abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55592289
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
@ PdeHoog: haar gezicht oogt erg onnatuurlijk en ik heb het idee dat het door de nabewerking komt. Jammer want je hebt wel een heel intiem moment te pakken. Onder het 'bovenste' oog afsnijden herstelt al een beetje denk ik inderdaad.
Ik begrijp je niet helemaal denk ik Waarom oogt het onnatuurlijk? En waarom zou ik het bovenste oog moeten afsnijden om het natuurlijker te krijgen? Ik heb het gedaan hoor, maar ik weet nog niet of ik het een verbetering vind. Het enige wat lijkt te gebeuren is dat de foto intiemer wordt, maar het (on)natuurlijke van het geheel verandert mijn insziens niet echt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:33:26 #152
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_55592634
Ik vind het moeilijk te verwoorden omdat ik al die terminologie onvoldoende beheers. Met name de haren bovenin hebben veel ruis, blokkerigheid vind ik. Het doet afbreuk aan het plaatje.
Life is what you make it.
pi_55592899
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het moeilijk te verwoorden omdat ik al die terminologie onvoldoende beheers. Met name de haren bovenin hebben veel ruis, blokkerigheid vind ik. Het doet afbreuk aan het plaatje.
Dit is meer in de richting?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_55596323
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
+ mooi scherp beeld, prettige compo, lampje trekt de aandacht naar het juiste punt
- verliest wat detail omdat ie toch wel erg donker is

[ afbeelding ]
+ leuke achtergrond
- wat moet het eigenlijk voorstellen. Beter wat wil je met de foto zeggen?

check me foto's op flickr!: sarlo @ flickr.com
pi_55600331
Ik had een tikkie meer naar links gedaan als ik jou was. Zodat je het pad er gewoon goed op krijgt ipv zo'n klein beetje. Hij is verder wel tof
pi_55619533
+ Leuk die combinatie van de witte bomen en niet-witte akker.
- Wat P al zegt, de weg wordt nu een beetje afgesneden. Ik zou de horizon misschien ook hoger of lager hebben gekozen.

Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?

Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 29 december 2007 @ 10:46:31 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55619637
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:
+ Leuk die combinatie van de witte bomen en niet-witte akker.
- Wat P al zegt, de weg wordt nu een beetje afgesneden. Ik zou de horizon misschien ook hoger of lager hebben gekozen.

Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?

[ afbeelding ]
ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bij

niet vandaag gemaakt, wel vandaag bewerkt:
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_55619675
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:

[ afbeelding ]
Hij staat er, zoals Puckzzz al zegt, een beetje suf bij. Ik denk dat je hem beter zijn skateboard in zijn hand had kunnen geven en dan een beetje stoer had kunnen laten staan en vervolgens met een groothoek-lens (17mm of zo) er wat dichterop had kunnen kruipen.
pi_55619688
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bij

[ afbeelding ]
Heb je er nou een vliegend paard van gemaakt Netjes gedaan hoor, maar ik vind je bewerking zo wegvallen in die hele foto en dat is zonde. Dan kun je beter een closeupje nemen denk ik.
pi_55619909
Ik ben maar even verder gegeaan in [Testcase] Broetje in BMX hal

[ Bericht 30% gewijzigd door Quinazoline op 29-12-2007 11:11:39 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_55620016
Nee, maar hij kijkt en staat nog steeds ontzettend duf Dat haalt ook het gevoel een beetje uit je foto. Laat hem een beetje relaxt tegen zijn fiets aan leunen (met zijn schouders recht en niet hangend ), positioneer hem nog een stuk naar links en gebruik een groothoek om hem in de linkerhelft van de foto te krijgen (en dan wel dichterbij zodat-ie iig er bijna van boven tot beneden helemaal op staat. Zo'n helft van een persoon werkt niet helemaal naar mijn gevoel) en gebruik de rechterhelft om een zooi van die heuvels erbij te pakken. Ik denk trouwens dat zwartwit een goede keuze is. De kleurenversie vind ik minder krachtig.
pi_55620144
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef sarlo het volgende:

[..]

+ leuke achtergrond
- wat moet het eigenlijk voorstellen. Beter wat wil je met de foto zeggen?

[ afbeelding ]
Ik zou deze foto een heel eind croppen, zodat je nog maar net een stukje akker overhebt (en dan rechts evt. een stuk er af om de verhouding gelijk te houden). Dan wordt hij lekker dromerig en vind ik de compositie fijner kijken.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:31:17 #163
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55620278
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je er nou een vliegend paard van gemaakt Netjes gedaan hoor, maar ik vind je bewerking zo wegvallen in die hele foto en dat is zonde. Dan kun je beter een closeupje nemen denk ik.
Dat is een Pegasus en die bestaan heus!! Ik heb toch de foto als bewijs?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_55620379
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die foto

Netjes gedaan wel, maar wat P zegt, ik zou m wat krapper croppen in dit geval.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zaterdag 29 december 2007 @ 11:46:37 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55620528
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die foto

Netjes gedaan wel, maar wat P zegt, ik zou m wat krapper croppen in dit geval.
hij vroeg erom

p.s. als je je msn aanslingert staan er wat offline berichtjes voor je
  zaterdag 29 december 2007 @ 18:27:32 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55628977
@ Puckzzz, wat knap dat je dat zo kunt bewerken! Ik vind het grappig in elk geval, ben het wel met de heren hierboven eens dat het paardje wat meer aandacht mag krijgen door te croppen.

Schanulleke, dankjewel nog voor je feedback op mijn vorige foto hier!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 30 december 2007 @ 12:43:15 #167
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55648772
Ik vind 'm leuk, de dof is mooi. lucht is misschien een beetje uitgebeten maar niet storend.

pi_55653063
quote:
Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm leuk, de dof is mooi. lucht is misschien een beetje uitgebeten maar niet storend.

[ afbeelding ]
Oei! Ijzersterke bewerking Puckzzz Super plaatje!
  zondag 30 december 2007 @ 15:58:17 #169
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55655320
quote:
Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Oei! Ijzersterke bewerking Puckzzz Super plaatje!
THNX!

het is geen HDR wat misschien sommige zullen denken, het zijn allerlei lagen in verschillende modussen over elkaar (en bewerkt natuurlijk )
pi_55657952
Mooi bewerkt, wel erg rommelig (been in hoofd). Ik zou bij sat. geel iets lager zetten, zodat die benen niet zo afleiden. (ps. Toffe/handige website heb je!)

Mijn foto:

http://www.flickr.com/photos/shiratski/2149384978
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 30 december 2007 @ 18:41:57 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55659387
Roi, ik vind hem mooi. Zwartwit doet het erg goed hier, vind ik. Ik zat nog te kijken of je geen uitsnede kon maken zonder dat stuk linksonder, dat vind namelijk wel afbreuk doen aan het beeld. Maar mij lukte het zo niet om er echt een betere crop van te maken.

Puckzzz, van jouw foto vind ik de bewerking magnifiek. Ik wilde dat ik dat kon, echt.

Ik kom ook maar weer met een foto meteen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 30 december 2007 @ 20:28:53 #172
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55662177
Sugar

+ prachtige heldere kleuren en lijnenspel
-ik hou persoonlijk niet van gebouwenfoto's maar dat is een kwestie van smaak

close-up gekko vrouwtje

pi_55662585
Zo dan. Da's een nette foto, KD
  zondag 30 december 2007 @ 21:22:49 #174
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_55663559
Kijk dat oog dan!!
  zondag 30 december 2007 @ 21:54:26 #175
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_55664411
KD

+ prachtfoto! Wat een scherpte en wat een mooi beest en wat een mooie kleuren!!
- ik vind de kleur van de achtergrond wat zoetsappig voor zo'n stoer beestje, maar dat is puur persoonlijk

mijne, het is een beetje onstuimig weer geweest hier

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')