quote:
Op donderdag 27 maart 2008 14:54 schreef JLSB het volgende:Haha, hij vroeg de namen van enkele VVV-spelers, dus als die binnenkort de overstap naar NEC zouden maken.....
Ik weet niet zo snel de namen van de spelers die Marc van Hintum begeleide maar die komen al naar Arnhem

, en daarbij ik dacht dat Boekhoorn gestopt was bij nec maar hij zal vast nog wel iets stil op de achtergrond doen.
Hij zal wel niet zoon grote voetbalkenner zijn
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 15:24 schreef Sjoerd102 het volgende:Bedrijf waar ik werk was afgelopen zondag shirtsponser.
Geen idee wie dit exemplaar gedragen heeft. ik vermoed Honda want hij heeft het ook overhandigt. Maar het is een XL dus dat lijkt me een beetje stug.
Is overigens een officiëel Eredivisie exemplaar (met het eredivisie scoren voor gezondheid logo op de mouw).
Ja dat maakt het al iets makkelijker om aan een shirt te komen , de rest zou wel gewild zijn bij verzamelaars. dat het een officieel shirt was zag ik al

(op de site van VVV staat een iets betere , die is gemaakt tijdens de overhandiging )
En gelukkig staat er geen e achter jullie naam want anders hadden jullie het druk met al die scheidsrechters die elke keer op zoeken waren naar een bril/lenzen