Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oidquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en móét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
Goedquote:
Wel goedquote:
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, moet je daar weer een kloon voor aanmaken oid
Wat flauw van zequote:Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tis een IPban. Maar op een of andere manier heb ik niet het idee dat ik er echt iets aan ga missen ofzo..
-edit-
En mocht ik een keer iets willen posten dan heb ik altijd nog een school en ouders met internet.
Ik mis weer wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, dat koffie topic. Trieste mongolen!![]()
Wat een teringdebielen zegquote:Op woensdag 12 december 2007 16:43 schreef mcDavid het volgende:
naja ik had de op verneukt. En dan kunnen ze het het hele topic nergens anders meer over hebben dan de gigantische overlast die ik veroorzaakt heb, en móét er wat aan gedaan worden. Dus nu heb ik een wiki-ban
En een VN-tribunaal, om het af te lerenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
Nee inderdaad. Ik eis een waarschuwingquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, MPG roept wel doodleuk "mcD moet gewaarschuwd worden." Maar dat mag toch helemaal niet?
Toe maarquote:Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een teringdebielen zegwat een zuurstofverkwistende neukfouten
![]()
Platschieten dat schorum
En een Lounge-ban for life. Ze begonnen gewoon zelf. Misselijke ongeneeslijkheidslijers![]()
![]()
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topicquote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Fles bier?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Het is Fles Cross.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt isquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
Biertje dan maar?
Nou, omdat je zo aandringtquote:Op woensdag 12 december 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Fles bier?
Hálléé!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?quote:
Rokersquote:Op woensdag 12 december 2007 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En mod en roker, dan heb je het zwaar in dit topic
Ben jij conducteur/machinist?quote:
Van NOFX? Nog niet gehoord.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef crossover het volgende:
Hee kuuk wat vind je van het nieuwe live album?
Ik rook nu niet, ik eet een broodje knakworstquote:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shitquote:
Dat moet je onderhouden jaquote:Op woensdag 12 december 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten tot mijn promillage weer onder de 1 gezakt is
Ik zal er eens naar kijken van de weekquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef crossover het volgende:
Kopen/downloaden dan!!!! Vette shit
Ik moet zeggen, heb mezelf nog behoorlijk nuttig gemaakt als je dat promillage in rekening houdt!quote:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..quote:
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:14 schreef crossover het volgende:
Omdat ik je wel eens in het trein topic zag posten, en je usericon..
Mag nietquote:Ik wil zo graag een keer mee in de cabine![]()
![]()
Ach ja, het is maar internet weet je.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:20 schreef Kuukske het volgende:
Wat een beeld mensen al niet van je kunnen hebben hè Fles?
Verdommequote:Op woensdag 12 december 2007 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een erg magere bewijslast op zich hmm
[..]
Mag nietEn het zal niet gebeuren ook, de machinist die je toelaat riskeert zijn baan daar namelijk mee
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef mcDavid het volgende:
Ja pfft inderdaad. Een conducteur met verstand van treinen, laat me niet lachen!
Da's waarquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja, het is maar internet weet je.
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Aan de knoppen zitten? www.spoorwegmuseum.nlquote:Op woensdag 12 december 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Verdomme
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal werkt..
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm.....quote:Op woensdag 12 december 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
INEENS!! HEB JE HET!! Je wordt machinist.
Ja, jouw oplossing is dan toch wel iets minder psychologisch mentaal verstorend.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En na een springer of achttien heb je toch iets van "Hmmmm....."
Ja, wij wel hmmquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Fles en ik zijn heel vredelievend richting elkander. Hè Fles.
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tielquote:Op woensdag 12 december 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Door de voorruit kijken onderweg? www.trainmagazine.nl > video > Cabineritten.
Ik las trio'tje.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:51 schreef JDude het volgende:
Ik zo van "Wow, een berglandschap tussen Arnhem en Tiel."
Maar dat bleek het standaard introotje te zijn.
Daar hoeven we niet lang over te praten hoor JD.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
Daar moeten we het straks maar even over hebben.
quote:Een inwoner van Buren is voor 220 euro beboet omdat hij de gemeente beledigde via betalingsverkeer. Op de acceptgiro's waarmee hij gemeentebelastingen betaalde, schreef de man termen als 'dieven', 'ratten van de maatschappij' en 'landverraders'.
quote:
Meer is er toch niet nodig?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
Ik pizza en bier.
Zou me niet verbazen. Maar het gaat door voor zalm.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
Tonijn?
Vissticksquote:Op woensdag 12 december 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
Tonijn?
Peper snijden en dan naar de wc gaan en je leuter vasthoudenquote:
Dat had ik gelukkig eerder al gedaanquote:Op woensdag 12 december 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Peper snijden en dan naar de wc gaan en je leuter vasthouden
Sterkte pinguin.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
Halllo. Nee, het gaat niet goed. Ja, ik moet naar het ziekenhuis. Nee, het onderzoek gaat niet leuk worden (colonoscopie). Life is great!
Ja, mijn darmen legen. En daarvoor chili concarde etenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:36 schreef mcDavid het volgende:
Ph! Hoe gaat het? Ga je nog iets leuks doen binnenkort?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef Pheno het volgende:
Halllo. Nee, het gaat niet goed. Ja, ik moet naar het ziekenhuis. Nee, het onderzoek gaat niet leuk worden (colonoscopie). Life is great!
Zou dat smaken?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Pinguinsteak met kerst?
Waarom niet?quote:
Kipvisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Alleen waarnaar? Zou het meer op kip of vis lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |