Ik moet zeggen, heb mezelf nog behoorlijk nuttig gemaakt als je dat promillage in rekening houdt!quote:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..quote:
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..
Mag nietquote:Ik wil zo graag een keer mee in de cabine![]()
![]()
Ach ja, het is maar internet weet je.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beeld mensen al niet van je kunnen hebben hč Fles?
Verdommequote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmm
[..]
Mag nietEn het zal niet gebeuren ook, de machinist die je toelaat riskeert zijn baan daar namelijk mee
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
Ja pfft inderdaad. Een conducteur met verstand van treinen, laat me niet lachen!
Da's waarquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, het is maar internet weet je.
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Aan de knoppen zitten? www.spoorwegmuseum.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm.....quote:Op woensdag 12 december 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.
Ja, jouw oplossing is dan toch wel iets minder psychologisch mentaal verstorend.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm....."
Ja, wij wel hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Fles en ik zijn heel vredelievend richting elkander. Hč Fles.
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tielquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Door de voorruit kijken onderweg? www.trainmagazine.nl > video > Cabineritten.
Ik las trio'tje.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tiel."
Maar dat bleek het standaard introotje te zijn.
Daar hoeven we niet lang over te praten hoor JD.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
Daar moeten we het straks maar even over hebben.
quote:Een inwoner van Buren is voor 220 euro beboet omdat hij de gemeente beledigde via betalingsverkeer. Op de acceptgiro's waarmee hij gemeentebelastingen betaalde, schreef de man termen als 'dieven', 'ratten van de maatschappij' en 'landverraders'.
quote:
Meer is er toch niet nodig?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik pizza en bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |