quote:Op zondag 9 december 2007 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hmmm je moet wel erg goed kijken om jou te ontdekken in die spiegeling. de kleur is wel fijn
thema 'Hell'
(en ja het vuur is echt)
quote:Op zondag 9 december 2007 12:25 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind jou eng, ik ruik een brandlucht en een ribbon
quote:Op zondag 9 december 2007 12:54 schreef ChatChewbacca het volgende:
[ link | afbeelding ]
@Puckzzz, jammer van de erg verscherpte randjes, hij ziet er ook wat vlekkerig uit..
Hij doet toch niks verkeerdsquote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
pssst, lees de OP anders nog even hoe het ook weer ging met dit topic.
dat is make up, ik had mijn wangen en hals op sommige plekken, met zwarte oogschaduw heel zwaar geblushed om een sterke schaduw te maken. je ziet idd nog net een beetje ervan op mijn rechterwang (op de foto links)quote:Op zondag 9 december 2007 13:36 schreef Re het volgende:
puckzzz, je kaaklijn (voor de kijkers links) is wat apart geblurred
moet ik ook nog wat positiefs plaatsen, bedoel je dat? Originele pose, maar grafisch komt het er niet echt uit. Jammer. Beetje een gemiste kans vind ik eerlijk gezegd,quote:Op zondag 9 december 2007 13:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
pssst, lees de OP anders nog even hoe het ook weer ging met dit topic.
De roze-handschoen-categorie is toch de vedernicht categorie waar alleen slaan met platte hand is toegestaan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef freud het volgende:
@LizzyR
- Je weet de naam niet van wat je gefotografeerd hebt
+ Kleuren, DOF, freakfactor, perfect!
Mijn bijdrage. Vandaag foto's gemaakt bij het kickboxen. Was erg tof.
[ afbeelding ]
Het waren kickboxende damesquote:Op maandag 10 december 2007 15:33 schreef ableton het volgende:
[..]
De roze-handschoen-categorie is toch de vedernicht categorie waar alleen slaan met platte hand is toegestaan.
jezus wat slecht
Ik ben wel benieuwd naar de rest van de serie.. mede vanwege ik zelf ook wel af en toe bandage om heb voor sanda (chinees kickboxen)quote:
Wat je een volgende keer nog kunt proberen is je onderwerp, in dit geval dus de molen, iets minder centraal in de foto te plaatsen. Dat maakt een foto meteen een heel stuk spannender!! De horizonregel heb je goed toegepast! Verder vind ik de foto aardig geslaagd!quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef BlueCurl het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik in oktober genomen. Is dus niet geheel mijn laatste foto. Maar al een tijdje wat minder actief hier...
+ mooi lichtcompositiequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:37 schreef minolta het volgende:
@Blue Curl
+ Leuke voorgrond met die lijnen
- Misschien de horizon wat hoger zetten of lager zetten
Dit is mijn foto
[ afbeelding ]
+ fraaie spiegeling(vooral die diafragmaster)....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef sarlo het volgende:
+ zeer mooie kleiren
- van mij hadden juist de punten iets meer in beeld gemogen ivm het verboden bord
[ afbeelding ]
Jammer dat je net het laatste stukje schaduw mist rechts. Verder erg leuk ideequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef minolta het volgende:
@limpix
hm ik weet niet echt wat te zeggen over deze foto
Kvind hem een beetje vreemd ( mede door die tattoo)
de compositie doet me weinig en de zwarten rechts lopen helemaal dicht
( je hebt vast betere uit je serie )
dit is mijn foto
[ afbeelding ]
hopelijk vind je deze mooi
+ ja zeg, hoe vaak moet ik nou zeggen dat ik fan van je ben?quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef ElizabethR het volgende:
minolta
+ de compositie is geweldig!
- de foto doet weinig voor mij
mijne
[ afbeelding ]
Pssst...quote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Dickens feest in Deventer is altijd top.
Jammer dat het er vaak heel erg druk is.
Wacht rijen voordat je het centrum in mag lopen..en dan nog propvol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders krijg je inderdaad dit
[ Bericht 7% gewijzigd door dutchie op 16-12-2007 21:54:08 ]Als je niet lacht, ben je dood.
Dat kan met iedere cam. Hangt dus volledig af van de fotograafquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef renz0r het volgende:
Serieus moooi...Wat voor Camera (met alle specs en zooi) heb ik nodig om ook zulke fotos te maken (met enige oefening) ?
BVD
quote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef dutchie het volgende:
[..]
Pssst...Dat wordt dus volgend jaar slapen bij vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou ik ook kunnen.....Als ik het kon
www.robkaag.nl
http://denieuweavonturenvanrobbedoes.blogspot.com/
...ik vind 'm wel iets hebben... volgens mij understatement van het jaar. Prachtige foto. Prima vlakverdeling. De sfeer vind ik ook heerlijk. Juist door de wat monochrome kleuren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, het was een heel sombere sunset gisteren. Dus het is ook een sombere foto, maar ik vind hem wel iets hebben, ook doordat je de rivier zo goed ziet meanderen naar lough Mask toe.
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met The_Frog eens, een erg mooie fotoquote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, het was een heel sombere sunset gisteren. Dus het is ook een sombere foto, maar ik vind hem wel iets hebben, ook doordat je de rivier zo goed ziet meanderen naar lough Mask toe.
[ afbeelding ]
Jij altijd met je landschapsfoto'squote:
+ licht valt wel mooi!quote:Op dinsdag 18 december 2007 05:52 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Jij altijd met je landschapsfoto's![]()
+ Uhh ja prachtige foto? Kan proberen er technische termen bij te gaan gooien maar het is gewoon een prachtige foto
-Enige wat ik kan bedenken is dat de voorgrond op de rivier na zo goed als zwart is, maar dat is eigenlijk niet eens een echt minpunt
Foto genomen in Thailand, Ko Tao om precies te zijn (heb hier helaas niks om te resizen)
[ afbeelding ]
Ja wat dat croppen betreft heb je helemaal gelijk. Ik kon moeilijk kiezen waar ik de foto zou croppen, dus had het maar zo gelaten. Maar nu ik het zo zie, heb je helemaal gelijk. Bedankt!quote:Op maandag 17 december 2007 22:20 schreef ElizabethR het volgende:
Dutch.... girl...ik vind dat je een heel mooie foto hebt gemaakt. Het onderwerp leent zich er ook heel erg voor natuurlijk!! Een lief smoezelig kinderkoppie, en een Dickenssfeer!! Wow!! En dat alles in mijn geboorteplaatsZoals je zelf al zegt, een fotofeest!!!
Het enige puntje dat ik heb is het volgende. Ik zou hem heul veul meer gecropped hebben. De sfeer gaat daarmee niet verloren vind ik, juist niet. Ik denk dat de nadruk op het snoetje moet en niet op de enorme witte sjaal die zowat driekwart van de foto beslaat voor mijn gevoel. Ik heb de onbeschaamde vrijheid genomen om de foto te croppen en om te zetten van sepia naar B/W. Ik vind hem zelf zo een stuk sterker overkomen Maar goed, Dutchie (in je blote niksie), dit is mijn smaak hoor. Kan goed dat een ander het er helemaal niet mee eens is. Het is in ieder geval een ijzersterke foto!!
Nicequote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
- Kleuren zijn nog al lauw.... had meer gekunt denk ik..
[ afbeelding ]
Mc Droks die na 10jaar het geluid van THunderdome te zijn er nu dan mee stopt.
+ Perfecte pose, in sync met zijn shirtquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
[ afbeelding ]
Super foto! geeft echt het gevoel weerquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+ licht valt wel mooi!
[ afbeelding ]
Even goed lezen, je moet de foto voor je beoordelen. Niet zomaar een foto. Dus die van Minoltaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:34 schreef sarlo het volgende:
[..]
Super foto! geeft echt het gevoel weer
+ pose
- publiek is iets te donker
btw stopt opa drokz ermee
mijne voor vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn bijdrage. Ben door de sub in Londen gaan zwerven een vroege ochtend. Resultaat: erg mooie lege shots...
[ afbeelding ]
Thanx!quote:Op woensdag 19 december 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Prachtig, die symmetrie is echt hartstikke goed!! De compositie ook, en de kleurtjes erin maken het helemaal af!! Wat een wereldshot zeg!!!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:19 schreef freud het volgende:
[..]
+ Perfecte pose, in sync met zijn shirt![]()
- storende lichtjes bovenin zou ik weghalen, en onder zijn armen de lichtjes wat erbij klonen, meer crowd gevoel ipv zwart gat
Mijn bijdrage. Ben door de sub in Londen gaan zwerven een vroege ochtend. Resultaat: erg mooie lege shots...
[ afbeelding ]
plaat met heel erg veel potentie!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:25 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ Freud
Mooi foto, zoals al eerder gezegd goede symetrie en kleuren, alleen dat rode bankje (of iets dergelijks) vind ik wel wat storend in het geheel.
Mijn foto; (sorry voor niet verkleinen maar heb er geen programma voor hier)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 09:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oe! We zijn wel wat gewend van je, maar dit vind ik een van je mooiste foto's!
Tja helaas is ie in JPG geschoten, ben op reis en dan is het niet zo praktisch om in RAW te gaan schieten, mogelijkheden tot bewerken zijn al helemaal nul hier (iig in hostel) aangezien ik een foto hier nieteens kan resizenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
plaat met heel erg veel potentie!
heb je het origineel nog? en het liefst in RAW? (weet niet waarmee je schiet) ik zeg tonemappen die hap! en zo niet dan een stuk van de bovenkant eraf, en dodgen en burnen baby!!
Hij is toch niet te groot? Hij wordt hier iig niet door het forum verkleindquote:Op woensdag 19 december 2007 08:25 schreef Pr0-n00b het volgende:
@ Freud
Mooi foto, zoals al eerder gezegd goede symetrie en kleuren, alleen dat rode bankje (of iets dergelijks) vind ik wel wat storend in het geheel.
Mijn foto; (sorry voor niet verkleinen maar heb er geen programma voor hier)
[ afbeelding ]
+kleurenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij is toch niet te groot? Hij wordt hier iig niet door het forum verkleind![]()
+ Erg mooi, tunnel-over-trap effect, gaaf. Ik blijf lang "zoeken" op deze foto![]()
- had iets meer euh, kleur is niet het goede woord, maar wat witter en wat zwarter, zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Winter
Hok? Dat is een echte historische WW1 verdedigingsbunker!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef Marty26 het volgende:
[..]
+kleuren
-dat hok rechts van de boom
[ afbeelding ]
Een shoot die ik gedaan heb voor www.legerdesstijls.nl is voor in het stylings boek.
hihi dat kan ik toch niet zienquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hok? Dat is een echte historische WW1 verdedigingsbunker!
Echt mooi issie niet, maar weet niet of ik verder nog foto's van de bunker hebquote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hihi dat kan ik toch niet zienikke wil dan wel een mooie plaat van de bunker
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt mooi issie niet, maar weet niet of ik verder nog foto's van de bunker heb![]()
bunker - geen 'inzending' dus![]()
+ het is duidelijk welke ruimte je hebt vastgelegdquote:Op woensdag 19 december 2007 20:17 schreef Kamermans het volgende:
@minolta
foto staat goed in zwart wit. maar zou ook wel goed staat in sepia ofzo.
verder vind ik het beetje jammer dat de handen zo veel lichter zijn dan het gezicht.
hier is foto die ik gemaakt heb op mijn stage:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
Jack Frost nipping at your nose
[ afbeelding ]
Oe...die is echtquote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
+ het is duidelijk welke ruimte je hebt vastgelegd
- maar dat maakt 'm gelijk niet zo boeiend
+ technisch zal hij wel goed in elkaar zitten denk ik, laat ik aan iemand anders over
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
+ Mooi helder plaatje, mooie seizoensweergave
- wat ondefinieerbare grijze vlekken op de achtergrond
Sneeuw in Eindhoven, middernacht afgelopen nacht:
[ afbeelding ]
Er ligt nu inmiddels 2 cm. Zal later nog wat foto's maken.quote:Op donderdag 20 december 2007 10:41 schreef Elefes het volgende:
[..]Heeft het gesneeuwd in Eindhoven vannacht? Ik wil ook sneeuw.. Lekker winters plaatje al
waar zit jou kont? maar die van haar zit helemaal links zo een beetje...quote:Op donderdag 20 december 2007 11:21 schreef Puckzzz het volgende:
er steekt een blok hout uit haar kont
bil, bovenbeen whatever...er steekt een blok hout uit haarquote:Op donderdag 20 december 2007 11:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
waar zit jou kont? maar die van haar zit helemaal links zo een beetje...
hahaha sorry verkeerd geschreven. ik had wat van die kleine sterretjes graag gezien op de lantaarns.quote:
Ah, sorry, zo'n expert ben ik niet met Photoshop, ik ben meer fotograaf dan fotobewerker.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
hahaha sorry verkeerd geschreven. ik had wat van die kleine sterretjes graag gezien op de lantaarns.
Sterktequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Whehehe, da's Ryanair!! Daar zit ik over twee weken ook weer in op weg naar Nederland.
Wantquote:
RyanAir... de enige luchtvaarmaatschappij zonder stoelnrs ... (lees, eerst komt, eerst maalt)...quote:
Ik vind hem niet zo mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef Conekiller het volgende:
winter op het kerkhof
[ afbeelding ]
Graag ook even wat over je voorganger zeggen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Vanmiddag gemaakt, ik vind hem zelf wel aardig.
[ afbeelding ]
ik vind hem net iets te donker / teveel contrast. het is niet duidelijk waarom de krant zo bol ligt. ik zou het mooi vinden als je iets meer van de ondergrond kon zien.quote:
Thanks Schanulquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
+ Dromerige plaat die overloopt van sfeer
- De voorgrond zou iets opgelicht kunnen worden.
Het is toch een heel pakket kranten, weggegooid in de bosjes in plaats van uitgedeeld op het station? Ik vind het een mooie en goede foto, juist ook zo donker. En het vertelt een verhaaltje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik vind hem net iets te donker / teveel contrast. het is niet duidelijk waarom de krant zo bol ligt. ik zou het mooi vinden als je iets meer van de ondergrond kon zien.
Ik vind deze echt wel wat hebben. Dat het beeld "de rug naar ons toekeert"quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:41 schreef Conekiller het volgende:
winter op het kerkhof
[ afbeelding ]
+ De sfeer die erin zit, dat duistere zorgt ervoor dat ik ernaar blijf kijken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
De kleuren in de foto zijn erg mooi, misschien dat ze juist nog wel wat meer naar voren hadden mogen komen in de nabewerking. verder doet de spiegeling het ook lekker. Het bootje had wat mij betreft wat meer mogen opvallen en het verkeersbord (?) stoort me een beetje. Bovendien isde foto is zo wel erg klein.
Mijn foto.
[ afbeelding ]
dat speldjequote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+ De sfeer, de hangende takken boven, dieptewerking.
- Als ik iets zou moeten is het dat ik hem wel erg blauw vind, maar dat is echt een miniminpuntje!
Vandaag deze kleine meid in de studio gehad.
[ afbeelding ]
+ Kleur, compositie, babyquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:57 schreef KD-fotografie het volgende:
+ De sfeer, de hangende takken boven, dieptewerking.
- Als ik iets zou moeten is het dat ik hem wel erg blauw vind, maar dat is echt een miniminpuntje!
Vandaag deze kleine meid in de studio gehad.
[ afbeelding ]
+Prachtige fotoquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+ Kleur, compositie, babyGeweldig
![]()
- Ik kan geen minpunt bedenken![]()
[ afbeelding ]
Evt. ook te croppen tot op kristal niveau, maar vondt dit toch mooier, denk ik
+ Mooie contrastenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:14 schreef awesomedude het volgende:
[..]
+Prachtige foto
-jammer dat ik er niet meer van kan zien
[ afbeelding ]
Je mag ook wat beter je best doen op het commentaar hoorquote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
+ zeer mooi...
- eeeh...
[ afbeelding ]
+ Vind de achtergrond mooi, beetje 'n street-gevoel.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
+ zeer mooi...
- eeeh...
[ afbeelding ]
Verder weg gaan staan is een optiequote:Op zondag 23 december 2007 23:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja idd... wat zou ik daar aan kunnen doen?
zonder flits is t voor dat cameratje veel te donker dan...
Gefeliciteerd met je cam.quote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef Jelleee het volgende:
[..]
+ Vind de achtergrond mooi, beetje 'n street-gevoel.
- De flits, je model is veel te wit uitgebeten daardoor, misschien helpt 'n stukje dun tape inderdaad wel.![]()
Errkay, deze foto had'k vrijdag gemaakt en het moest in het thema zijn; 'Beslissend moment'.
Overigens met mijn nieuwe spiegelreflex (Nikon d40x), ben er helemaal verliefd op.![]()
![]()
[ afbeelding ]
(En ja, de horizon is scheef)
het moment is echt super OSquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:56 schreef Ouwesok het volgende:
@Roi :
+ Leuk gezien met die schaduwen
- Opname heeft niet echt een duidelijk onderwerp(het effect is als onderwerp genomen)
edelhertje dan maar
[ afbeelding ]
Vanavond in de schemering met de Tokina 500mm op ISO800.
+ Krijg best wel trek in een happiequote:Op dinsdag 25 december 2007 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het moment is echt super OSjammer van dat gaas maar what can you do?
de teasers en trekverwekkers:
[ afbeelding ]
Ik denk dat een iets lager standpunt mooier was geweest Puckzzzquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het moment is echt super OSjammer van dat gaas maar what can you do?
de teasers en trekverwekkers:
[ afbeelding ]
+ Het onderwerp staat er mooi 'geposeerd' opquote:[Als goedmakertje nog een ander mannetje van deze groep, zonder gaas en zonder spiegeltele
[ afbeelding ]
en met de 80-210 Tamron en een hoop ruisonderdrukking
Ik vind het een mooie foto maar niet jazzie. Een hand met een sigaret en glas wiskey en een licht buiten dof achter de sigarettenrook ofzo zou wellicht helpen.quote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je cam.
- het afgehakte handje. Erg jammer want verder is het echt een sfeerplaat
+ De sfeer dus. De bladeren en de kleuren komen de sfeer erg ten goede.
Eentje van mij: Tijd geleden een shoot met Dizer gedaan. We hebben verschillende sferen neergezet en eentje daarvan moest een beetje jazzy worden..
[ afbeelding ]
Niets mis met ons voorstellingsvermogen hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef An24 het volgende:
Wat is dat toch met het voorstellingsvermogen van mensen...whiskey en sigaret liggen er gelijk weer zo bovenop. We hebben Buble als uitgangspunt genomen, die zie je ook niet vaak met die troep erbij en toch weet je dat het om Jazz gaat. Grappig wel
+ mooie sfeer-fotoquote:Op woensdag 26 december 2007 12:23 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ben een beginneling en heb niet zo gek veel verstand van techniek en alles maar vond deze wel geslaagd, gemaakt in Newcastle 2 weekje terug
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:09 schreef Re het volgende:
of dizer had een neger moeten zijn met bolle konen lurkent aan een gouden bling trompet
Netjes An! Enige wat ik een beetje apart vind is de schaduw die doorloopt in zijn wenkbrauw. Ben er nog niet over uit of ik het mooi of niet vind...quote:Op maandag 24 december 2007 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je cam.
- het afgehakte handje. Erg jammer want verder is het echt een sfeerplaat
+ De sfeer dus. De bladeren en de kleuren komen de sfeer erg ten goede.
Eentje van mij: Tijd geleden een shoot met Dizer gedaan. We hebben verschillende sferen neergezet en eentje daarvan moest een beetje jazzy worden..
[ afbeelding ]
Je hebt mooi met diepte gewerkt in de foto. Je zou misschien nog een stapje naar rechts kunnen gaan om a) de boom links wat minder prominent in beeld te krijgen en b) om ook daar een stukje diepte mee te pakken. Verder is die halve auto in beeld natuurlijk niet helemaal je-van-het hequote:Op woensdag 26 december 2007 15:02 schreef TeChNo2 het volgende:
Deze even snel gemaakt, naderhand vond ik 'm per ongeluk toch wel redelijk geslaagd eigenlijk
[ afbeelding ]
Analfabetisme treft fotograven massaal.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef moelan0e het volgende:
Ik vind kasteelfoto's al gauw cliché, maar stiekem is dit wel mooi...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ijs!
Deze bijv.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef moelan0e het volgende:
Oh, nou sorry hoor.
Is er niet ergens een topic waar ik zonder gezeik een foto kan posten?
+ belichting goed en scherpquote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Sugar het volgende:
@ PdeHoog, ik vind de sfeer van de foto mooi, de hoek ook en dus het standpunt.
Wat ik minder vind is het licht op haar neus, dat geeft haar een gek gezicht, vind ik. Ook jammer dat het gezicht niet helemaal scherp lijkt, ik had het misschien wel mooier gevonden als je de bovenste helft van haar gezicht gewoon had weggehaald.![]()
Mijne:
[ afbeelding ]
Volgens mij begrijp ik je niet helemaal? Tot waar zou je het hebben weggehaald dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 20:08 schreef Sugar het volgende:
@ PdeHoog, ik vind de sfeer van de foto mooi, de hoek ook en dus het standpunt.
Wat ik minder vind is het licht op haar neus, dat geeft haar een gek gezicht, vind ik. Ook jammer dat het gezicht niet helemaal scherp lijkt, ik had het misschien wel mooier gevonden als je de bovenste helft van haar gezicht gewoon had weggehaald.![]()
Het was te laat (16:00) onder water is er nog minder licht dan boven waterquote:@ zwarteduiker: onderwaterfotografie heeft iets bijzonders maar die gimmick alleen is niet genoeg. Te weinig licht en te weinig spanning. Ik vind het niks. Wel fijn dat je onderwaterhuis goed is (tot hoe diep kan/durf je?) Ik zie graag in de toekomst meer platen als je meer oefening hebt gehad
Ik begrijp je niet helemaal denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
@ PdeHoog: haar gezicht oogt erg onnatuurlijk en ik heb het idee dat het door de nabewerking komt. Jammer want je hebt wel een heel intiem moment te pakken. Onder het 'bovenste' oog afsnijden herstelt al een beetje denk ik inderdaad.
Dit is meer in de richting?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het moeilijk te verwoorden omdat ik al die terminologie onvoldoende beheers. Met name de haren bovenin hebben veel ruis, blokkerigheid vind ik. Het doet afbreuk aan het plaatje.
+ leuke achtergrondquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
+ mooi scherp beeld, prettige compo, lampje trekt de aandacht naar het juiste punt
- verliest wat detail omdat ie toch wel erg donker is
[ afbeelding ]
ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bijquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:
+ Leuk die combinatie van de witte bomen en niet-witte akker.
- Wat P al zegt, de weg wordt nu een beetje afgesneden. Ik zou de horizon misschien ook hoger of lager hebben gekozen.
Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Hij staat er, zoals Puckzzz al zegt, een beetje suf bij. Ik denk dat je hem beter zijn skateboard in zijn hand had kunnen geven en dan een beetje stoer had kunnen laten staan en vervolgens met een groothoek-lens (17mm of zo) er wat dichterop had kunnen kruipen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:
Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Heb je er nou een vliegend paard van gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bij
niet vandaag gemaakt, wel vandaag bewerkt:
[ afbeelding ]
Ik zou deze foto een heel eind croppen, zodat je nog maar net een stukje akker overhebt (en dan rechts evt. een stuk er af om de verhouding gelijk te houden). Dan wordt hij lekker dromerig en vind ik de compositie fijner kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef sarlo het volgende:
[..]
+ leuke achtergrond
- wat moet het eigenlijk voorstellen. Beter wat wil je met de foto zeggen?
[ afbeelding ]
Dat is een Pegasus en die bestaan heus!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je er nou een vliegend paard van gemaaktNetjes gedaan hoor, maar ik vind je bewerking zo wegvallen in die hele foto en dat is zonde. Dan kun je beter een closeupje nemen denk ik.
Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die fotoquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
niet vandaag gemaakt, wel vandaag bewerkt:
[ afbeelding ]
hij vroeg eromquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die foto
Netjes gedaan wel, maar wat P zegt, ik zou m wat krapper croppen in dit geval.
Oei! Ijzersterke bewerking Puckzzzquote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm leuk, de dof is mooi. lucht is misschien een beetje uitgebeten maar niet storend.
[ afbeelding ]
THNX!quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei! Ijzersterke bewerking PuckzzzSuper plaatje!
Ah...leuk zo'n stormpjequote:Op zondag 30 december 2007 21:54 schreef ElizabethR het volgende:
mijne, het is een beetje onstuimig weer geweest hier
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeee... het is jouw foto hequote:Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, okee. Ik vond het zelf wel aardig
+ Scherptediepte, knaloranje snavel, compositie. Mooi!quote:Op maandag 31 december 2007 16:21 schreef Sugar het volgende:
PdeHoog, erg mooie foto, mooi licht en leuke compositie.![]()
Niks op aan te merken.![]()
[ afbeelding ]
+ Goed oefenschotquote:Op maandag 31 december 2007 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+ Scherptediepte, knaloranje snavel, compositie. Mooi!
- Hoofd lijkt iets onscherp, krijg de neiging mn bril te poetsen
Overall erg mooie foto![]()
[ afbeelding ]
Vast geoefend voor vanavond
Moeilijk he, OP lezen..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:05 schreef SlimShady het volgende:
[ link | afbeelding ]
wat vinden jullie van deze foto? is het asfalt en de auto links funest voor de foto?
quote:En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Heel erg bedankt voor de tipquote:Op maandag 31 december 2007 22:20 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
+ Goed oefenschot
- Tikje kaal met één dingetje
straks even rekening houden met rook die hangenblijft, niet te lang belichten, overstraalt nogal
Loedertje wordt niet koud of warm van vuurwerk
[ afbeelding ]
G5 met Speedlite en bubbeltjesenvelop
Hmmm...da's nog wel een idee. Zal vanmiddag eens kijkenquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Dit was een hele mooie geweest voor HDR
+ Lichtval, contrast, schimmige gebouwen, gaaf!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
+: Leuk gespeeld met de onscherpe achtergrond. Het voorwerp is mooi losgekomen
-: Ik vind het een ontzettend saaie en rommelige compo. Het ding staat in het midden. Allerlei takjes gaan alle kanten op of beginnen zomaar.
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag op de Maasvlakte....
+ mooie kleurenquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:48 schreef Mystical_moonlight het volgende:
+ Hartjes vorm is wel goed gelukt, mooie kleur ook van de sterretjes.
- die lange streept aan het begin van het hartje, vind ik iets minder mooi
[ afbeelding ]
klooien met scherpte diepte..
Leuk uitgelicht. Alleen onduidelijk wat het onderwerp precies is.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:22 schreef sarlo het volgende:
[..]
+ mooie kleuren
- slechte dof naar mijn mening.. de achtergrond trekt mij meer dan de eenden
[ afbeelding ]
Toffe actiefoto, en perfect getimedquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef sanger het volgende:
[..]
Leuk uitgelicht. Alleen onduidelijk wat het onderwerp precies is.
Carbid schieten met oudjaar.
[ afbeelding ]
Ja, die Praxis emmer is echt net tequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toffe actiefoto, en perfect getimed. Ik vind alleen de omgeving niet zo mooi, de praxisemmer doet nogal wat afbreuk aan de foto. verder is het een beetje jammer dat de vlam/ontploffing er niet helemaal op staat, dus een lager standpunt was misschien beter geweest, en wellicht dat je wat meer achter het schietgeval kunnen gaan zitten, zodat je een beetje idee krijgt waar er iets heen geschoten wordt. Maar overall een toffe vurige plaat
.
Het is een donkerbruine quilte/kleed/deken als achtergrond. En het is opzettelijk geplooid/gedrapeerd om een beetje textuur te krijgen in de bruine achtergrond. Beetje een all-over chocolate ideequote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:48 schreef Quinazoline het volgende:Dat ziet er mooi/lekker uit. Het doet me gelijk denken aan de vloeibare chocolade die ik een keer als chocolademelk kreeg in Polen.
Alleen wat zit er links in het vlak? Is dat een vouw oid in een handdoek? Dat zou ik dan nog proberen weg te halen.
Oh, ik wilde hier ook even op reageren dat ik het een superplaat vindquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
+: Leuk gespeeld met de onscherpe achtergrond. Het voorwerp is mooi losgekomen
-: Ik vind het een ontzettend saaie en rommelige compo. Het ding staat in het midden. Allerlei takjes gaan alle kanten op of beginnen zomaar.
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag op de Maasvlakte....
Nu je het zegt, zie ik het inderdaad wel. Op mijn scherm is het alleen net te donker om goed over te komen, maar dat ligt misschien ook wel aan mijn scherm.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een donkerbruine quilte/kleed/deken als achtergrond. En het is opzettelijk geplooid/gedrapeerd om een beetje textuur te krijgen in de bruine achtergrond. Beetje een all-over chocolate idee. Maar misschien komt het niet zo uit de verf als dat ik gehoopt had
.
Je hebt een leuke kijk op dingenquote:
Haha, ik zat laatst op het station te kijken naar hetzelfde tafereel. Ik dacht bij me zelf, daar valt wel een leuk plaatje van te schieten. En dan kom ik het hier tegenquote:
Ik had mijn grijsfilters niet bij me, dus ik heb met een aparte laag in PS bij de lucht flink aan de curves getrokken. Dat is de enige bewerking naast het standaard levels, curves-verhaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:59 schreef Sugar het volgende:
Oeh, erg mooi, die lucht en de compositie.![]()
Is dit nu heel erg bewerkt, P? Ik heb er nog de ballen verstand van, dus ik kan dat niet altijd zo 1-2-3 zien. Ik hou in elk geval erg van deze kleuren en de lekkere leegte.
Enige minpunt: ik zou dat boeitje (of is het toch een haaienvinnetje?) erafgehaald hebben en hem net daarnaast gecropt hebben dus.
Mooie naherfstplaat zeg!quote:Op maandag 7 januari 2008 12:23 schreef martijn877 het volgende:
@Prupke:
+ Mooie egale achtergrond, rustige plaat.
- Oogt niet helemaal scherp. Daarnaast lijken delen de zwarte delen van de uil over te lopen in de achtergrond (bij de oren). Ook jammer dat zijn ogen dicht zijn.
[ afbeelding ]
+ mooie luchtquote:Op maandag 7 januari 2008 21:50 schreef Sugar het volgende:
@ Orealo
+ gekanteld beeld
+ kleuren (mooi sober)
+ timing (beweging goed vastgelegd, zonder onscherpte)
- vind ik lastig, omdat ik niks concreets kan noemen, behalve dan dat het plaatje als geheel me toch niet zo lang vasthoudt. Kan er niet echt mijn vinger op leggen waaróm niet, sorry.
Die van mij van vanochtend:
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op maandag 7 januari 2008 23:45 schreef k_man het volgende:
Mooi dutchie! Misschien ietsje meer van de bovenkant halen, da's nu wel heel veel zwart.
[ afbeelding ]
wow! Wat een mooie foto!quote:Op maandag 7 januari 2008 23:45 schreef k_man het volgende:
Mooi dutchie! Misschien ietsje meer van de bovenkant halen, da's nu wel heel veel zwart.
[ afbeelding ]
Vind hem erg mooi, scherpe, heldere kleuren, alsof de stukjes stof uit de foto springen.quote:
Leuk ideequote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef Peet64 het volgende:
[..]
Vind hem erg mooi, scherpe, heldere kleuren, alsof de stukjes stof uit de foto springen.
Enige nadeel wellicht is dat ik er niet te lang naar kan kijken zonder duizelig te worden?
Maar dat is eigenlijk ook weer een compliment.
Hier is de mijne, ben wat aan het spelen geweest.
[ afbeelding ]
voor de grote versie: http://farm3.static.flickr.com/2130/2174755343_cf22a76f04_b.jpg
+ gewoon geinige fotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Mystical_moonlight het volgende:
+ Idd een leuk idee,
- De schaduw stoort mij ook een beetje.
- Jammer dat het object niet helemaal scherp is/lijkt.
[ afbeelding ]
snelle correctiequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
+ leuke vlaggetjes, mooie kleuren. Past goed bij de rest van je vlaggencollectie
- ik zie een soort donkerblauwe aura om die vlaggen heen, is dat gefotosoept? Zo ziet het er iig wel uit, maakt het imho minder strak
- De witte vlag had ietsje meer detail mogen hebben, misschien proberen om het wat te onderbelichten de volgende keer?
[ afbeelding ]
zonsondergangswandelingetje
Nee, het polarisatiefilter doet dat.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:30 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
- ik zie een soort donkerblauwe aura om die vlaggen heen, is dat gefotosoept?
dan moet je hem een kwartslagje draaien enzo ...quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, het polarisatiefilter doet dat.
das nie offtopic hoor ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:22 schreef buzzer het volgende:
offtopic: damn, wat een mooie foto...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:32 schreef k_man het volgende:
Hmm, eigenlijk vind ik er niks aan. EEn saaie, grauwe bol. Hij is scherp, maar daarmee ben ik door de positieve punten heen. Geen boeiend onderwerp, geen spannende compositie, geen sprankelende kleuren.
Hier een wat vrolijker plaatje, uit Barcelona:
[ afbeelding ]
is niet waarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:06 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
poeh, saai is gewoon ondergewaardeerd
...wat is dat? croppen? bedoel je de zijkanten eraf halen?quote:Op zondag 13 januari 2008 07:20 schreef k_man het volgende:
Crop 'm eens tot portret piv landschap?
Croppen is het afknippen van het overtollige gedeelte van de foto. Hier dus van elke zijkant een stuk af, zodat de achtergrond minder aanwezig is en het onderwerp beter naar voren komt.quote:
done!quote:Op zondag 13 januari 2008 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Croppen is het afknippen van het overtollige gedeelte van de foto. Hier dus van elke zijkant een stuk af, zodat de achtergrond minder aanwezig is en het onderwerp beter naar voren komt.
heel mooi en aantrekkelijke tulpquote:Op zondag 13 januari 2008 16:13 schreef prupke het volgende:
@elkravo : mooie foto , prachtig beestje en nu is de foto een stuk beter idd na het croppen
ik zit ff nog in de blommetjesspelen met licht van de honingraat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:26 schreef Roi het volgende:
- Uitdrukking+tong, schattige foto.
-Beetje flets. Drukte door takken.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/shiratski/2189342247/
t mag ook wel iets subtieler hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 19:34 schreef Roi het volgende:
Jammer dat je zo'n domme kop trekt.
Ach, de complimenten worden ook bijna altijd (te) groot gebracht in deze reeks.quote:
Pose is goed, blik is ook goed gevangen, 2 in het oog springende minpuntjes: de foto is niet scherp en de rechterschouder (voor de kijkers thuis links) komt irritant naar voren.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:29 schreef Sugar het volgende:
Erg coole foto, Puckzzz! Vind je haar ook mooi, trouwens. Maar de foto is gewoon gaaf.
Mijne:
[ afbeelding ]
Ben het wel met hem eens. Je zou hem wat minder schuin kunnen laten zitten tov de cam en met zijn schouders recht denk ik. Hij lijkt nu voorover gebogen te zitten.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Pose is goed, blik is ook goed gevangen, 2 in het oog springende minpuntjes: de foto is niet scherp en de rechterschouder (voor de kijkers thuis links) komt irritant naar voren.
+ Mooie groene fotoquote:Op zondag 13 januari 2008 22:46 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
@ElisabethR
toffe foto, ik heb vandaag toevallig net Earth gezien in de bioscoop en dit sluit er helemaal op aan qua kleur en met die nerven in de voorgrond en mooie wolken. Alleen wel jammer dat de gedeeltes met zon helemaal uitgebleekt zijn, had mooier geweest als er wat meer detail uit te halen zou zijn
en over nerven gesproken:
[ afbeelding ]
sorry voor de late reactie ..quote:Op zondag 13 januari 2008 00:00 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
+ Mooie tulp, het lijkt alsof er van achter licht doorheen schijnt. Mooi uitgelicht, goeie kleuren en scherp
- dat roze randje vind ik persoonlijk maar niks
en omdat het moest van prupke:
[ afbeelding ]
Je verrast me weer limpix!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef limpix het volgende:
Goede opname, netjes scherp.
Het beeld zegt me persoonlijk niet zo veel, wel leuk dat blauwe licht, urban honingraat![]()
Van zondag;
[ afbeelding ]
Erasmo heeft deze middag meegekeken, een erg leuke middag, Erasmo heeft zelf ook wat leuke platen geschoten.
Wellicht komt er een showcase....eerst alles aan het model laten zien en toestemming krijgen.
jammer van de ruis, en dat ene witte lampje maar wel mooie foto...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:38 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
+ ogen, blik, zachtheid; wat dat betreft het mooiste portret wat ik tot dus ver in deze thread heb gezien (naar mijn smaak)
- Naar mijn gevoel is er te veel ruimte bovenin, je nichtje zakt een beetje naar beneden nu. Probeer het nog eens met een lager standpunt. En kijk dan ook eens hoe het werkt als ze wel de lens in kijkt (maar zoals nu kan het ook prima hoor)
[ afbeelding ]
deze moet ik nog eens over doen, want nu moest ik m uit de hand schieten wegens gebrek aan statief en dus hoge iso en digitale ruis, maar het idee voor een stations-twilight serie staat er alvast
Ruis is er vaak best redelijk uit te halenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 07:38 schreef Ongeverfde_Deur het volgende:
+ ogen, blik, zachtheid; wat dat betreft het mooiste portret wat ik tot dus ver in deze thread heb gezien (naar mijn smaak)
- Naar mijn gevoel is er te veel ruimte bovenin, je nichtje zakt een beetje naar beneden nu. Probeer het nog eens met een lager standpunt. En kijk dan ook eens hoe het werkt als ze wel de lens in kijkt (maar zoals nu kan het ook prima hoor)
[ afbeelding ]
deze moet ik nog eens over doen, want nu moest ik m uit de hand schieten wegens gebrek aan statief en dus hoge iso en digitale ruis, maar het idee voor een stations-twilight serie staat er alvast
Tof dankjewel, is leerzaam!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef limpix het volgende:
An,
1 shoot-trough paraplu, wit, camera rechts, 1 flitser met zelfbouw-snoot (kartonnetje) recht achter het model, parallel aan de auto, verhouding van hoofdlicht en snoot 3:2.
Flitsers zijn 2 Sb28 speedlights, op 1/4 vermogen, getriggered met radio-wave zender-ontvanger.
Camera D50 (heeft een maximale sync van 1/500sec.) op 1/320 f5.6.
Geschoten in RAW, en kleurtemp aangepast, minder verzadiging en de achtergrond wat leuker gekleurd..
Leermoment voor mezelf, het diafragma had wat verder dicht gemogen om meer scherpte te krijgen,
Slap excuus hiervoor was de kou, plus het einde van de dag...
1e post ooit hier hoo pdat ik het goed doe,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Sugar het volgende:
@ Elkravo, ik vind het niet zo'n mooie foto. Compositie en totaalplaatjevind ik vooral rommelig. Ik vind de kleuren ook niet zo mooi, te hard/direct geflitst? Ik heb er geen verstand van, maar vind deze foto gewoon niet veel soeps.
Wel oké: de timing, de twee vogels die elkaar niet aan willen kijken, dat had best een leuk beeld kunnen opleveren.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:56 schreef klappernoot2000 het volgende:
Een zacht en simpel portret van mijn nichtje..
[ afbeelding ]
+ aparte kleurenquote:
Dat zei ik ook toen ik d'r zagquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef k_man het volgende:
Wat heb je met d'r gezicht gedaan joh?
Digitale Camera... ¤ Veelquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:30 schreef k_man het volgende:
Wat heb je met d'r gezicht gedaan joh?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Digitale Camera... ¤ Veel
Stucadoor... ¤ 50
k_man's reactie... Onbetaalbaar
Origineel vind ik veel leuker eigenlijk. Niet heel bijzonder maar gewoon netjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |