Een vogelspin?quote:
Beterschap Yns!quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
t gaat hier redelijk, voel me nog altijd zwaar
slaap veel, eten kost me moeite, verder veel druk op de kop
nog 2 dagen kuurtje en dan zou t beter moeten gaan. ben benieuwd.
ben blij nu in t zuiden te zijn, toch wel fijn iemand die er voor je is en voor je kookt etc
quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
ben blij nu in t zuiden te zijn, toch wel fijn iemand die er voor je is en voor je kookt etc
Beterschap en doe rustig aan hč!quote:Op maandag 10 december 2007 20:28 schreef Ynske het volgende:
eventejs sneldoet
Neh, lekker bij mijn oudersquote:Op maandag 10 december 2007 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vier je kerst ook daar? Gezellig met wat vrienden/familie?
Ik heb zo tegen half december altijd zin om heel diep adem te halen, mijn vingers in mijn oren te stoppen, ogen dicht en dan met bolle wangen onder water te duiken, in de hoop dat ik dat tot 2 januari vol houquote:
Nja, mijn 'relatie' met mijn ouders en broertjes is verbeterd sindsdat ik uit huis ben.. Ik heb dan ook geen probleem om bij mijn ouders kerst/oud&nieuw te vierenquote:Op maandag 10 december 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo tegen half december altijd zin om heel diep adem te halen, mijn vingers in mijn oren te stoppen, ogen dicht en dan met bolle wangen onder water te duiken, in de hoop dat ik dat tot 2 januari vol hou
Ach weet je, zo'n ramp is het ook niet. Maar gewoon, dat geforceerde "kijk ons eens een knus gezinnetje zijn" daar gruw ik van. Maar ja, je houdt je fatsoen hequote:Op maandag 10 december 2007 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Nja, mijn 'relatie' met mijn ouders en broertjes is verbeterd sindsdat ik uit huis ben.. Ik heb dan ook geen probleem om bij mijn ouders kerst/oud&nieuw te vieren
vast weer die koffiekloonspemhoeren. Opflikkeren.quote:Op maandag 10 december 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:
ok jongens waar is het msn-multigesprek waarin dit afgesproken is?
Neequote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Probeert daar nou een woord te staan?
quote:Op maandag 10 december 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja dat moest ik zo ook maar eens doen
Weet ik het, kan wel de kliko in wmbquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:25 schreef JDude het volgende:
Wie heeft dat blik retards opengetrokken? Zit de Koffiereeks dicht ofzo?
We zijn hard op weg hoor, een ogenblik geduld!quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:21 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen alle rokers niet instantlongkanker krijgen en dood omvallen
Waarom laat je dat toe dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:42 schreef marcb1974 het volgende:
En al helemaal degene die in MIJN huis roken waardoor ik nu een dag met koppijn kan rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |