abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2007 @ 12:33:19 #81
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55241709
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Tvp

maar jullie weten toch wel dat god heul niet bestaat he?
De posts op FP bewijzen toch anders...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_55242676
TVP + potentieel TTT
pi_55251353
ik sta in de televaag

pi_55251670
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik sta in de televaag

[ afbeelding ]
die is nog niet oud hoorr
pi_55251683
quote:
Op donderdag 13 december 2007 19:00 schreef master_X het volgende:

[..]

die is nog niet oud hoorr [afbeelding]
nee?
pi_55258050
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

De posts op FP bewijzen toch anders...
Die van WAARHEID bedoel je zeker?
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:50:45 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55264184
Echt een briljant topic dit
Goed werk Janetje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_55285023
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:50 schreef buzzer het volgende:
Echt een briljant topic dit
Goed werk Janetje
Ik ben het daar helemaal me eens
pi_55285487
quote:
‘Ark van Noach’ verdwenen

Het schip dat de bijnamen ‘ark van Noach’ en ‘redding der wereld’ draagt, is vandaag als vermist opgegeven. Drie dagen geleden vertrok de ark vanuit de haven in ¦ibenik. Het schip vervoerde duizenden dieren, twee van elke soort. Onder deze dieren bevonden zich ook enkele bedreigde diersoorten.

Deze ludieke wereldtour met het honderden meters lange zeilschip werd gesponsord door G.O.D., een organisatie ten behoeve van natuurbehoud, die in 323 na Chr. is opgericht. Deze reis moet de aandacht vestigen op de vele doden die er gevallen zijn door overstromingen en vloedgolven van de afgelopen jaren. Het schip zou enkele tientallen havens langs de kust langsvaren.

"Snap je. Een boot is de redding", zo sprak Noach, de kunstenaar die de ark bouwde. Hij beweerde van hogerhand de opdracht te hebben gekregen om deze boot te bouwen. “Ja echt, een boot, als redding, voor vloedgolven. Zie je het verband? Chill man."

Enkele uren nadat er een noodsignaal uit was gegaan van het schip, bevestigde de kustwacht dat het schip verdwenen was. Gevreesd wordt dat het schip met dieren en al ten onder is gegaan in het noodweer van afgelopen nacht.

Met dank aan surveillance_fiets voor de submit
Heeft iemand enig idee hoe het verder gegaan is?
In het screenshot op de vorige pagina staat dat Noach is aangehouden. Kan iemand dat bericht vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 15-12-2007 03:09:39 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_55285773
Volgens mij was dat deze Janetje.
quote:
Ark van Noach terecht. Noach opgepakt.

De 'Ark van Noach' die al enkele dagen vermist werd is terecht. Een patrouille van de politie ter water kwam de ark gisteren op het spoor. Tijdens een routinecontrole aan boord van de ark bleek dat Noach niet in het bezit was van een geldig vaarbewijs. Ook de vrachtbrieven waren niet in orde. Hierop hebben de dappere dienders steekproefsgewijs enkele van de duizenden dieren die op de ark aanwezig waren onderzocht. Allen bleken zij in hun magen bolletjes cocaine te hebben. Noach ontkent elke betrokkenheid en zegt dat hij door G.O.D. is gebruikt onder valse voorwendselen. De politie heeft Noach toch ingesloten en zal overgaan tot vervolging van Noach. Morgenochtend zal het OM aan de rechter vragen om zijn voorlopige hechtenis met 30 dagen te verlengen. Noach word inmiddels bijgestaan door de topadvocaat Meester Iskariot

Met dank aan Waarheid voor de submit.

[ Bericht 1% gewijzigd door santax op 15-12-2007 04:27:17 ]
pi_55286478
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 02:59 schreef Janetje het volgende:

[..]

Heeft iemand enig idee hoe het verder gegaan is?
In het screenshot op de vorige pagina staat dat Noach is aangehouden. Kan iemand dat bericht vinden?
moeten we de boot anders zoeken op google earth ??
pi_55305875
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 04:20 schreef santax het volgende:
Volgens mij was dat deze Janetje.
[..]
Jaaa! Dat is hem! Dat ik die zelf niet kon vinden joh!
Nog eentje:
quote:
Lazarus bekent: wederopstanding hoax

Een ieder die het nieuws de afgelopen weken heeft gevolgd, heeft gehoord van of gelezen over de wederopstanding van Lazarus. Lazarus zou, drie dagen na zijn overlijden, zijn opgestaan uit de dood.

Vanmiddag heeft Lazarus in een persconferentie bekend gemaakt dat zijn actie slechts een publiciteitsstunt geweest is. Met deze stunt wilde hij het imago van het uitvaartcentrum van zijn achterneef een boost geven. De wederopstandings-hoax had echter nog een ongewenst neveneffect: duizenden mensen bezochten het huis van Lazarus als een soort bedevaartsoord en wilden een glimp van hem opvangen.

”Vannacht kwam er zelfs iemand mijn huis binnen die me wakker maakte. Ik ben nog nooit zo geschrokken. Het idee dat mensen zo fanatiek zijn dat ze je besluipen in je eigen huis maakt me bang. Daarom heb ik besloten het nu bekend te maken.”

De politie beraadt zich momenteel over eventuele gerechtelijke stappen wegens opzettelijke misleiding.
pi_55305878
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:08 schreef master_X het volgende:

[..]

moeten we de boot anders zoeken op google earth ??
Nah, denk niet dat hij nog te vinden is.
pi_55310371
Luckass, dat heeft niet echt met dit topic te maken!
pi_55312294
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:13 schreef luckass het volgende:
Man stampt tropische vis dood
+1 voor de fipo
jeetje wat een briljante wending van dit topic

niet dus
  zondag 16 december 2007 @ 14:46:43 #98
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_55313047
TTT
TVP
enzo
pi_55523206
Het laatste avondmaal was een echte tegenvaller volgens yvonne:

Review restaurant ‘Het Laatste Avondmaal’
Sterren: (0)
Door: yvonne

Samen met onze recensent ben ik vorige week ingegaan op een uitnodiging van restaurant Het Laatste Avondmaal. Geheel volgens traditie werd een uit steen gehouwen invitatie bij het hoofdkantoor van FOK! afgeleverd. FOK! zou FOK! niet zijn als we niet even een kijkje gingen nemen.

Review
De eerste indruk van Restaurant Het Laatste Avondmaal te Nazareth wanneer je binnenstapt, wordt bepaald door de sfeer in het restaurant. De verlichting wordt geregeld door honderden zacht gelige lampen. Op iedere tafel staat een bosje rode rozen en de warme muren worden gesierd door klimplanten. Al met al een positieve eerste indruk.

Dat was dan ook het enige dat positief was aan het restaurant. Bij binnenkomst werden we begroet door een verkouden serveerster die niet erg blij leek om aan het werk te zijn. Zonder voetenwasservice werden we naar een tafeltje in de hoek gebracht. Hier stond een bakje water, we moesten het zelf maar doen. Na ongeveer 10 minuten hebben we zelf maar om iets te drinken en een kaart gevraagd, aangezien niemand zich om onze aanwezigheid bekommerde.

Het menu zag er goed uit, de kaart was netjes verzorgd en er was een ruim aanbod. Het was alleen jammer van de enorme spelfout op de kaart: "Het Laatste Avondmaal heed u welkom". Danny ging voor een robuuste rode wijn en ik koos voor een glas zoete, fruitige witte wijn. 2 teruggestuurde rondes wijn later kreeg ik uiteindelijk toch mijn witte wijn kóud en Danny zijn rode wijn op kamertemperatuur in plaats van andersom. Over de wijn in het algemeen valt nog te zeggen: hij smaakte wat waterig.

Na een kwartiertje kwam iemand onze bestelling opnemen. Onze bestelling:

Voorgerechten:
1 dadelsoep
1 gebroken-tarwesalade

Hoofdgerechten:
1 geroosterd lamvlees met tijm, rozemarijn en knoflook met een zoete granaatappelsaus.
1 Perzische rijst met gehakte amandelen

Toetjes:
Twee maal woestijnbrood met olie en notendip

Voorgerechten
Niet alleen de salade was gebroken, mijn culinaire hart liep hier ook een fikse deuk op. De tarwesalade had meer weg van een iets te zompige homp oud brood dan dat het op een frisse salade leek. De dadelsoep was vreemd rood en bleek achteraf groentesoepachtige tomatensoep te zijn.

Hoofdgerechten
Het lamsvlees zag eruit alsof het nog geslacht moest worden en mijn man wil me nog steeds niet kussen wegens de knoflookwalm. Ik zou het restaurant willen aanraden een kok aan te nemen die wel met pannen om kan gaan. De Perzische rijst was prima klaargemaakt, ware het niet dat de amandelen meegekookt waren. Hierdoor waren de amandelen papperig geworden. Geen aanraders tussen de hoofdgerechten dus.

Toetjes
We hadden beiden het woestijnbrood. Nu zou je verwachten dat hier niet veel aan te verpesten valt. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen. Het woestijnbrood smaakte alsof het uitgekakt was door een kameel en de notendip was lichtelijk wit uitgeslagen.

Conclusie
Wij hebben besloten dit restaurant geen sterren te geven. Het eten en de service was van dusdanig slechte kwaliteit, dat we het niet over ons culinaire hart konden verkrijgen dit restaurant ook maar enige rating te geven. Het feit dat Danny en ik ons beiden in plaats van over deze review de eerste 3 dagen over het toilet gebogen hebben, draagt hier ook duidelijk aan bij.

Volgens de Keuringsdienst van Waarde was onze voedselvergiftiging niet zeer vreemd. In de keuken troffen ze een langharige, bebloede chef-kok aan. De kok verklaarde dat hij de gaten in zijn polsen en voeten niet goed kon afplakken tijdens het koken, en dat hij daarom zijn open wonden niet afplakte. Ook de pannen, apparatuur en kookplaten waren te smerig voor woorden.

Mocht je na deze review nog bij dit restaurant willen eten, zul je 3 maanden moeten wachten, dan wordt het restaurant herkeurd en heropend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 24-12-2007 22:58:39 ]
pi_55524386
Dit kwam me ook al zo bekend voor..
quote:
Man overvallen en voor dood achtergelaten

Een man uit Jeruzalem is gisteravond overvallen toen hij op weg was naar de markt in Jericho. De man werd ontdaan van zijn kleding en koopwaar en werd zwaargewond achtergelaten in de bosjes naast de hoofdweg.

Het gebeuren kwam aan het licht nadat zijn familie een zoekactie op touw had gezet toen de man 's avonds nog niet op zijn plaats van bestemming aangekomen was. De man werd gevonden door een toevallige voorbijganger, deze bracht de man te ezel naar de plaatselijke herberg.

Het slachtoffer is onmiddellijk naar ziekenhuis De Herberg overgebracht. De daders zijn nog steeds voortvluchtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')