Ik begrijp je niet helemaal denk ikquote:Op donderdag 27 december 2007 23:24 schreef Schanulleke het volgende:
@ PdeHoog: haar gezicht oogt erg onnatuurlijk en ik heb het idee dat het door de nabewerking komt. Jammer want je hebt wel een heel intiem moment te pakken. Onder het 'bovenste' oog afsnijden herstelt al een beetje denk ik inderdaad.
Dit is meer in de richting?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:33 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind het moeilijk te verwoorden omdat ik al die terminologie onvoldoende beheers. Met name de haren bovenin hebben veel ruis, blokkerigheid vind ik. Het doet afbreuk aan het plaatje.
+ leuke achtergrondquote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
+ mooi scherp beeld, prettige compo, lampje trekt de aandacht naar het juiste punt
- verliest wat detail omdat ie toch wel erg donker is
[ afbeelding ]
ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bijquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:
+ Leuk die combinatie van de witte bomen en niet-witte akker.
- Wat P al zegt, de weg wordt nu een beetje afgesneden. Ik zou de horizon misschien ook hoger of lager hebben gekozen.
Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Hij staat er, zoals Puckzzz al zegt, een beetje suf bij. Ik denk dat je hem beter zijn skateboard in zijn hand had kunnen geven en dan een beetje stoer had kunnen laten staan en vervolgens met een groothoek-lens (17mm of zo) er wat dichterop had kunnen kruipen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:37 schreef Quinazoline het volgende:
Ben zelf een beetje aan het spelen geweest met een omgevingsportret. Mijn bedoeling is om de omgeving een deel van het verhaal over de persoon te laten vertellen. Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Heb je er nou een vliegend paard van gemaaktquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ehmm...beetje nietszeggend eigenlijk...waar is zijn skateboard of skates? hij staat er ook wel wat suf bij
niet vandaag gemaakt, wel vandaag bewerkt:
[ afbeelding ]
Ik zou deze foto een heel eind croppen, zodat je nog maar net een stukje akker overhebt (en dan rechts evt. een stuk er af om de verhouding gelijk te houden). Dan wordt hij lekker dromerig en vind ik de compositie fijner kijken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef sarlo het volgende:
[..]
+ leuke achtergrond
- wat moet het eigenlijk voorstellen. Beter wat wil je met de foto zeggen?
[ afbeelding ]
Dat is een Pegasus en die bestaan heus!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je er nou een vliegend paard van gemaaktNetjes gedaan hoor, maar ik vind je bewerking zo wegvallen in die hele foto en dat is zonde. Dan kun je beter een closeupje nemen denk ik.
Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die fotoquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
niet vandaag gemaakt, wel vandaag bewerkt:
[ afbeelding ]
hij vroeg eromquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zoiets ging doen met die foto
Netjes gedaan wel, maar wat P zegt, ik zou m wat krapper croppen in dit geval.
Oei! Ijzersterke bewerking Puckzzzquote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm leuk, de dof is mooi. lucht is misschien een beetje uitgebeten maar niet storend.
[ afbeelding ]
THNX!quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Oei! Ijzersterke bewerking PuckzzzSuper plaatje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |