Wordt nog lastig genoeg, aangezien Linssen en Kahya geschorst zijn, hopelijk is Mampuya wel weer fit...quote:Op zondag 16 december 2007 10:56 schreef Ruder het volgende:
Goed bezig
Tegen Vitesse moet er natuurlijk gewonnen worden
AC Milan dat het altijd lastig heeft tegen Limburgse clubs.quote:Op zondag 16 december 2007 16:57 schreef Un-X-PecteD het volgende:
VVV!![]()
Ze gaan nog Europees voetbal halen, wat ik je zeg... AC Milan in De Koel
Neequote:Op zondag 23 december 2007 15:03 schreef MaxPower het volgende:
klopt het dat Amrabat een afkoopsom van slechts een paar ton heeft?
Inderdaad wat een verschil met Begois zeg. Begois zorgde voor puntverlies terwijl Wintjens gewoon punten pakt in zijn eentjequote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jammer voor jullie dat Wintjens zo laat 1e doelman is geworden anders hadden jullie nog wel wat mer puntjes gehad.
Als Roda nou eens niet punten zou verspelen aan directe concurrenten en alle goede spelers weg zou halen zouden ze misschien iets terug kunnen doenquote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef DarkShine het volgende:
Congratz & bedankt!!
Waar jullie ons helpen laten wij Venlo telkens in dit steek (Willem II, Excelsior & Sparta). Frustreert ons nog meer dan jullie!quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Roda nou eens niet punten zou verspelen aan directe concurrenten en alle goede spelers weg zou halen zouden ze misschien iets terug kunnen doen
Opmerkelijk dat ze de bereikbaarheid slecht vinden. het is vanuit het station, rechtvooruit tot aan de weg en dan naar rechts en alsmaar rechtdoor (ik schat een dikke 10 min lopen). En als je met de auto/bus komt, iedereen heeft tegenwoordig een tomtom dus dat is het probleem niet.quote:Trio zoekt steun voor stadion
Geschreven door Berdje (bron: venlonaren.nl)
Geplaatst op 22-12-07
Berden, Sprengers en Scheuten gaan fondsen werven voor bouw nieuw VVV-complex
Het ‘supertrio’ dat zich jaren geleden sterk maakte voor de renovatie van De Koel gaat nu steun zoeken voor de bouw van een nieuw stadion voor VVV.
Het gaat om Hai Berden, voorzitter van VVV en directeur van Seacon Logistics, Jeu Sprengers, voorzitter van de KNVB, en Jacques Scheuten, directeur van Scheuten Glas. Het drietal gaat erop toezien dat het wedstrijdstadion annex evenementencentrum zo snel mogelijk verwezenlijkt wordt.
De bekende Venlonaren, ditmaal aangevuld met onder anderen Jan van den Belt (Océ) en Jan Klerken (Scelta Mushrooms), bewaken de voortgang en werven fondsen. Een zelfde aanpak werd gehanteerd door VVV bij de renovatie van stadion De Koel, enkele jaren geleden.
Het huidige stadion van VVV, dat afgelopen seizoen naar de eredivisie promoveerde, is met zesduizend zitplaatsen te klein. Bovendien is de bereikbaarheid slecht. Om sponsors en supporters tegemoet te komen, is de club van plan een nieuw, overdekt stadion te bouwen met een capaciteit van vijftienduizend zitplaatsen. In het stadion zouden alleen de wedstrijden gespeeld worden, De Koel zou gaan dienen als trainingscomplex. Het stadion moet onderdeel vormen van een multifunctioneel complex (mfc), waarin ook plek is voor een evenementencentrum.
VVV-voorzitter Berden, de grote man achter het plan, heeft twee locaties op het oog in Venlo: het Kazerneterrein en het Floriadeterrein. Het is de bedoeling het mfc binnen hooguit vier jaar te bouwen.
Deze week praatte VVV de gemeenteraad en het college van burgemeester en wethouders bij over de plannen.
De Venlose politiek wil voorlopig nog geen standpunt innemen over het multifunctioneel complex, zo blijkt uit een rondgang langs de fractievoorzitters. Op 5 maart 2008 houdt de gemeenteraad een hoorzitting over de toekomst van de voormalige Frederik Hendrikkazerne. Die plek geniet de voorkeur van VVV en haar supportersverenigingen voor een stadion. Pas na de hoorzitting zullen de fracties laten weten hoe zij de toekomst zien van de kazerne, die eigendom is van de gemeente Venlo.
Raadsbreed leeft het besef dat een definitieve keuze de juiste moet zijn voor de stad. Daarbij zal ook nadrukkelijk rekening worden gehouden met de monumentale status van diverse gebouwen op het kazerneterrein.
Als het goed is speelt VVV zich veilig, halverwege of aan het einde van de 2e competitiehelft.quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jammer voor jullie dat Wintjens zo laat 1e doelman is geworden anders hadden jullie nog wel wat mer puntjes gehad.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:55 schreef DarkShine het volgende:
Congratz!!
Grappig dat ze uberhaupt van VVV gehoord hebben.quote:Al Jazeera bij VVV
vrijdag 28 december 2007
Bijzonder bezoek voor VVV vanochtend op de training. Een cameraploeg van de Arabische televisiezender Al Jazeera maakte daar een voorbeschouwing op de wedstrijd tegen Ajax. De zender is geïnteresseerd in VVV, omdat in de selectie behoorlijk wat islamitische spelers rondlopen.
De verslaggever van Al Jazeera interviewde vanochtend onder anderen trainer André Wetzel. Zondag zendt de Arabische zender de wedstrijd tussen VVV en Ajax live uit.
quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef knep het volgende:
VVV good gedaon manne!
Jammer dat er nog geen mooie OP is.
die 1-1 is nog mooier dan ik verwachttequote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Labrador1974 het volgende:
Gewedlig man! even de goals voor de liefhebbers!
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=171 0-1
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=172 1-1 !!!!!!
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=173 1-2
http://www.ajaxlinks.nl/goals.php?id=174 2-2 !!!!
Supersubquote:Op zondag 30 december 2007 15:25 schreef thaduck het volgende:
Wel tof om te zien hoe Calabro het doet bij VVV trouwens
Belabberd resultaat, ben ook net terug!quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
Goed resultaat, ik ben net terug
heb je snel gedaan naar Utrechtquote:Op zondag 30 december 2007 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Belabberd resultaat, ben ook net terug!
Huntelaar had er natuurlijk afgemoeten met 2x geel en dan was de 1-2 nooit gevallen. Heitinga had niet zo in de weg moeten lopen dan had VVV nog met 3-1 gewonnenquote:Op zondag 30 december 2007 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Belabberd resultaat, ben ook net terug!
Ik zie ze zowiezo echt niet degraderenquote:Op zondag 30 december 2007 14:33 schreef ganzenherder het volgende:
Als ze zo blijven voetballen en Amrabat geen blessure krijgt zie ik VVV echt niet degraderen
Nice, Roda heeft eens een keer geen punten verspeeld aan concurrenten van VVV.quote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Geweldig resultaat voor VVV.
Alleen die scheids... Ajax mag absoluut niet klagen over de arbitrage, laten we het daar op houden!!
Dat was meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 30 december 2007 16:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nice, Roda heeft eens een keer geen punten verspeeld aan concurrenten van VVV.
Thanks
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraanquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Overigens vond ik de Ajax supporters enorm triest. Als je een half uur lang weggespeeld wordt en uit het niets scoort en dan "voetballes" gaat zingen, snap je er ook niet veel van. Ook vond ik het "schade Deutschland alles ist vorbei" wel ironisch, je speelt zelf laf countervoetbal en je hebt een spits die valt zodra er een been uitsteekt, dan vraag ik me af welke "moffen" stil zouden moeten zijn....
VVV had zelfs een penal moeten krijgenquote:Op zondag 30 december 2007 16:43 schreef DarkShine het volgende:
Geweldig resultaat voor VVV.
Alleen die scheids... Ajax mag absoluut niet klagen over de arbitrage, laten we het daar op houden!!
Och ja, dat van "voetballes" zal misschien sarcastisch bedoeld zijn, maar toch...quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraan
Jezus, als je niet begrijpt dat dat sarcastisch was ben je wel heel naief. Zo zijn Ajaxsupporters al jaren, net als Ajaxpubliek roepen naar weglopers.quote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Overigens vond ik de Ajax supporters enorm triest. Als je een half uur lang weggespeeld wordt en uit het niets scoort en dan "voetballes" gaat zingen, snap je er ook niet veel van. Ook vond ik het "schade Deutschland alles ist vorbei" wel ironisch, je speelt zelf laf countervoetbal en je hebt een spits die valt zodra er een been uitsteekt, dan vraag ik me af welke "moffen" stil zouden moeten zijn....
Lolquote:Op zondag 30 december 2007 17:20 schreef JLSB het volgende:
Als je heel goed leest, staat er: maar toch...quote:Op zondag 30 december 2007 18:53 schreef JLSB het volgende:
Als je goed leest zie je dat er al een tweede reactie is gegeven, de eerste was nog met de emotie van de wedstrijd...
Jammerquote:Op zondag 30 december 2007 18:45 schreef Silenus het volgende:
@TornadoDK: Mn ouders wonen in Limburg, dus vandaar.
Venlonaren.nlquote:Op zondag 30 december 2007 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is een fan site van VVV ?
Ik kan er geen vinden...
Tegen die tijd heeft Ome Sef de boel weer op de railsquote:Op zondag 30 december 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wanneer mag psv er stranden ?
Eigenlijk hadden jullie gewoon moeten winnen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef knep het volgende:
VVV good gedaon manne!
Jammer dat er nog geen mooie OP is.
Zat er al een tijdje aan te komen dat er een Japanner zou komen, gezien de connecties van VVV in het Oosten. Er gaan/gingen ook geruchten over Mike Havenaar van Yokohama....quote:Bron: Elf Voetbal
VVV test tip van Vergoossen
Maandag, 31 december 2007, 16:00
VVV-Venlo krijgt Keisuke Honda op proef. De 21-jarige middenvelder van Grampus Nagoya Eight krijgt drie weken de tijd om een contract af te dwingen bij de Venlose Eredivisionist en zal meegaan op trainingskamp naar Wassenaar.
Honda speelt al drie jaar in de Japanse J-League en kwam eerder uit voor Gamba Osaka. Ook maakt hij deel uit van de nationale Olympische ploeg van Aziatische land. "We zijn blij dat ze een dergelijke speler hebben weten te interesseren", vertelt voorzitter Hai Berden tegenover ELF Voetbal. De preses laat de speler op tip van diens trainer Sef Vergoossen naar Venlo overkomen. "We vinden het belangrijk dat hij zich hier op zijn gemak voelt. Hij zal daarom ook niet in een hotel gaan wonen, maar krijgt direct een appartement toegewezen. We hebben vertrouwen in zijn kwaliteiten."
Ben blij dat jij wel vooraan stond..quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon ajakkes-publiek. Kennen ze ook niets aan doen, toen de hersens werden uitgedeeld stonden ze absoluut niet vooraan
Laten we er maar een Limburg Europees handhavingsfeest van makenquote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef JLSB het volgende:
Jullie doen het ook goed, vooraf leek de wedstrijd in Kerkrade cruciaal te worden voor degradatie en Europees voetbal, maar als het zo daargaat....
Lijkt me een erg goede speler voor VVV, als ik die verhalen zo lees en die beelden bekijk. Gaan ze nog veel plezier aan beleven maar vraag me wel af waar ze het allemaal van betalen....quote:VVV-Venlo is overtuigd en contracteert Honda
VVV-Venlo heeft er een aanwinst bij. De Limburgers hebben stagiair Keisuke Honda voor tweeënhalf jaar vastgelegd.
De Japanse middenvelder had maar twee van de geplande drie weken nodig om de technische staf van VVV te overtuigen van zijn kwaliteiten.
De 21-jarige jeugdinternational deed in eigen land ervaring op bij Sef Vergoossens Nagoya Grampus Eight. Hij kwam tot negentig competitie-optredens en elf goals.
Volgens mij is hij gratis. En zijn salris wordt door een sponsor betaald. Dat werd tenminste gezegd, dat hij anders niet kwam.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me een erg goede speler voor VVV, als ik die verhalen zo lees en die beelden bekijk. Gaan ze nog veel plezier aan beleven maar vraag me wel af waar ze het allemaal van betalen....
Dat rechtleggen van állesquote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef ganzenherder het volgende:
Leuk dat stukje over Wetzel en VVV net, dat de media alles zo vrij mag bekijken en er veel tijd voor de media wordt vrijgemaakt vind ik wel bij het imago van VVV passen
quote:Alles heej is VVV
De Koel, de club, de kleure
D’raan got geej want weej zien heej
En schriëve ôg nao veure.
Kump Roda, MVV, Fortuna
Zingk de ganse Maastribun
Goed beschouwd kun je zelfs zegen dat Ajax, Feyenoord of PSV, als een van de drie het tenminste wordt, tegen VVV geen landskampioen is geworden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Vind het echt ongelofelijk (in positieve) zin dat VVV gewoon de hele top 3 op een gelijkspel heeft gehouden, en feitelijk alle keren recht op een de overwinning had!
Hoop dat ze gehandhaaft blijven voor de Eredivisie!
En ja het is weer eens zo ver hoor, Linssen naar Roda...quote:Edwin Linssen speelt met ingang van volgend seizoen voor Roda JC, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 27-jarige aanvoerder van VVV-Venlo bereikte maandagavond een akkoord over een vierjarig contract bij de club uit Kerkrade.
De Venlose promovendus wilde het aflopende contract van Linssen verlengen, maar de contractbesprekingen verliepen erg moeizaam. Het eerste voorstel werd door Linssen al resoluut naast zich neergelegd. De belangstelling van Roda werd gretig in ontvangst genomen.
“We hebben Linssen aangetrokken, omdat ons middenveld na het vertrek van Bas Sibum naar NEC minder bezet is geraakt”, laat directeur Huub Narinx in een reactie weten. “Bovendien is het onzeker of huurling Cheikh Tioté van Anderlecht na dit seizoen bij ons blijft."
Linssen is bezig aan zijn negende seizoen in Venlo. Tussendoor kwam de middenvelder ook een seizoen uit voor Helmond Sport. Namens VVV staat de teller inmiddels op 255 competitieduels en negentien doelpunten.
Linssen heeft een aanbod van VVV gehad dat die direct naast zich heeft neergelegd. Als VVV een goed bod had gedaan hadden wij hem niet aangetrokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En ja het is weer eens zo ver hoor, Linssen naar Roda...
Elk seizoen haalt Roda weer de beste spelers op, dacht dat dat na de promotie wel minder zou worden maar neeeuh hoor![]()
Jullie aankopen van ons spelen wel in Venlo bedoel je? Los daarvan zit Janssen dicht tegen de basis aan echter heeft deze Hadouir voor zich (mogelijk komt hij er nu in door de blessure van Cissé). Frank van Kouwen begon in Doetichem in de basis, echter hebben we genoeg verdedigers. Dan moet je keuze's maken en met 3-4-3 vallen er helaas verdedigers buiten de boot.quote:En wat krijgt VVV ervoor terug? Een Roda dat verliest van concurrenten en de meeste VVV aankopen op de bank laat zitten
Leemans mocht weg omdat die niet aan spelen toekwam, mogelijk mag deze nu wel blijven? Verder heeft men Honda al aangetrokken.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef Frey het volgende:
Gelukkig pas volgend seizoen. VVV moet zich nu gewoon zien te handhaven en dan kunnen ze in de zomer eventueel kijken voor nieuwe versterkingen.
Zoals Linssen aangaf in Dagblad de Limburger had VVV hem ook een aanbod gedaan. Maar Roda kan hem nou eenmaal veel meer bieden dan VVV maximaal kan bieden. Natuurlijk wilt hij hogerop maar het is gewoon jammer dat er steeds bepalende spelers naar Roda vertrokken. VVV had een heel aardig elftal gehad als er niet zoveel bepalende spelers weg zouden gaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Zoals ik net aangaf, ik kan de frustratie zeker begrijpen.
Maar als VVV hem in 1ste instantie een goed aanbod had gedaan had Linssen dat echt niet zomaar verworpen.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat er bij een verlies, degradtie zou volgen. Maar de competitie slaat dit jaar helemaal nergens op, dus het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Labrador1974 het volgende:
De volgende zware kloof komend weekend: Utrecht... ben bang voor wederom een zeperd
Linssen had ook naar clubs kunnen gaan die momenteel een concurrent zijn van jullie...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zoals Linssen aangaf in Dagblad de Limburger had VVV hem ook een aanbod gedaan. Maar Roda kan hem nou eenmaal veel meer bieden dan VVV maximaal kan bieden. Natuurlijk wilt hij hogerop maar het is gewoon jammer dat er steeds bepalende spelers naar Roda vertrokken. VVV had een heel aardig elftal gehad als er niet zoveel bepalende spelers weg zouden gaan
2-0 rustquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Labrador1974 het volgende:
De volgende zware kloof komend weekend: Utrecht... ben bang voor wederom een zeperd
Het was dan ook maar héél ff 0-4 hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Bizar knap![]()
Zomaar ff 0-4 in utrecht
Ja verkeerde uitslag gekregen,quote:Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het was dan ook maar héél ff 0-4 hoor
Gefeli jongens, blief dr maar in!
Die rode kaart kun je misschien een cadeautje noemen maar dat Die van Loen zegt dat het geen pingel is slaat toch wel allesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Cadeautje van de scheids.
Gerechtigheid gezien de wedstrijd in Venlo, jammer dat men voorin zo slecht was vandaag, anders had er een 0-10 ingezeten...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die mening deel ik voor 80% met je. Voor de rode kaart was het redelijk in balans, maar in het voordeel van VVV. De rode kaart was wel bepalend voor het verdere verloop van de wedstrijd, want heel simpel: we hadden 4 verdedigers waarvan er 2 amper tot niet spelen normaal. Als van de 2 vertrouwde spelers er 1 wegvalt dan is het heel lastig om dat op te vangen, temeer omdat we op dit moment geen betere spelers in kunnen zetten. Ik denk dan ook dat het zeker van invloed is geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef ganzenherder het volgende:
Oh dat neemt trouwens niet weg dat VVV niet gewonnen had als Utrecht geen rode kaart had gekregen want puur afgaande op de samenvatting was VVV voor die kaart ook al een stuk beter dan Utrecht
Calabro toch weer twee doelpuntjes meegepikt en el Gaouri heeft ook eigenlijk een doelpunt gescoord(die bal was 100% over de lijn maar niemand zag dat inclusief hijzelfquote:Op zondag 17 februari 2008 22:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Die mening deel ik voor 80% met je. Voor de rode kaart was het redelijk in balans, maar in het voordeel van VVV. De rode kaart was wel bepalend voor het verdere verloop van de wedstrijd, want heel simpel: we hadden 4 verdedigers waarvan er 2 amper tot niet spelen normaal. Als van de 2 vertrouwde spelers er 1 wegvalt dan is het heel lastig om dat op te vangen, temeer omdat we op dit moment geen betere spelers in kunnen zetten. Ik denk dan ook dat het zeker van invloed is geweest.
Maar dat vind ik niet eerlijk, want over de hele wedstrijd gezien was VVV beter en hebben ze verdiend gewonnen. En het is niet eerlijk om dat onder te laten sneeuwen.
Overigens vond ik Calabro en vooral el Gaouri slecht spelen.
Die bal was idd over de lijnquote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Calabro toch weer twee doelpuntjes meegepikt en el Gaouri heeft ook eigenlijk een doelpunt gescoord(die bal was 100% over de lijn maar niemand zag dat inclusief hijzelf)
Maargoed ik heb de wedstrijd ook niet helemaal gezien dus jij zal wel gelijk hebben
Nou vasthouden!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:20 schreef Labrador1974 het volgende:
Nou onverwacht toch 3 punten.
Nee, wacht daar nog maar even een weekend meequote:
Laat Venlo dan maar helemaal winnen. Beter voor Roda.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:17 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nee, wacht daar nog maar even een weekend mee
Tweede keer Venlo, maar de eerste keer het uitvak daar voor mij.
En die Mäenpää is voor ons. Dat jullie nog lang in de eerste divisie mogen spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat zat er op dat moment ook zeker in. Totdat de 2-4 viel uiteraard.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Toen het vanmiddag 2-3 stond hoopte ik nog even op een punt, maar helaas..
Dé ergste zijn die mensen die blijven zitten om met hun voetbalklapper te klapperen terwijl ze "Sta op als je voor Venlo bent" zingen, dergelijk volk moet je principieel al een stadionverbod geven. Overigens een leuke wedstrijd met een aardige sfeer. Jammer dat het 2-5 werd, ik had een punt wel terecht gevonden...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
En dat zat er op dat moment ook zeker in. Totdat de 2-4 viel uiteraard.
Ik vond VVV altijd wel een leuke club. Tot vandaag. Klappers...
dan maar hopen van niet dat zou 6 punten kosten (ervan uitgaande dat we vandaag winnen)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:22 schreef ganzenherder het volgende:
Puike eerste helft, ook al was de pingel hands en was Vitesse de 1e helft heeeeel erg zwak....
Maar wat ik me nu afvraag, als Vitesse straks failliet verklaard wordt dan worden toch niet al de duels tegen Vitesse ongeldig verklaard toch?
Mooi 3 puntenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
Zeer goede uitslag, nu maar hopen dat er niks geks meer gebeurt met Vitesse. 6 punten minder zou wel een nekslag zijn enzo
quote:
Kahya gaat waarschijnlijk met Wetzel mee naar ADO. Linssen (Roda) en Amrabat (PSV) vertrekken. Voor Mampuya is momenteel nog geen belangstelling, maar gezien zijn spel (en de aandacht van Van Halst) zal die nog wel komen. Verder speelt Ofrany al het hele seizoen dramatisch, maar raakte hij toevallig 2 ballen goed tegen respectievelijk Ajax en PSV. De eredivisie kwam een jaartje te vroeg voor hem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof dit niet te verwachten was. Als die geblondeerde neger, Kahya ed vertrekken dan kan je zeggen dat je overdreven leeggekocht wordt.
Is Ofrany eigenlijk goed genoeg voor de eredivisie?
quote:Doelmannen
Géén
Verdedigers
Niels Fleuren, Mike Mampuya, Peter Reekers en Sjors Verdellen
Middenvelders
Adil Auassuar, Keisuke Honda, Peter Jungschlager en Ken Leemans
Aanvallers
Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri en Jason Oost
En Reekers mag terugkomen naar Almelo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:21 schreef JLSB het volgende:
[..]
Kahya gaat waarschijnlijk met Wetzel mee naar ADO. Linssen (Roda) en Amrabat (PSV) vertrekken. Voor Mampuya is momenteel nog geen belangstelling, maar gezien zijn spel (en de aandacht van Van Halst) zal die nog wel komen. Verder speelt Ofrany al het hele seizoen dramatisch, maar raakte hij toevallig 2 ballen goed tegen respectievelijk Ajax en PSV. De eredivisie kwam een jaartje te vroeg voor hem.
Als VVV handhaaft zie ik FCDB nog wel een arbitragezaak verliezen als men serieus zo'n transfersom zou vragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor een miljoentje mogen jullie maenpaa wel kopen hoor.
Mampuya is kick!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:30 schreef JLSB het volgende:
Reekers is een held...
Overigens vind ik het een beetje vreemd dat Amrabat in de media als publiekslieveling werd neergezet. Als VVV al een publiekslieveling heeft is het Mike Mampuya!
Me too. Bedrijf waar ik werk is shirtsponser zondag. Heb een vrijkaart gekregen voor VW2. Nu kijken of we hier nog wat shirtjes kunnen ritselen.quote:
L1.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:59 schreef BonJovi het volgende:
kutzooi bron?
Dacht het niet, in dit soort gevallen blijft je ticket toch 'gewoon' geldig voor de nieuwe datum?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:36 schreef BonJovi het volgende:
ja kutzooi en krijgen we die ticket nog vergoed of niet?
Tegen die tijd heeft Twente misschien Engelaar terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:48 schreef ganzenherder het volgende:
Komt VVV niet eens zo heel slecht uit met een geblesseerde WIntjens![]()
Wat niet uitsluit dat het kut acties zijn natuurlijk
Zeg dat jaquote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef ganzenherder het volgende:
Roda![]()
Het begint wel erg op te vallen nu
Gelukkig voor jullie kunnen wij hetzelfde zeggen over FC Twente, dus waarschijnlijk winnen jullie morgen wel.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef ganzenherder het volgende:
Roda![]()
Het begint wel erg op te vallen nu
even stangenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Gelukkig voor jullie kunnen wij hetzelfde zeggen over FC Twente, dus waarschijnlijk winnen jullie morgen wel.
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
even stangen:
Denk nu dat Roda dat over VVV mag zeggen. Gelijk tegen de toppers maar tegen directe concurenten van Roda niks paraat maken
Sommige wel ja en dat zeg ik dan als Venlonaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:36 schreef BonJovi het volgende:
De koel is een leuke stadion en de mensen van VVV zijn wel vriendelijk, alleen ik versta ze niet zo goed
.
het was buitenspel én hands, schandalige arbitrage! 1-1 was tercht geweest....quote:Op zondag 23 maart 2008 14:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zo eigen schuld, dikke bult.
Met de rust had het gewoon 3-0 moeten zijn, daarna verkloten ze het gewoon.
Wel sneu dat het in de laatste minuut is met een buitenspel doelpunt dat misschien ook nog wel hands was.
Als je het nou eerder had geweten had je hem kunnen vragen of die niet wilde investeren in VVVquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef JLSB het volgende:
Kom er net achter dat ik zondag naast Marcel Boekhoorn zat. Nog gewoon een tijdje mee over voetbal zitten praten....
Mooi shirt ja , zeker uniek omdat VVV vaak verschillende sponers op het shirt heeft zo ook bij dit shirt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Deze hangt vanaf vandaag op kantoor
[ afbeelding ]
Toch een leuk (nouja leuk na afgelopen zondag) aandenken
Bedrijf waar ik werk was afgelopen zondag shirtsponser.quote:Mooi shirt ja , zeker uniek omdat VVV vaak verschillende sponers op het shirt heeft zo ook bij dit shirt.
Wie heeft hem gedragen ?? en hoe ben je eraan gekomen ?
Ik weet niet zo snel de namen van de spelers die Marc van Hintum begeleide maar die komen al naar Arnhemquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef JLSB het volgende:
Haha, hij vroeg de namen van enkele VVV-spelers, dus als die binnenkort de overstap naar NEC zouden maken.....
Ja dat maakt het al iets makkelijker om aan een shirt te komen , de rest zou wel gewild zijn bij verzamelaars. dat het een officieel shirt was zag ik alquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bedrijf waar ik werk was afgelopen zondag shirtsponser.
Geen idee wie dit exemplaar gedragen heeft. ik vermoed Honda want hij heeft het ook overhandigt. Maar het is een XL dus dat lijkt me een beetje stug.
Is overigens een officiëel Eredivisie exemplaar (met het eredivisie scoren voor gezondheid logo op de mouw).
Kneuzenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:46 schreef JLSB het volgende:
Ongeloofelijk...
Wat een onzin, ik weet zeker dat de helft van de coaches en supporters niet eens wisten dat hij een VVV verleden had. Eigenlijk alleen maar mooi dat jullie zeiken, ik zie nog steeds geen verband tussen Mister VVV en de wedstrijd van Roda - VVV volgende week... Maarja, smoesjes moeten er zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef DarkShine het volgende:
Had Mister VVV fatsoenlijk gefloten hadden we 't op een gelijkspel gegooid...
quote:Op maandag 7 april 2008 16:35 schreef DarkShine het volgende:
Had Mister VVV fatsoenlijk gefloten hadden we 't op een gelijkspel gegooid...
Sjesus wat een calimero gedrag zeg. Zowiezo belachelijk dat een middelmatige voetballer die slechts 5 jaar voor VVV heeft gespeeld wordt betiteld met Mister VVV, daar mee doe je een hoop mensen tekort. ben er zondag overigens wel bij...quote:Rodaworld.nl:
Pol van Boekel
Die van Boekel heeft nu in totaal sinds het begin van zijn carriere 3x Roda mogen fluiten. De allereerste keer was in het Seizoen 2006/2007 toen Roda thuis mocht aantreden tegen RKC.
Dit is tevens de laatste keer in dat seizoen dat wij hem tegen komen in dat seizoen
Roda – RKC 1-1
Boekel maakt zijn debuut als scheidsrechter in het PLS en Marcel Meeuwis smaakt het “genoegen” om van hem de eerste gele Rodaprent te krijgen. Er zullen nog vele volgen. Hij is onder de indruk van onze Heilige tempel en VVV speelt nog niet eredivisie dus houdt hij zich nog even gedeisd.
Kaarten
Meeuwis
In het seizoen 2007/2008 oefent van Boekel de eerste keer zijn Limlandse* matennaaierij** op RodaJC (Het zit toch heel diep, dat wij al jaren beter zijn dan Venlo. En kostte wat het kost zal en moet voorkomen worden dat wij Europees voetbal halen, want dat kost zijn lievelingsclub een hele zooi sponsoring. Dus zal deze vuile fascist*** van die KNVB Maffia(1*) zijn antipathie tegen Roda lekker op ons los laten. Wij zullen weten met wie wij te maken hebben.
Roda – Excelsior 3-3
Nadat Roda op 3-0 gekomen is vindt deze vuile smerige achterlijke Venlose gladiool(1**) het welletjes en geeft tot twee keer toe een onterechte strafschop aan de tegenpartij en viert verder zijn Venlose frustraties(2*) los, door ook nog eens 2 onterechte prenten uit te delen aan RodaJC’rs
Matondo
De Fauw (onverdiend)
De Jong (Onverdiend)
Van Boekeltje(2**) wordt beloond geeft strafschop weg
Wederom een van Boekeltje(2**) beloont 2de strafschop (Niet gescoord)
En dan nu de laatste afgelopen wedstrijd.
Deze vuile fascist*** laat zien dat hij van de afgelopen wedstrijd geleerd heeft. Gewoon even snel een zéér discutabel doelpunt goedkeuren, dan snel een rode kaart trekken voor een speler van RodaJC en klaar is “Jan Doedel(3*) van Boekel” Geen kansen voor deze Duitsers(4*) om ook maar terug in de wedstrijd te komen, want dat voorkomt die wel door affluiten van voordeelsituaties van die Duitsers(4*) en geel voor die Duitsers(4*) op het moment dat eentje van NEC neerdwarrelt en verder als het ware Hitleriaans(4**) over het veld lopen.
Dit moet natuurlijk beloond worden met de enige juiste verheerlijking van deze persoon. Linker handje omhoog met de platte hand recht vooruit en keihard “Sieg(5*)” scanderen.
Steeds krijgt die wedstrijden toegewezen in ons PLS. Volgens mij doet die het erom. Als Venlo supporter mag die ons officieel steeds in de zeik zetten op ons eigen terrein. En wij kunnen daar niets aan doen.
Deze vent mag nooit en te nimmer meer toegestaan worden om nog één keer een wedstrijd in ons PLS te leiden. En als die het wel doet, dan allemaal eendrachtig opstaan en als dank voor al zijn prestaties met 15.000 man de linker hand strak vooruit met de palm recht naar voren. Want dat verdient deze kerel met zijn one-mann-show. Toon Hermans valt in het niet bij hem. Alleen deed Toon het op een plek waar dit thuishoort.
Verklarende woordenlijst;
*Limlander = Hollandse scheldnaam.
**Matennaaier = Iemand die zijn maat verlinkt. (Hier zijn eigen Limburgse volk)
***Fascisme = systeem berustend op autoritaire en onverdraagzame beginselen.
***Fascist = Iemand die datFascisme*** op uitmuntende wijze weet uit te voeren.
1*Maffia = Ongunstige groep personen die gemeenschappelijke belangen hebben in het klein houden van RodaJC en daar waar mogelijk op allerhande wijzen tegenwerken en naar buiten toe als een gesloten eenheid opereren.
1**Gladiool = Geslacht van knolgewassen met zwaardvormige bladeren. Hier bedoeld met de klemtoon op knol!
2*Frustratie = Emotionele toestand die voortvloeit uit het feit dat RodaJC al seizoenenlang beter is dan die ploeg uit Venlo.
2** Van Boekeltje = Een door iedereen geconstateerde Schwalbe die door van Boekel op fascistische*** wijze genegeerd wordt om de KNVB Mafia**** te gerieven.
3*Jan Doedel = Veelvuldig gebruikte uitspraak van VI man Derksen. Netjes duidend op de laatste drie letters van een schots muziekinstrument(3**)
3**Schots muziekinstrument = Doedelzak
4*Duitsers = In de Hollandse voetbalcultuur de bijnaam van RodaJC.
4**Hitleriaans = Op de wijze van Hitler en zijn aanhangers.
5*Sieg = Voor hen die dit niet kunnen lezen. Zie hiervoor in van Dale Pocket editie Duits-Nederlands vierde druk, op pagina 317 rechtse tabel 15de woord van onderen.
Rodaworldquote:Op maandag 7 april 2008 19:05 schreef JLSB het volgende:
[..]
[..]
Sjesus wat een calimero gedrag zeg. Zowiezo belachelijk dat een middelmatige voetballer die slechts 5 jaar voor VVV heeft gespeeld wordt betiteld met Mister VVV, daar mee doe je een hoop mensen tekort. ben er zondag overigens wel bij...
Nee hoor, met dat anti-voetbalquote:Op zondag 20 april 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
ergens toch jammer voor Excelsior.
quote:
Remy heeft mij in de jeugd nog enige trainingen gegeven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:11 schreef JLSB het volgende:
Er gaan overigens geruchten dat Remy Reynierse (assistent van Foppe) de nieuwe trainer wordt...
Ik heb inmiddels ook zo'n Pearl shirt, de rugnummer 25 van Rick Verbeek. Het "gewone" Seacon shirt heb ik ook al, gedragen door Siebe Blondelle. En eentje die gedragen is door Jason Oost, en gesigneerd door de hele selectie. Die laatste zou ik het liefst ruilen, omdat ik het shirt dus dubbel heb.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Deze hangt vanaf vandaag op kantoor
[ afbeelding ]
Toch een leuk (nouja leuk na afgelopen zondag) aandenken
quote:Op zondag 4 mei 2008 11:54 schreef Samcali het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook zo'n Pearl shirt, de rugnummer 25 van Rick Verbeek. Het "gewone" Seacon shirt heb ik ook al, gedragen door Siebe Blondelle. En eentje die gedragen is door Jason Oost, en gesigneerd door de hele selectie. Die laatste zou ik het liefst ruilen, omdat ik het shirt dus dubbel heb.
Hoewel ik al mensen in het stadion heb zien lopen met o.a. shirts van Techwork, Limij en Oce is het me nog niet gelukt om die shirts aan de verzameling toe te voegen. Vanmiddag ga ik eerst even bij de bank de pinautomaat leegtrekken voordat ik naar De Koel ga, misschien dat iemand zijn shirt wel wil verkopen als ik een heel mooi bod doe
Lekker snugger om dat hier zo neer te zettenquote:Op maandag 5 mei 2008 15:32 schreef Samcali het volgende:
Geld speelt trouwens niet echt een rol in mijn verzameling. Als ik een shirt graag wil hebben dan koop ik het, ongeacht de prijs.
quote:VVV wil forse aanhang in Den Haag
VVV-Venlo is er alles aan gelegen om zoveel mogelijk supporters naar Den Haag mee te nemen voor het beslissende play-offduel tegen ADO, aanstaande woensdag. VVV houdt daarom een goedkope kaartjesactie.
Voor slechts 10 euro reizen de fans met de trein naar Den Haag, krijgen ze een entreekaartje en een VVV-fanshirt. VVV speelt woensdagavond het beslissende duel tegen ADO. Bij winst plaatsen de Venlonaren zich voor de derde en laatste ronde in de promotie-degradatie-play-offs.
Dat kan geen kwaad. Want het ijkt me sterk dat er hier op het forum iemand een VVV shirt heeft, dat ik nog niet hebquote:Op maandag 5 mei 2008 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker snugger om dat hier zo neer te zetten
Mwah, ik weet dat er hier iemand meeleest die een uitshirt uit de eind jaren 70 heeft.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:58 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad. Want het ijkt me sterk dat er hier op het forum iemand een VVV shirt heeft, dat ik nog niet heb
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:58 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dat kan geen kwaad. Want het ijkt me sterk dat er hier op het forum iemand een VVV shirt heeft, dat ik nog niet heb en het zou willen verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |