hou je grote snavel tochquote:Op zondag 9 december 2007 19:34 schreef Kuukske het volgende:
VOL ZEG IK JE.
Fijn. Hou 'm.quote:Op zondag 9 december 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een klein snaveltje Fles.
das toch niet knus en gezelligquote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik denk bij intiem altijd aan meer dan zomaar "knus, gezellig"
zondagavond studio sport, erwtensoep op schoot. Is dat "Intiem"?
nee, dat is "knus, gezellig"quote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Intiem in concertvorm is vaak acoustisch, dichtbij de artiest en in een sfeervolle omgeving.
Nog tot morgenochtend half 7.quote:
Oh okee, dat zal dan welquote:Op zondag 9 december 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
Da's een ander soort intiem.
Zoiets jaquote:
Je zou een abonnement op reeksen moeten kunnen nemen. Eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Hé. JD. Long time no see mehn.
Beterschap!!quote:Op zondag 9 december 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Hij moet nog 5 dagen aan 't slangetje blijven hangen en dan mag 'ie weer los!
hij wil nog naar de olympische spelen in 2012!quote:Op zondag 9 december 2007 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
roeien is dus best belangrijk geloof ik [afbeelding]
Is goed gegaan dusquote:Op zondag 9 december 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
Hij moet nog 5 dagen aan 't slangetje blijven hangen en dan mag 'ie weer los!
Nou inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
Hé. JD. Long time no see mehn.
Spiegeltjequote:Op zondag 9 december 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar eens in een warm nestje liggen.
Bier drinken in bedquote:Op zondag 9 december 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo maar eens in een warm nestje liggen.
Ik drink geen bier meer mcD. Je weet toch!quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik drink geen bier meer mcD. Je weet toch!
quote:Op zondag 9 december 2007 21:04 schreef Kuukske het volgende:
Doe eens niet zo posten. Daar krijg ik alleen maar meer bierzin van.
Dat is wel een goed idee om af te vallen trouwensquote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef mcDavid het volgende:hij gaat straks nog beter, want zonder die blinde darm is'ie natuurlijk lichter en dat scheelt in je handicap!
met 1 long kan je ook levenquote:Op zondag 9 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee om af te vallen trouwens
Hij moet er wel sneller van gaan roeien hehquote:Op zondag 9 december 2007 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
En zonder armen en benen ook nog wel [afbeelding]
je neusvleugels trainenquote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij moet er wel sneller van gaan roeien heh
wKz.quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
Whehehe. Ik hoop dat jullie wensen helemaal uit komen.
Ahquote:Op maandag 10 december 2007 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het brengt toch ongeluk om je wensen van te voren uit te spreken?
Ik wil gelukkig blijven. Zoals nu.quote:Op maandag 10 december 2007 09:15 schreef leonieke het volgende:
En hebben jullie zo geen speciale wensen voor 2008?
Altijd wat te beleven, in rijswijk!quote:Op maandag 10 december 2007 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/134(...)7goeiemoggel%27.html
[afbeelding]
Dan ben je wel een teringjosti ook hoor, als je er meteen op los gaat meppen. [afbeelding]
Oshiro, Dribbel, Dubidub, Hi-flyer, zeg er wat van!quote:Op maandag 10 december 2007 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou [afbeelding] Stinkgat [afbeelding]
Jezus, bedenk eerst eens of je een fatsoenlijke naam kan verzinnenquote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
Oshiro, Dribbel, Dubidub, Hi-flyer, zeg er wat van!
quote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oshiro, Dribbel, Dubidub, Hi-flyer, zeg er wat van!
Hoi Marc.quote:Op maandag 10 december 2007 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, ben ik ook weer, was leuk in Amsterdam
Het gezeik van een verzekeraar die fout zitquote:Op maandag 10 december 2007 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Marc.![]()
Wat was er zo leuk in Amsterdam.
En een hoop gezeken tegen die verzekeraar?quote:Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gezeik van een verzekeraar die fout zit
Je hebt hem een Tena gegeven?quote:Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gezeik van een verzekeraar die fout zit
Ikke welquote:Op maandag 10 december 2007 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ook mannen kunnen wel eens druppelen Fles.![]()
Sjowhan, voel je je al thuis in je nieuwe huisje.
Nee, een verzekeraar heeft een controle uit laten voeren. Wij hebben nu de basis van hun controleregels aangepakt en daar waren ze niet blij meequote:Op maandag 10 december 2007 15:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En een hoop gezeken tegen die verzekeraar?
Vier je kerst ook daar? Gezellig met wat vrienden/familie?quote:Op maandag 10 december 2007 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ikke wel. Helemaal thuis nog niet, maar gaat wel zeker komen
Had misschien wel een goede optie geweest jaquote:
Maar dan zou je gelijk een voordeelpak moeten geven?quote:Op maandag 10 december 2007 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had misschien wel een goede optie geweest ja
you mess with one of us you mess with the rest! THRijswijk FTW jeweets!quote:Op maandag 10 december 2007 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus, bedenk eerst eens of je een fatsoenlijke naam kan verzinnen
VOORDAT je een doos cavia's koopt. Pruts0rz.
ga je skoeter poetsen, guppekopquote:Op maandag 10 december 2007 18:01 schreef mcDavid het volgende:
you mess with one of us you mess with the rest! THRijswijk FTW jeweets!
dat wil ik ook, alleen moet veel te veel doenquote:Op maandag 10 december 2007 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vanavond maar eens heel erg vroeg slapen.
quote:Op maandag 10 december 2007 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
godver, 4 van de 6 cijfers goed voor de jackpot
Staatsloterij bedankt
Een vogelspin?quote:
Beterschap Yns!quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
t gaat hier redelijk, voel me nog altijd zwaar
slaap veel, eten kost me moeite, verder veel druk op de kop
nog 2 dagen kuurtje en dan zou t beter moeten gaan. ben benieuwd.
ben blij nu in t zuiden te zijn, toch wel fijn iemand die er voor je is en voor je kookt etc
quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
ben blij nu in t zuiden te zijn, toch wel fijn iemand die er voor je is en voor je kookt etc
Beterschap en doe rustig aan hč!quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
Neh, lekker bij mijn oudersquote:Op maandag 10 december 2007 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vier je kerst ook daar? Gezellig met wat vrienden/familie?
Ik heb zo tegen half december altijd zin om heel diep adem te halen, mijn vingers in mijn oren te stoppen, ogen dicht en dan met bolle wangen onder water te duiken, in de hoop dat ik dat tot 2 januari vol houquote:
Nja, mijn 'relatie' met mijn ouders en broertjes is verbeterd sindsdat ik uit huis ben.. Ik heb dan ook geen probleem om bij mijn ouders kerst/oud&nieuw te vierenquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo tegen half december altijd zin om heel diep adem te halen, mijn vingers in mijn oren te stoppen, ogen dicht en dan met bolle wangen onder water te duiken, in de hoop dat ik dat tot 2 januari vol hou
Ach weet je, zo'n ramp is het ook niet. Maar gewoon, dat geforceerde "kijk ons eens een knus gezinnetje zijn" daar gruw ik van. Maar ja, je houdt je fatsoen hequote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, mijn 'relatie' met mijn ouders en broertjes is verbeterd sindsdat ik uit huis ben.. Ik heb dan ook geen probleem om bij mijn ouders kerst/oud&nieuw te vieren
vast weer die koffiekloonspemhoeren. Opflikkeren.quote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:
ok jongens waar is het msn-multigesprek waarin dit afgesproken is?
Neequote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeert daar nou een woord te staan?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja dat moest ik zo ook maar eens doen
Weet ik het, kan wel de kliko in wmbquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
Wie heeft dat blik retards opengetrokken? Zit de Koffiereeks dicht ofzo?
We zijn hard op weg hoor, een ogenblik geduld!quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen alle rokers niet instantlongkanker krijgen en dood omvallen
Waarom laat je dat toe dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
En al helemaal degene die in MIJN huis roken waardoor ik nu een dag met koppijn kan rondlopen
Wil niet veel zeggen, maar uhhh is het niet je "moeders" huis???quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
En al helemaal degene die in MIJN huis roken waardoor ik nu een dag met koppijn kan rondlopen
Ik denk dat elke job inderdaad wel wat minder leuke kantjes heeft. Hopelijk worden ze zo vlug mogelijk weggewerktquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leonieke.
Weinig te klagen, baan bevalt me prima, op wat kleine dingetjes na, maar goed tis nog in de opstart fase.
En bij jou? Je schoonfam, nog flink achter de kont aan het zitten zodat het huis snel klaar komt?
Andere oortjes en porto zal al veel schelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat elke job inderdaad wel wat minder leuke kantjes heeft. Hopelijk worden ze zo vlug mogelijk weggewerkt
Veel achter de kont zitten, durf ik niet, omdat we dan het risico lopen dat we nog achteruit geschoven worden. Maar ze kennen de verhuisdatum die wij in ons hoofd hebben en phille en ik hebben afgesproken dat als we merken dat ze te veel achteruit aan het gaan zijn, dat we het er nog eens met hen zullen over hebben. Momenteel hebben we al een bunker...
De kelder is als een bunkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Andere oortjes en porto zal al veel schelen.Ik ga me nu maar eens omkleden om zo weer aan de slag te gaan.
Een bunker om in te wonen? Neem aan dat de fam, toch wel zal zorgen dat jullie huisje rond die datum klaar is.
Je zet je fam, toch niet op de laatste plaats?
quequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nummertje 400 van NL Actueel, jawel
[ afbeelding ]
20.33. Hoi Bengeltje???quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah okee, nou ja, dat dus
En binnenkort fiets ik 'm door naar 402Hoi Bengeltje
![]()
Al staat Zwitserland nog steeds op 407 en Duitsland op 570
ja, 400 -> 402quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, 400 -> 402
402 - 400 = 2
2 extra bordjes
Heerlen de Kissel en Eygelshoven Markt
Daar kom ik zaterdagochtend langs
dan ga ik Bengeltje ernstig diep in haar keel tongen, wat niemand mag weten, en dan ga ik weer weg, een andere kant op. Zoiets
Nee, ik ontvoer je gewoonquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
En waar was je dat van plan?? Weet ik dat ook wel??
Breng je me wel weer optijd naar huis??quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik ontvoer je gewoon
Dat is het spannende eraan juist
Tuukquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Breng je me wel weer optijd naar huis??
Oh, je bedoelt, "in één stuk" thuisgebracht?quote:
Ja, niet uitgeleefd natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt, "in één stuk" thuisgebracht?
Oh, ik mag je niet eens doodknuffelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, niet uitgeleefd natuurlijk.
Nice!quote:Op woensdag 12 december 2007 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.kladblog.com/content/html/200712/bmw330.asp
Ik dacht gisteren al dat we woensdag warenquote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Woensdag alweer. Geweldig. De week vliegt.
Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oidquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en mķét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
Goedquote:
Wel goedquote:
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oid
Wat flauw van zequote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo..
-edit-
En mocht ik een keer iets willen posten dan heb ik altijd nog een school en ouders met internet.
Ik mis weer wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, dat koffie topic. Trieste mongolen!![]()
Wat een teringdebielen zegquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en mķét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
En een VN-tribunaal, om het af te lerenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
Nee inderdaad. Ik eis een waarschuwingquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, MPG roept wel doodleuk "mcD moet gewaarschuwd worden." Maar dat mag toch helemaal niet?
Toe maarquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Fles bier?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt isquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje dan maar?
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Hálléé!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?quote:
Rokersquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Ben jij conducteur/machinist?quote:
Van NOFX? Nog niet gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?
Ik rook nu niet, ik eet een broodje knakworstquote:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shitquote:
Dat moet je onderhouden jaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Ik zal er eens naar kijken van de weekquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef crossover het volgende:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shit
Ik moet zeggen, heb mezelf nog behoorlijk nuttig gemaakt als je dat promillage in rekening houdt!quote:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..quote:
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..
Mag nietquote:Ik wil zo graag een keer mee in de cabine![]()
![]()
Ach ja, het is maar internet weet je.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beeld mensen al niet van je kunnen hebben hč Fles?
Verdommequote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmm
[..]
Mag nietEn het zal niet gebeuren ook, de machinist die je toelaat riskeert zijn baan daar namelijk mee
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
Ja pfft inderdaad. Een conducteur met verstand van treinen, laat me niet lachen!
Da's waarquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, het is maar internet weet je.
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Aan de knoppen zitten? www.spoorwegmuseum.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm.....quote:Op woensdag 12 december 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.
Ja, jouw oplossing is dan toch wel iets minder psychologisch mentaal verstorend.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm....."
Ja, wij wel hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Fles en ik zijn heel vredelievend richting elkander. Hč Fles.
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tielquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Door de voorruit kijken onderweg? www.trainmagazine.nl > video > Cabineritten.
Ik las trio'tje.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tiel."
Maar dat bleek het standaard introotje te zijn.
Daar moeten we het straks maar even over hebben.quote:
Daar hoeven we niet lang over te praten hoor JD.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
Daar moeten we het straks maar even over hebben.
quote:Een inwoner van Buren is voor 220 euro beboet omdat hij de gemeente beledigde via betalingsverkeer. Op de acceptgiro's waarmee hij gemeentebelastingen betaalde, schreef de man termen als 'dieven', 'ratten van de maatschappij' en 'landverraders'.
quote:
Meer is er toch niet nodig?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik pizza en bier.
Mijn vaste woensdagvoedsel.quote:
Zou me niet verbazen. Maar het gaat door voor zalm.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
Tonijn?
Vissticksquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
Tonijn?
Peper snijden en dan naar de wc gaan en je leuter vasthoudenquote:
Dat had ik gelukkig eerder al gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Peper snijden en dan naar de wc gaan en je leuter vasthouden
Sterkte pinguin.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
Halllo. Nee, het gaat niet goed. Ja, ik moet naar het ziekenhuis. Nee, het onderzoek gaat niet leuk worden (colonoscopie). Life is great!
Ja, mijn darmen legen. En daarvoor chili concarde etenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Ph! Hoe gaat het? Ga je nog iets leuks doen binnenkort?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
Halllo. Nee, het gaat niet goed. Ja, ik moet naar het ziekenhuis. Nee, het onderzoek gaat niet leuk worden (colonoscopie). Life is great!
Zou dat smaken?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguinsteak met kerst?
Waarom niet?quote:
Kipvisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Alleen waarnaar? Zou het meer op kip of vis lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |