Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oidquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en móét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
Goedquote:
Wel goedquote:
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oid
Wat flauw van zequote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo..
-edit-
En mocht ik een keer iets willen posten dan heb ik altijd nog een school en ouders met internet.
Ik mis weer wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, dat koffie topic. Trieste mongolen!![]()
Wat een teringdebielen zegquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en móét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
En een VN-tribunaal, om het af te lerenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
Nee inderdaad. Ik eis een waarschuwingquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, MPG roept wel doodleuk "mcD moet gewaarschuwd worden." Maar dat mag toch helemaal niet?
Toe maarquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Fles bier?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt isquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje dan maar?
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Hálléé!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?quote:
Rokersquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Ben jij conducteur/machinist?quote:
Van NOFX? Nog niet gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?
Ik rook nu niet, ik eet een broodje knakworstquote:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shitquote:
Dat moet je onderhouden jaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Ik zal er eens naar kijken van de weekquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef crossover het volgende:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |