Ach weet je, zo'n ramp is het ook niet. Maar gewoon, dat geforceerde "kijk ons eens een knus gezinnetje zijn" daar gruw ik van. Maar ja, je houdt je fatsoen hequote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, mijn 'relatie' met mijn ouders en broertjes is verbeterd sindsdat ik uit huis ben.. Ik heb dan ook geen probleem om bij mijn ouders kerst/oud&nieuw te vieren
vast weer die koffiekloonspemhoeren. Opflikkeren.quote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:
ok jongens waar is het msn-multigesprek waarin dit afgesproken is?
Neequote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeert daar nou een woord te staan?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja dat moest ik zo ook maar eens doen
Weet ik het, kan wel de kliko in wmbquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
Wie heeft dat blik retards opengetrokken? Zit de Koffiereeks dicht ofzo?
We zijn hard op weg hoor, een ogenblik geduld!quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen alle rokers niet instantlongkanker krijgen en dood omvallen
Waarom laat je dat toe dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
En al helemaal degene die in MIJN huis roken waardoor ik nu een dag met koppijn kan rondlopen
Wil niet veel zeggen, maar uhhh is het niet je "moeders" huis???quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
En al helemaal degene die in MIJN huis roken waardoor ik nu een dag met koppijn kan rondlopen
Ik denk dat elke job inderdaad wel wat minder leuke kantjes heeft. Hopelijk worden ze zo vlug mogelijk weggewerktquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leonieke.
Weinig te klagen, baan bevalt me prima, op wat kleine dingetjes na, maar goed tis nog in de opstart fase.
En bij jou? Je schoonfam, nog flink achter de kont aan het zitten zodat het huis snel klaar komt?
Andere oortjes en porto zal al veel schelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat elke job inderdaad wel wat minder leuke kantjes heeft. Hopelijk worden ze zo vlug mogelijk weggewerkt
Veel achter de kont zitten, durf ik niet, omdat we dan het risico lopen dat we nog achteruit geschoven worden. Maar ze kennen de verhuisdatum die wij in ons hoofd hebben en phille en ik hebben afgesproken dat als we merken dat ze te veel achteruit aan het gaan zijn, dat we het er nog eens met hen zullen over hebben. Momenteel hebben we al een bunker...
De kelder is als een bunkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Andere oortjes en porto zal al veel schelen.Ik ga me nu maar eens omkleden om zo weer aan de slag te gaan.
Een bunker om in te wonen? Neem aan dat de fam, toch wel zal zorgen dat jullie huisje rond die datum klaar is.
Je zet je fam, toch niet op de laatste plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |