abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56274687
SC Heerenveen is gewoon te sterk voor VVV

Ik vind SC Heerenveen ook een hele goede ploeg.

Maarjah tegen Heracles moet eigelijk wel gewonnen worden
pi_56277138
Heerenveen is dan ook de enige ploeg die VVV dit seizoen echt heeft weggespeeld. Maar ja, zoals gezegd, 6 punten uit de komende 3 wedstrijden en ik ben erg tevreden!
pi_56278366
Van deze Heerenveen supporter toch felicitaties, natuurlijk niet voor het resultaat, maar jullie hebben echt een leuke ploeg! Goede mentaliteit en jullie bleven voetballend oplossingen zoeken.
Veel succes verder dit seizoen en knikker Heracles er aub uit.
pi_56278693
Ingecalculeerde nederlaag, Wetzel had er weinig vertrouwen in als je zijn uitspraken over gisteren las.

En dan kun je beter eigenlijk beter ook maar meteen flink verliezen, weer lekker met beide voeten terug op aarde
Patat Friet
  zondag 27 januari 2008 @ 14:33:36 #130
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56340130
Oei oei... Niet zo best

Ik ga er maar vanuit dat de klap bij Heerenveen nog nawerkte.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_56340316

Totaal onverwacht, dacht al dat ze de score omgedraaid hadden toen ik keek enzo
Patat Friet
pi_56341865
Zeer slechte wedstrijd Ben na 60 minuten toch maar opgestaan om naar huis te gaan.
Ik zal nooit opstaan op basis van puur score maar dit was niet het VVV dat ik ken. Er zat gewoon geen rust in de ploeg en er werden teveel foutjes gemaakt waar Heracles terecht gebruik van maakt.

Volgende keer beter! (en ook dan zal ik er waarschijnlijk gewoon bij zijn. Veur ieuwig en altiéd blief ik einen echte Venlonaer!!)
  zondag 27 januari 2008 @ 17:57:12 #133
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56344283
Weer eens anders dan ajax,feyenoord,psv thuis
pi_56374074
quote:
Edwin Linssen speelt met ingang van volgend seizoen voor Roda JC, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 27-jarige aanvoerder van VVV-Venlo bereikte maandagavond een akkoord over een vierjarig contract bij de club uit Kerkrade.

De Venlose promovendus wilde het aflopende contract van Linssen verlengen, maar de contractbesprekingen verliepen erg moeizaam. Het eerste voorstel werd door Linssen al resoluut naast zich neergelegd. De belangstelling van Roda werd gretig in ontvangst genomen.

“We hebben Linssen aangetrokken, omdat ons middenveld na het vertrek van Bas Sibum naar NEC minder bezet is geraakt”, laat directeur Huub Narinx in een reactie weten. “Bovendien is het onzeker of huurling Cheikh Tioté van Anderlecht na dit seizoen bij ons blijft."

Linssen is bezig aan zijn negende seizoen in Venlo. Tussendoor kwam de middenvelder ook een seizoen uit voor Helmond Sport. Namens VVV staat de teller inmiddels op 255 competitieduels en negentien doelpunten.
En ja het is weer eens zo ver hoor, Linssen naar Roda...
Elk seizoen haalt Roda weer de beste spelers op, dacht dat dat na de promotie wel minder zou worden maar neeeuh hoor

En wat krijgt VVV ervoor terug? Een Roda dat verliest van concurrenten en de meeste VVV aankopen op de bank laat zitten
Patat Friet
  maandag 28 januari 2008 @ 23:49:23 #135
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56375130
Gelukkig pas volgend seizoen. VVV moet zich nu gewoon zien te handhaven en dan kunnen ze in de zomer eventueel kijken voor nieuwe versterkingen.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:36:47 #136
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56377951
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:11 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

En ja het is weer eens zo ver hoor, Linssen naar Roda...
Elk seizoen haalt Roda weer de beste spelers op, dacht dat dat na de promotie wel minder zou worden maar neeeuh hoor
Linssen heeft een aanbod van VVV gehad dat die direct naast zich heeft neergelegd. Als VVV een goed bod had gedaan hadden wij hem niet aangetrokken.
quote:
En wat krijgt VVV ervoor terug? Een Roda dat verliest van concurrenten en de meeste VVV aankopen op de bank laat zitten
Jullie aankopen van ons spelen wel in Venlo bedoel je? Los daarvan zit Janssen dicht tegen de basis aan echter heeft deze Hadouir voor zich (mogelijk komt hij er nu in door de blessure van Cissé). Frank van Kouwen begon in Doetichem in de basis, echter hebben we genoeg verdedigers. Dan moet je keuze's maken en met 3-4-3 vallen er helaas verdedigers buiten de boot.

Ik heb niks tegen VVV, integendeel zelfs. Kan me ook enigzins de frustratie voorstellen van jullie. Echter is het sportief en financieel toch echt een stap vooruit voor de spelers die van VVV naar Roda gaan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:40:00 #137
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56377981
quote:
Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef Frey het volgende:
Gelukkig pas volgend seizoen. VVV moet zich nu gewoon zien te handhaven en dan kunnen ze in de zomer eventueel kijken voor nieuwe versterkingen.
Leemans mocht weg omdat die niet aan spelen toekwam, mogelijk mag deze nu wel blijven? Verder heeft men Honda al aangetrokken.

Hopelijk lukt het handhaven jullie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56380227
Och die Linssen, profileerde zich altijd als mister-VVV, maar stapt nu doodleuk over naar de rivaal. Denk dat het voor Roda niet echt een versterking is. Heeft het dit seizoen erg moeilijk. Overigens heeft VVV al rekening gehouden met zijn vertrek gezien de aankoop van Honda en Jungschlager....
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:40:53 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56381560
De rivaal
Planning:
-
pi_56383183
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:40 schreef DarkShine het volgende:
De rivaal
Tja, hier in Venlo is Roda niet al te geliefd.....
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:03:02 #141
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56383633
Bij een deel van jullie aanhang niet, 't andere heeft niks tegen ons. Wij hebben amper iets tegen jullie.

Dus om dan van een rivaal te spreken. Nee dat is die club uit Maastricht.
Planning:
-
pi_56383803
Die zijn helemaal erg Nou ja, jullie vonden het een aantal jaren geleden ook niet erg fijn dat Ajax steeds jullie goede spelers overnam. Niet dat ik Linssen zo geweldig vind, maar Willem Janssen had nog wel een jaartje hier mogen blijven...
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:11:03 #143
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56383881
Zoals ik net aangaf, ik kan de frustratie zeker begrijpen.

Maar als VVV hem in 1ste instantie een goed aanbod had gedaan had Linssen dat echt niet zomaar verworpen.
Planning:
-
pi_56386353
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Zoals ik net aangaf, ik kan de frustratie zeker begrijpen.

Maar als VVV hem in 1ste instantie een goed aanbod had gedaan had Linssen dat echt niet zomaar verworpen.
Zoals Linssen aangaf in Dagblad de Limburger had VVV hem ook een aanbod gedaan. Maar Roda kan hem nou eenmaal veel meer bieden dan VVV maximaal kan bieden. Natuurlijk wilt hij hogerop maar het is gewoon jammer dat er steeds bepalende spelers naar Roda vertrokken. VVV had een heel aardig elftal gehad als er niet zoveel bepalende spelers weg zouden gaan
Patat Friet
pi_56719146
De volgende zware kloof komend weekend: Utrecht... ben bang voor wederom een zeperd
pi_56722059
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Labrador1974 het volgende:
De volgende zware kloof komend weekend: Utrecht... ben bang voor wederom een zeperd
Normaal gesproken zou ik zeggen dat er bij een verlies, degradtie zou volgen. Maar de competitie slaat dit jaar helemaal nergens op, dus het kan nog alle kanten op.
  donderdag 14 februari 2008 @ 10:54:55 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56722568
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Zoals Linssen aangaf in Dagblad de Limburger had VVV hem ook een aanbod gedaan. Maar Roda kan hem nou eenmaal veel meer bieden dan VVV maximaal kan bieden. Natuurlijk wilt hij hogerop maar het is gewoon jammer dat er steeds bepalende spelers naar Roda vertrokken. VVV had een heel aardig elftal gehad als er niet zoveel bepalende spelers weg zouden gaan
Linssen had ook naar clubs kunnen gaan die momenteel een concurrent zijn van jullie...
Planning:
-
pi_56792165
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Labrador1974 het volgende:
2-0 rust

edit: 3-0

[ Bericht 2% gewijzigd door runaway op 17-02-2008 15:41:06 ]
  zondag 17 februari 2008 @ 16:08:57 #149
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56793174
En een penalty gestopt
  zondag 17 februari 2008 @ 16:12:26 #150
148870 BOYS1985
Parijzenaar
pi_56793254
4444444444444
PARIS SAINT GERMAIN...
En PSG. Word Kampioen. En PSG. Word Kampioen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')