelf tegen kwam móest ik reageren, dus heb ik me geregistreerd en zo is het balletje gaan rollen.
Hoe kwam U op uw username?Jezus was al bezet. Dan moet je wat he.
Wie mogen er wat jou betreft onmiddelijk een ban krijgen?Ongelovigen. Stelletje heidenen! Ik ga over een paar jaar voor jullie aan het kruis hangen! Aan een houten kruis dan, een nagel door mijn geslachtsdelen heb ik zelfs niet voor die heidenen hier over.
Wat zou je willen vragen aan de volgende FOK!ker van de week?Als je 1 set dieren niet van de zondvloed hoeven te redden, welke zou je dan kiezen?
En de vraag van de vorige user van de week, GOD: Zou je sterven voor de zonden van de mensheid, zodat hun onschuld gerestaureerd wordt en ik ze in mijn armen kan sluiten in de Hemel wanneer zij sterven?Wat een kutvraag. Daar heeft Hij me vorige maand al voor gestrikt.
-----------------
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde