Het was dan ook maar héél ff 0-4 hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 19:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Bizar knap![]()
Zomaar ff 0-4 in utrecht
Ja verkeerde uitslag gekregen,quote:Op zondag 17 februari 2008 19:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het was dan ook maar héél ff 0-4 hoor
Gefeli jongens, blief dr maar in!
Die rode kaart kun je misschien een cadeautje noemen maar dat Die van Loen zegt dat het geen pingel is slaat toch wel allesquote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Cadeautje van de scheids.
Gerechtigheid gezien de wedstrijd in Venlo, jammer dat men voorin zo slecht was vandaag, anders had er een 0-10 ingezeten...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die mening deel ik voor 80% met je. Voor de rode kaart was het redelijk in balans, maar in het voordeel van VVV. De rode kaart was wel bepalend voor het verdere verloop van de wedstrijd, want heel simpel: we hadden 4 verdedigers waarvan er 2 amper tot niet spelen normaal. Als van de 2 vertrouwde spelers er 1 wegvalt dan is het heel lastig om dat op te vangen, temeer omdat we op dit moment geen betere spelers in kunnen zetten. Ik denk dan ook dat het zeker van invloed is geweest.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef ganzenherder het volgende:
Oh dat neemt trouwens niet weg dat VVV niet gewonnen had als Utrecht geen rode kaart had gekregen want puur afgaande op de samenvatting was VVV voor die kaart ook al een stuk beter dan Utrecht
Calabro toch weer twee doelpuntjes meegepikt en el Gaouri heeft ook eigenlijk een doelpunt gescoord(die bal was 100% over de lijn maar niemand zag dat inclusief hijzelfquote:Op zondag 17 februari 2008 22:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Die mening deel ik voor 80% met je. Voor de rode kaart was het redelijk in balans, maar in het voordeel van VVV. De rode kaart was wel bepalend voor het verdere verloop van de wedstrijd, want heel simpel: we hadden 4 verdedigers waarvan er 2 amper tot niet spelen normaal. Als van de 2 vertrouwde spelers er 1 wegvalt dan is het heel lastig om dat op te vangen, temeer omdat we op dit moment geen betere spelers in kunnen zetten. Ik denk dan ook dat het zeker van invloed is geweest.
Maar dat vind ik niet eerlijk, want over de hele wedstrijd gezien was VVV beter en hebben ze verdiend gewonnen. En het is niet eerlijk om dat onder te laten sneeuwen.
Overigens vond ik Calabro en vooral el Gaouri slecht spelen.
Die bal was idd over de lijnquote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Calabro toch weer twee doelpuntjes meegepikt en el Gaouri heeft ook eigenlijk een doelpunt gescoord(die bal was 100% over de lijn maar niemand zag dat inclusief hijzelf)
Maargoed ik heb de wedstrijd ook niet helemaal gezien dus jij zal wel gelijk hebben
Nou vasthouden!quote:Op maandag 18 februari 2008 01:20 schreef Labrador1974 het volgende:
Nou onverwacht toch 3 punten.
Nee, wacht daar nog maar even een weekend meequote:
Laat Venlo dan maar helemaal winnen. Beter voor Roda.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:17 schreef Grunner het volgende:
[..]
Nee, wacht daar nog maar even een weekend mee
Tweede keer Venlo, maar de eerste keer het uitvak daar voor mij.
En die Mäenpää is voor ons. Dat jullie nog lang in de eerste divisie mogen spelen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
En dat zat er op dat moment ook zeker in. Totdat de 2-4 viel uiteraard.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef _Administr8or_ het volgende:
Toen het vanmiddag 2-3 stond hoopte ik nog even op een punt, maar helaas..
Dé ergste zijn die mensen die blijven zitten om met hun voetbalklapper te klapperen terwijl ze "Sta op als je voor Venlo bent" zingen, dergelijk volk moet je principieel al een stadionverbod geven. Overigens een leuke wedstrijd met een aardige sfeer. Jammer dat het 2-5 werd, ik had een punt wel terecht gevonden...quote:Op zondag 24 februari 2008 18:57 schreef Grunner het volgende:
[..]
En dat zat er op dat moment ook zeker in. Totdat de 2-4 viel uiteraard.
Ik vond VVV altijd wel een leuke club. Tot vandaag. Klappers...
dan maar hopen van niet dat zou 6 punten kosten (ervan uitgaande dat we vandaag winnen)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:22 schreef ganzenherder het volgende:
Puike eerste helft, ook al was de pingel hands en was Vitesse de 1e helft heeeeel erg zwak....
Maar wat ik me nu afvraag, als Vitesse straks failliet verklaard wordt dan worden toch niet al de duels tegen Vitesse ongeldig verklaard toch?
Mooi 3 puntenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
Zeer goede uitslag, nu maar hopen dat er niks geks meer gebeurt met Vitesse. 6 punten minder zou wel een nekslag zijn enzo
quote:
Kahya gaat waarschijnlijk met Wetzel mee naar ADO. Linssen (Roda) en Amrabat (PSV) vertrekken. Voor Mampuya is momenteel nog geen belangstelling, maar gezien zijn spel (en de aandacht van Van Halst) zal die nog wel komen. Verder speelt Ofrany al het hele seizoen dramatisch, maar raakte hij toevallig 2 ballen goed tegen respectievelijk Ajax en PSV. De eredivisie kwam een jaartje te vroeg voor hem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof dit niet te verwachten was. Als die geblondeerde neger, Kahya ed vertrekken dan kan je zeggen dat je overdreven leeggekocht wordt.
Is Ofrany eigenlijk goed genoeg voor de eredivisie?
quote:Doelmannen
Géén
Verdedigers
Niels Fleuren, Mike Mampuya, Peter Reekers en Sjors Verdellen
Middenvelders
Adil Auassuar, Keisuke Honda, Peter Jungschlager en Ken Leemans
Aanvallers
Sandro Calabro, Samir El Gaaouiri en Jason Oost
En Reekers mag terugkomen naar Almelo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:21 schreef JLSB het volgende:
[..]
Kahya gaat waarschijnlijk met Wetzel mee naar ADO. Linssen (Roda) en Amrabat (PSV) vertrekken. Voor Mampuya is momenteel nog geen belangstelling, maar gezien zijn spel (en de aandacht van Van Halst) zal die nog wel komen. Verder speelt Ofrany al het hele seizoen dramatisch, maar raakte hij toevallig 2 ballen goed tegen respectievelijk Ajax en PSV. De eredivisie kwam een jaartje te vroeg voor hem.
Als VVV handhaaft zie ik FCDB nog wel een arbitragezaak verliezen als men serieus zo'n transfersom zou vragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor een miljoentje mogen jullie maenpaa wel kopen hoor.
Mampuya is kick!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:30 schreef JLSB het volgende:
Reekers is een held...
Overigens vind ik het een beetje vreemd dat Amrabat in de media als publiekslieveling werd neergezet. Als VVV al een publiekslieveling heeft is het Mike Mampuya!
Me too. Bedrijf waar ik werk is shirtsponser zondag. Heb een vrijkaart gekregen voor VW2. Nu kijken of we hier nog wat shirtjes kunnen ritselen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |